.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

[A200 4.2] rodzynek rodzynka
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=86977
Strona 1 z 17

Autor:  rodzynek [ 11.gru.2008 21:09:01 ]
Tytuł:  [A200 4.2] rodzynek rodzynka

Jak część z Was już pewnie wie, jakiś czas temu miałem niebieską (niektórzy mówią zieloną) 200 20V. Bez oryginalnego silnika. No to sobie wymyśliłem, że wiem co tam wstawię (pomijam celowo silniki przejściowe :diabel: ). Ale po kilku zwrotach akcji kupiłem kolejną 200 20V (tą z podpisu - tez z nieoryginalnym silnikiem...) i to ona doczeka się swapa. Dawca jest i czeka na zmianę pory roku.

No i żeby się nie "nudzić" w jesienne (a potem zimowe) wieczory, zabrałem do domu kilka rzeczy wymagających prac. Zacząłem od tego:
Obrazek


Były tak kiepskie, jakby auto jeździło tylko po kamieniołomach. Szkła były niemal nie przejrzyste (nadawałyby się jako boczne szyby do karetek pogotowia...). Tak to mniej więcej wyglądało:
Obrazek


Po wstępnym szlifowaniu okazało się, że efekt może być pozytywny:

Obrazek

Obrazek

No to zakupiłem zwykłe papiery ścierne (od 80 do 2000) i wio. Nawet długo nie trzeba było czekać; efekt mnie satysfakcjonuje. Chociaż pod światło widać rysy (to zapewne za duży skok w gradacji papieru - z 280 na 600 - zabrakło mi pośredniego). Ale patrząc "normalnie" - jest dobrze. Nawet bardzo dobrze.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeżeli komuś się chce i ma potrzebę i trochę czasu - polecam. Ja mam ponadto ten luksus, że 200 może sobie swobodnie stać bez halogenów, reflektorów itp. rzeczy. Jest i miejsce na to, i zastępstwo do jeżdżenia ;)

Autor:  *Robi* [ 11.gru.2008 22:45:42 ]
Tytuł: 

Widze ze akcja ruszyła :peace: .Co do polerki szkła to jak sie dowiem dokładnie czego sie stosuje to napisze.
Moja Pani pracuje w optyce i oni do polerki szkła uzywaja jakiejs pasty dentystycznej,jakiej sie dowiem to dopiero bedziemy polerowowac swoje niunki.
Wojtek tez czekam na wiosne :/

Autor:  Jarzyn [ 11.gru.2008 22:49:47 ]
Tytuł: 

Możesz wyszczególnic jeszcze jakie użyłeś pośrednie papiery ścierne miedzy 80 a 2000 :?: oczywiście wodne tak :?:
Efekt naprawde imponujący, znikneły nawet głebokie odpryski kamnieni na szkle :peace:
Jęsli mogę Ci cos podpowiedziec to na drobne ryski które widać jednak pod światłem dobry bedzie preparat Hard Polish FG50(w zestawie z końcówka filcową) lub popularna pasta Tempo.

Mnie tez czeka taki zabieg i do tego odbłysniki polecą do galwanizacji.Pytanie czy nie lepiej zrobic to po zimie... ;)

Autor:  cygaro-avant [ 11.gru.2008 22:52:45 ]
Tytuł: 

No to ja wrócę wspomnieniami do lata, kiedy to w rodzynkowej okolicy aż rioło sie od 200 20V. No i czekam na przekładkę 4,2 :D
Obrazek

Autor:  Simpson [ 11.gru.2008 22:55:38 ]
Tytuł: 

cygaro-avant napisał(a):
No i czekam na przekładkę 4,2 :D

V8 Avant? :peace:

Autor:  *Robi* [ 11.gru.2008 23:04:46 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
cygaro-avant napisał(a):
No i czekam na przekładkę 4,2 :D

V8 Avant? :peace:

Dlaczego my nie mozemy jezdzic normalnymi autami z 1.3 pod maska ??
Jakies skrzywieni z dziecinstwa :screwy: :D

Autor:  rodzynek [ 11.gru.2008 23:05:52 ]
Tytuł: 

Jarzyn napisał(a):
Możesz wyszczególnic jeszcze jakie użyłeś pośrednie papiery ścierne miedzy 80 a 2000 Question oczywiście wodne tak :?:


80, 120, 220 (tu mi brakło jakiejś 380), 600, 1000, 2000.

Jarzyn napisał(a):
Jęsli mogę Ci cos podpowiedziec to na drobne ryski które widać jednak pod światłem dobry bedzie preparat Hard Polish FG50(w zestawie z końcówka filcową) lub popularna pasta Tempo.


Można, ale stwierdziłem, że nie ma sensu robić na wysoki połysk. Raczej chodziło o wygląd "z daleka" ;)

Simpson napisał(a):
cygaro-avant napisał(a):
No i czekam na przekładkę 4,2 :D

V8 Avant? :peace:


Raczej A 200 20V V8 4,2

*Robi* napisał(a):
Dlaczego my nie mozemy jezdzic normalnymi autami z 1.3 pod maska ??
Jakies skrzywieni z dziecinstwa :screwy: :D


Hahaha, właśnie jeżdżę czymś, co ma mniej pod maską niż to 1.3
Ale może faktycznie czegoś nam brakuje i potrzeba to zrekompensować :D

Autor:  Mauzer [ 11.gru.2008 23:24:00 ]
Tytuł: 

a poczemu Ty nie gadał że chce szło szlifować, dałbym tobie ja proszek i róż polerski i kilka wskazówek (nie z zegara) :D

a ten przystanek co będziesz klepał to nie 20v tylko 32v zawsze to wiecej sie może napsuć :056:

Autor:  rodzynek [ 11.gru.2008 23:28:53 ]
Tytuł: 

Mauzer napisał(a):
a poczemu Ty nie gadał że chce szło szlifować, dałbym tobie ja proszek i róż polerski i kilka wskazówek (nie z zegara) :D


Dzięki za chęci. Ale taki efekt mi wystarcza - a osiągnięty bez magicznego proszku;)

Mauzer napisał(a):
a ten przystanek co będziesz klepał to nie 20v tylko 32v zawsze to wiecej sie może napsuć :056:


Ten przystanek to musi mieć w nazwie 20V bo to określa rodzaj budy. Nawet teraz twierdzę, że to A200 20V 2.2 10V :D

Autor:  kefir200 [ 12.gru.2008 02:02:32 ]
Tytuł: 

Ależ mi się podoba te bordo na Avancie... Te 20V jest dużo fajniejszą bazą do swapa.

Autor:  Migel [ 12.gru.2008 12:37:01 ]
Tytuł: 

rodzynek napisał(a):

Ten przystanek to musi mieć w nazwie 20V bo to określa rodzaj budy.



nie kumam... Ilość zaworów okręsla budę??

Autor:  cygaro-avant [ 12.gru.2008 13:05:22 ]
Tytuł: 

Migel napisał(a):
nie kumam... Ilość zaworów okręsla budę??
Wyjątkowo w wypadku Audi 200 20V - tak: inne zderzaki przód/tył, inne migacze i przeciwmgielne, może coś jeszcze, nie wiem - nigdy nie miałem 220V ....jeszcze..... :D

Autor:  emcior [ 12.gru.2008 13:30:13 ]
Tytuł: 

cygaro-avant napisał(a):
Migel napisał(a):
nie kumam... Ilość zaworów okręsla budę??
Wyjątkowo w wypadku Audi 200 20V - tak: inne zderzaki przód/tył, inne migacze i przeciwmgielne, może coś jeszcze, nie wiem - nigdy nie miałem 220V ....jeszcze..... :D


Marcin, Migel jako byly posiadacz 220v chyba kuma jak to wyglada :):

Autor:  rodzynek [ 12.gru.2008 15:45:19 ]
Tytuł: 

cygaro-avant napisał(a):
...inne zderzaki przód/tył, inne migacze i przeciwmgielne, może coś jeszcze, nie wiem - nigdy nie miałem 220V ....jeszcze..... :D


I błotniki. I jak się nauczyłem - te ze 100 sport są inne niż w 200 20V.


emcior napisał(a):
Marcin, Migel jako byly posiadacz 220v chyba kuma jak to wyglada :):


I się dziwi?

Autor:  Sprinter [ 12.gru.2008 19:10:17 ]
Tytuł: 

rodzynek napisał(a):
I błotniki. I jak się nauczyłem - te ze 100 sport są inne niż w 200 20V.


A w czym są inne te ze 100 sport ? Też są w wersji "nadmuchanej".

Autor:  rodzynek [ 12.gru.2008 19:20:28 ]
Tytuł: 

Sprinter napisał(a):
rodzynek napisał(a):
I błotniki. I jak się nauczyłem - te ze 100 sport są inne niż w 200 20V.


A w czym są inne te ze 100 sport ? Też są w wersji "nadmuchanej".


Nadmuchane, ale promień wycięcia na koło jest mniejszy (tak jakby na koło mniejszej średnicy). Podaję za kolegą z AKP ;)

Autor:  Sprinter [ 12.gru.2008 19:56:39 ]
Tytuł: 

A ma ktoś foteksa z profilu co by porównać oba błotniki ?

Autor:  rodzynek [ 12.gru.2008 20:33:03 ]
Tytuł: 

Najlepiej emciora poprosić - ma chyba oba modele w zasięgu.

Autor:  emcior [ 12.gru.2008 20:58:42 ]
Tytuł: 

No na tym zdjeciu nie bardzo widac, czy to zalamanie swiatla, czy roznica w szerokosci, musze sie temu przyjzec na zywo

http://sprinterro.com/a200/imagepages/image1.html

Granatowa to 220v ;)

Autor:  rodzynek [ 12.gru.2008 21:09:12 ]
Tytuł: 

emcior napisał(a):
No na tym zdjeciu nie bardzo widac, czy to zalamanie swiatla, czy roznica w szerokosci, musze sie temu przyjzec na zywo

http://sprinterro.com/a200/imagepages/image1.html

Granatowa to 220v ;)


Na oko to w czarnej szczyt "wycięcia" na koło jest niżej. Inaczej mówiąc wymiar błotnika w najcieńszym miejscu jest większy w czarnym niż w granatowym. Na oko :D

Strona 1 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/