.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
[A200 4.2] rodzynek rodzynka http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=86977 |
Strona 6 z 17 |
Autor: | Rysiek88 [ 27.paź.2009 19:45:10 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy zostaną rozesłane zaproszenia ale chętnie bym również przypatrzył się ogólnemu ogromowi prac jakie zostały/będą wykonany przy tej machnie |
Autor: | mental [ 27.paź.2009 20:29:22 ] |
Tytuł: | |
cygaro-avant napisał(a): Trzy osoby z Łodzi gotowe są - jak z resztą co roku - w sierpniu przybyć na huczne oblewanie machiny. Może za sterami usiądzie też osobiście Jasio?
Dopisuję się do tego pomysłu |
Autor: | rodzynek [ 28.paź.2009 17:18:25 ] |
Tytuł: | |
Wszystko idzie w dobrym kierunku - dziś nowe postępy. Nieduże, bo mycie grobów też musiało się w grafiku zmieścić. Co zrobiłem: 26. założyłem nowy filtr paliwa 27. zalałem ok. 10 ltr benzyny (jeszcze helmutowska - kupiona z V8 ) 28. podpiąłem sterownik silnika 29. podłaczyłem akumulator 30. przekręciłem kluczyk w stacyjce do oporu i silnik zagadał Potrzebował raptem ok. 1 minuty kręcenia w kilku rzutach i startnął w zasadzie od razu równo. Złapał te 800 obr, po chwili dźwignęły się o jakąś setkę, może więcej. Przegazówka też działa - do 2500 wchodzi bez problemu Czyli jutro (jak pogoda pozwoli) składam przód, mocuję chłodnice, zalewam płynem, odpowietrzam . I nie jadę, bo muszę zrobić przegub na prawym przednim kole, a pożyczony klucz jest za duży... |
Autor: | DeS [ 28.paź.2009 17:21:02 ] |
Tytuł: | |
Mówiłem zrobić film... teraz już po ptokach... |
Autor: | rodzynek [ 28.paź.2009 17:38:41 ] |
Tytuł: | |
Filmik nakręcony, ale ciemno było i chyba tylko dźwięk będzie jako taki... |
Autor: | Miki_rde [ 28.paź.2009 18:55:40 ] |
Tytuł: | |
No to dobrze Przynajmniej uszy się zrelaksują xd Ps. Jakbyś nie miał co zrobić z przodem od v-ki http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3107247 Ps.2 A jakbyś nie miał co zrobić z tyłem od V-ki to wywalając klapę możesz zrobić bardzo ciekawą kanapę/sofę do warsztatu czy coś. Kiedy indziej podeśle fotki jak to wygląda, bo w tej chwili nie mogę znaleźć fot tego. Ale swego czasu sprzedawali na allegro takie tyły od bm-ki, warszawy i czegoś tam |
Autor: | rodzynek [ 30.paź.2009 21:31:07 ] |
Tytuł: | |
Co zrobiłem: 31. wymieniłem osłonę przegubu (starą rozerwało przy wkładaniu/wyjmowaniu kolumn, skrzyni itp., pewnie dlatego, że przegub zeskoczył z półośki). 32. przy okazji podmieniłem wahacz na taki bez wybitego sworznia; 33. ukł. chłodzenia zalany koncentratem i destylatem ( ), chyba odpowietrzony... Jazda próbna zaliczona - 10m w tył, 10m w przód, skrzynia ciągnie, auto przyspiesza, hamuje, servotronic działa. Światła świecą, nawiewy dmuchają, fotele się suwają, dach się otwiera. Mam jedynie pytanie odnośnie czujnika w katalizatorze - czy musi być podpięty do instalacji? Bo jak go podpiąłem, to świeciła się kontrolka CAT, z wypiętą wtyczką - auto na postoju chodzi normalnie. Czy z czasem w trakcie użytkowania coś się zadzieje niedobrego bez tego czujnika? |
Autor: | DeS [ 30.paź.2009 23:06:27 ] |
Tytuł: | |
Na moje oko to kontrolka CAT nie ma nic wspólnego z katalizatorem |
Autor: | martab99 [ 30.paź.2009 23:46:46 ] |
Tytuł: | |
rodzynek napisał(a): Mam jedynie pytanie odnośnie czujnika w katalizatorze - czy musi być podpięty do instalacji? Bo jak go podpiąłem, to świeciła się kontrolka CAT, z wypiętą wtyczką - auto na postoju chodzi normalnie. Czy z czasem w trakcie użytkowania coś się zadzieje niedobrego bez tego czujnika? Looknij: http://www.a8team.pl/topics12/644.htm |
Autor: | nextwave [ 31.paź.2009 00:43:30 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Na moje oko to kontrolka CAT nie ma nic wspólnego z katalizatorem
Kontrolka CAT ostrzega przed możliwością uszkodzenia katalizatora przez wysoką zawartość niedopalonego paliwa w spalinach. Zawartość tą wykrywa sonda znajdująca się przed katalizatorem. |
Autor: | rodzynek [ 05.lis.2009 17:38:30 ] |
Tytuł: | |
18 km jazdy zaliczone. W ruchu miejskim - śr. ok. 16,5 ltr, na ekspresówce (z prędkościami dopuszczalnymi i niedopuszczalnymi) - 11,5 ltr. Oczywiście wskazania BC. Teraz do ustawienia całe zawieszenie (bo przód się rozjeżdża jak nogi blachary, a tylne koła w ogóle nie są symetrycznie...). Nadal nie wiem, czy mam podłączać czujnik kata, te 18 km było z odpiętym. Jeżeli on tylko informuje za pośrednictwem kontrolki, to leję na to. Pytanie do użytkowników V8, którzy wycieli katalizatory - jakieś dziwne objawy po odłączeniu tegoż czujnika? |
Autor: | Mauzer [ 05.lis.2009 20:19:41 ] |
Tytuł: | |
rodzynek napisał(a): Nadal nie wiem, czy mam podłączać czujnik kata, te 18 km było z odpiętym. Jeżeli on tylko informuje za pośrednictwem kontrolki, to leję na to.
jezuu Wojtek nie wiem czy tłumaczyłem Ci po chińsku cy cuś ja już nie wiem... Może napisze jaśniej: Zapchane katy, rozwalone itd = wysoka ich temperatura = [CAT] katy zalane paliwem (dopalanie w katach) = wysoka ich temperatura = [CAT] Brak katów = brak wysokiej temperatury = brak [CAT] nie ma niczego = nie ma [CAT] jak juz ci pisałem [CAT] to tylko kontrolka podłączona poprzez przekażnik do termistora w katalizatorze nie ma żadnego połączenia z kompem z silnikiem, air-bagiem czy abs'em |
Autor: | rodzynek [ 05.lis.2009 20:22:56 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): rodzynek napisał(a): Nadal nie wiem, czy mam podłączać czujnik kata, te 18 km było z odpiętym. Jeżeli on tylko informuje za pośrednictwem kontrolki, to leję na to. Jak nie przemawia do ciebie to co juz ci pisałem ja i inni to sobie podłącz jezuu Wojtek Żeby podłączyć muszę zrobić dziurę w podłodze fi 30 mm. Szkoda dziurawić, jeżeli faktycznie niepotrzebna Userzy V8 4.2 - ile macie obrotów silnika przy ok. 130 km/h? |
Autor: | Mauzer [ 05.lis.2009 20:30:30 ] |
Tytuł: | |
rodzynek napisał(a): Żeby podłączyć muszę zrobić dziurę w podłodze fi 30 mm. Szkoda dziurawić, jeżeli faktycznie niepotrzebna
hahah wyciął cały tunel a boi sie 30mm dziurki |
Autor: | rodzynek [ 05.lis.2009 21:02:20 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): hahah wyciął cały tunel a boi sie 30mm dziurki
Bo tunel miał zostać jako część przydatna, ta 30mm może się taka nie okazać |
Autor: | Morgi [ 06.lis.2009 07:35:26 ] |
Tytuł: | |
przy 135 km/h mam 3000 RPM tak mniej więcej |
Autor: | cygaro-avant [ 08.lis.2009 19:08:30 ] |
Tytuł: | |
Sądząc po kolorze, wróciłeś Wojtek do pięciu cylindrów i sprzedajesz padlinę na germańskim ebayu http://cgi.ebay.de/Audi-200-Avant-Quatt ... 33573682e9 |
Autor: | rodzynek [ 08.lis.2009 22:44:19 ] |
Tytuł: | |
cygaro-avant napisał(a): Sądząc po kolorze, wróciłeś Wojtek do pięciu cylindrów i sprzedajesz padlinę na germańskim ebayu
http://cgi.ebay.de/Audi-200-Avant-Quatt ... 33573682e9 Dla potwierdzenia, że tak nie jest - jutro nowe zdjęcia Morgoth, przy ok. 130 km/h mam ok. 3000 RPM. Czyli w zasadzie gra. Temperatura silnika: wskazówka leży na "1" z liczby 100 na trasie, w mieście lekko przekracza pionową kreskę (od 100 st) i wiatrak el. schładza silnik. Wisko chyba nie działa. Auto jak na razie zrobiło ok 80 km i chciałoby więcej, ale opony znikają w oczach... Do chwili obecnej nie ujawniły się żadne wady (pomijając wisko) - kontrolka poduszek zgasła po podłączeniu sterownika, ABS też jest, wychodzi na to, że jest to, co miało być. Tempomat tak nieco nierówno trzyma prędkość (pozwala zwolnić o 2-5 km/h a potem daje czadu ). |
Autor: | zioolko [ 09.lis.2009 13:47:53 ] |
Tytuł: | |
Poodpowietrzaj no i sprawdź wisko. W miescie przy takiej pogodzie jak jest teraz powineneś mieć conajmniej wskazówkę 2,3 mm przed 100. W czasie jazdy trasa/autostrada powinieneś mieć między 80 a 90 stopni (musisz sam sobie podziałkę wyobrazić ). Odpowietrzaj i jeszcze raz odpowietrzaj, układ może być nawet kilka dni zapowietrzony jak robisz małe przebiegi. Termostat wymieniłeś? |
Autor: | rodzynek [ 09.lis.2009 23:19:58 ] |
Tytuł: | |
zioolko napisał(a): W miescie przy takiej pogodzie jak jest teraz powineneś mieć conajmniej wskazówkę 2,3 mm przed 100. rodzynek napisał(a): Temperatura silnika: w mieście lekko przekracza pionową kreskę (od 100 st) i wiatrak el. schładza silnik do poziomu poniżej 100 st. zioolko napisał(a): W czasie jazdy trasa/autostrada powinieneś mieć między 80 a 90 stopni (musisz sam sobie podziałkę wyobrazić ). rodzynek napisał(a): Temperatura silnika: wskazówka leży na "1" z liczby 100 na trasie zioolko napisał(a): Odpowietrzaj i jeszcze raz odpowietrzaj, układ może być nawet kilka dni zapowietrzony jak robisz małe przebiegi. Układ jest odpowietrzony. zioolko napisał(a): Termostat wymieniłeś?
Termostat jest nowy. Obiecane aktualne zdjęcia: Chyba muszę na tył wrzucić standardowe sprężyny - tył siedzi za nisko w stosunku do przodu (co dziwne, V8 na tym zestawie stała idealnie). Ponadto haczę podwoziem przy przejeżdżaniu przez bramę i później przez garba na wyjeździe z uliczki... |
Strona 6 z 17 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |