.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
[A200 4.2] rodzynek rodzynka https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=86977 |
Strona 7 z 17 |
Autor: | Ivo [ 10.lis.2009 00:40:21 ] |
Tytuł: | |
ooooooooo widze moje srebrne drzwi ![]() błotnik juz zalozyles tez? ![]() odwiedze Cie jak bedzie to jezdzilo prosto ![]() |
Autor: | To_JA_! [ 10.lis.2009 07:56:40 ] |
Tytuł: | |
rodzynek napisał(a): Chyba muszę na tył wrzucić standardowe sprężyny - tył siedzi za nisko w stosunku do przodu (co dziwne, V8 na tym zestawie stała idealnie). Ponadto haczę podwoziem przy przejeżdżaniu przez bramę i później przez garba na wyjeździe z uliczki...
Ja tam bym się bał robić z niego "dostawczy". Ori sprężynki mogą być troszkę za wysokie. Może jakieś dystanse pod te sprężyny co masz teraz? Zmierz różnicę między przodem i tyłem i dodaj tyle pod tylnymi sprężynami. /najwyraźniej avant jest troszku cięższy z tyłu albo nie wyjąłeś z bagażnika całego zestawu narzędzi ![]() Powodzenia! |
Autor: | uki [ 11.lis.2009 15:21:50 ] |
Tytuł: | |
samochód z tym silnikiem jest bardzo fajny. Lepiej wygląda jak tył stoi wyzej niz przód, ale czy seryjne sprężyny nie będą za miękkie ![]() Dystanse między sprężynami to według mnie zalatują druciarstwem ![]() |
Autor: | Mauzer [ 11.lis.2009 21:29:17 ] |
Tytuł: | |
Jak stał u mnie pod górkę to wyślałem że to właśnie przez to tak leży jak 2CV ale na fotkach rzeczywiście nie ciekawie to wygląda. Wojtek może nivo napraw ![]() |
Autor: | rodzynek [ 11.lis.2009 21:34:03 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): Jak stał u mnie pod górkę to wyślałem że to właśnie przez to tak leży jak 2CV ale na fotkach rzeczywiście nie ciekawie to wygląda.
Wojtek może nivo napraw ![]() Cóż, niva nie ma i nie było ![]() |
Autor: | cygaro-avant [ 11.lis.2009 23:29:53 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): Wojtek może nivo napraw
![]() ...albo z przodu i z tyłu załóż koła tej samej średnicy ![]() |
Autor: | rodzynek [ 11.gru.2009 15:54:46 ] |
Tytuł: | |
Dla nielubiących linków - całość na forum AKP ![]() W lipcu 2008 kupiłem to: ![]() ![]() ![]() ![]() Dzień później dostał kółka, które już na niego czekały. ![]() ![]() Kilka miesięcy później zagościł w moim ogrodzie dawca. ![]() To ten po prawej. Ten z lewej czekał na kupca. ![]() ![]() ![]() Jak widać na obrazkach - auto miało odpowiedni kolor tapicerki, fotele z odpowiednim napędem, skrzynię taką jaką chciałem. Motor też jak trzeba - 4,2 ABH. Niebieska 200 znalazła nowego kupca w listopadzie, a pozostałe dwa sprzęty czekały na poprawę pogody, czyt. wiosnę. W kwietniu 2009 ruszyły prace przy rozbiórce V8. A 200 przeszła lifting u blacharza: ![]() Potem przyszedł czas na rozbiórkę, już taką poważniejszą robotę. Tu trwała przymiarka do wspawania wzmocnienia kielicha - mocowania rozpórki McPersonów. ![]() ![]() Takich robótek było pełno. Nie do każdej mam zdjęcie, bo cała praca trwała by o co najmniej miesiąc dłużej. Tu w każdym razie widać efekt wycięcia tunelu: ![]() i różnica wymiarów tunelu z manuala i automatu: ![]() Po spawaniu i zamastykowaniu auto wyglądało tak: ![]() ![]() ![]() ![]() Malowanie: ![]() i składanie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Silnik siadł na swoje miejsce, co też nie obyło się bez pewnych problemów. ![]() Montaż chłodnic wymagał pewnego pomysłu - albo przekładki całej przedniej ściany z V8, albo mocowanie ich do oryginału z 200. Wybrałem hybrydę - widać na zdjęciu ![]() ![]() Atrapa weszła, reflektory tym bardziej. Jedynie chłodnica klimy nie pozwala na zamocowanie przedniej belki bez modyfikacji. ![]() Tymczasem środek coraz bardziej przypominał wnętrze dawcy: ![]() ![]() ![]() Aktualny stan, jeżdżący, prezentuje się tak: ![]() ![]() ![]() ![]() Czy w wyglądzie coś się jeszcze w tym roku zmieni - wątpliwe. Teraz pozostaje ogarnięcie niedoróbek mechanicznych (zawieszenie, silnik itp) i elektrycznych (alarm i radio/głośniki). Reszta po zimie. Tu w miarę świeże zdjęcie: ![]() |
Autor: | emge [ 11.gru.2009 16:42:58 ] |
Tytuł: | |
Szacuneczek. Ps. taki strupek, a swoje pojedzie ![]() |
Autor: | DeS [ 11.gru.2009 16:46:20 ] |
Tytuł: | |
Gratuluję, choć muszę uszczypnąć, że teraz po tych wszystkich przebudowach optycznie wygląda gorzej niż przed ![]() ![]() ![]() Czekamy na finisz i fylmy z jazd ![]() |
Autor: | maciu [ 11.gru.2009 16:55:48 ] |
Tytuł: | |
takie lego dla duzych chłopców... ![]() |
Autor: | DżiPi [ 11.gru.2009 18:26:23 ] |
Tytuł: | |
Wielki szacunek za wytrwałość. |
Autor: | To_JA_! [ 11.gru.2009 18:51:58 ] |
Tytuł: | |
Gratuluję tempa, na prawdę jak na taką przeróbkę i prace w wolnym czasie (którego każdy ma mało) to kilka miesięcy pracy a efekt powalający. ![]() |
Autor: | Pawlo [ 13.gru.2009 15:02:01 ] |
Tytuł: | |
Rodzynek , gatulcje za projekt i wykonanie a jeszcze wieksze za wytrwałosc ![]() Projekt mega super fajny ![]() ![]() |
Autor: | Kliku [ 13.gru.2009 15:27:09 ] |
Tytuł: | |
extra robota, gratuluje samozaparcia ![]() |
Autor: | Miki_rde [ 13.gru.2009 16:15:38 ] |
Tytuł: | |
A silnik w dowód już wbiłeś ? |
Autor: | rodzynek [ 13.gru.2009 17:31:06 ] |
Tytuł: | |
Miki_rde napisał(a): A silnik w dowód już wbiłeś ?
Auto "jeszcze nie jeździ", to po co wpis w dowód? ![]() |
Autor: | Pawlo [ 13.gru.2009 17:40:07 ] |
Tytuł: | |
A przypadkiem silnik nie jest czescia wymienna ????? Z tego co mi sie wydaje tylko w przypadku zmiany zasilania czyli z pb na on itp Lpg tez sie wbija i takie tam |
Autor: | rodzynek [ 13.gru.2009 17:53:46 ] |
Tytuł: | |
pawlo5 napisał(a): A przypadkiem silnik nie jest czescia wymienna ????? Z tego co mi sie wydaje tylko w przypadku zmiany zasilania czyli z pb na on itp Lpg tez sie wbija i takie tam
Pod warunkiem, że pojemność i sposób zasilania nie ulegną zmianie. Zmiana z 2,0 benz. na 2,0 diesel wymusza zmianę wpisu, zmiana benz. 2,2 na benz. 4,2 wymusza zmianę wpisu. |
Autor: | To_JA_! [ 13.gru.2009 19:21:31 ] |
Tytuł: | |
Ja tam bym był ostrożny, straszny korowód z silnikiem. Rzecz w tym że jak wkładasz podobnej mocy to jest pestka, a jak sporo mocniejszy to zaczynają się schody bo rzeczoznawca nie chce napisać opinii że wszystko jest dostosowane: zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, napędowy i klops. Braciszek też chciał legalizować Suzuki Smuraja 2.0 ale jak poszukał jak to dał spokój nie wie że ma silnik 2.0 myśli że to nadal poczciwe 1.3. W twoim przypadku o tyle jest łatwiej że można wmówić rzeczoznawcy że całe podwozie jest ori z V8, a masa pojazdu podobna więc powinien się przychylić do potwierdzenia stanu. Powodzenia! |
Strona 7 z 17 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |