.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
[A200 4.2] rodzynek rodzynka http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=86977 |
Strona 9 z 17 |
Autor: | marszall [ 11.sty.2010 17:35:57 ] |
Tytuł: | |
Podziwiam włożoną pracę, efekt napewno bedzie cieszył, wiem bo niedawno również rozbebeszyłęm podobnie auto aby zapodać mu nowe serducho. Co do wpisów w dowód to powiedzcie kiedy moga nastapić schody? chyba tylko jak diagnosta spojży pod maskę a nie każdy zerka, wiec podbija Ci dowód i sobie śmigasz. Bynajmniej u mnie tak działa z 1.6 do 2.0 i moc 2x większa A co do samego swapu to nie kusiło Cię założyć manuala? To by dopiero latało. Biały kruk jakby nie było ale jestem jednak zwolennikiem 2.2 20v w tej budzie |
Autor: | rodzynek [ 11.sty.2010 18:14:01 ] |
Tytuł: | |
Nie kusił mnie manual. Od początku szukałem dawcy w automacie, bo automata chciałem - leniwy jestem, a super wrażenia mi nie potrzebne. Choć w trakcie prac zastanawiałem się, czy ich nie skrócić żeniąc V z manualem z 3B. Jednak pierwsze plany zwyciężyły . |
Autor: | *Robi* [ 12.sty.2010 19:33:54 ] |
Tytuł: | |
Po przeczytaniu ,sledzeniu Wojtek twojego dzieła mam coraz większa ochote zapakowac do swojej B 1dynki jakiegos wymiatacza |
Autor: | rodzynek [ 12.sty.2010 19:54:53 ] |
Tytuł: | |
A najlepsze jest to, ze to wcale nie jest wymiatacz. Ot, szybka wygodna maszyna. Ale nie wymiatacz. Założę się, że ori 3B dawało bardziej wymiatające wrażenia |
Autor: | Mauzer [ 12.sty.2010 21:10:33 ] |
Tytuł: | |
śmiem twierdzić że twoje abh jeżdzi jak by miało 200 koni - a przynajmniej tak wywnioskowałem ze startu odemnie..jabyś miał 2 tonową przyczepke - 2.3 w cq dało by rade wiem jak jeździło moje stare abh w v8 - to naprawde daje rady a po 100 jest masakra w stosunku do 80% aut poruszających się po drogach. |
Autor: | rodzynek [ 12.sty.2010 21:57:59 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): śmiem twierdzić że twoje abh jeżdzi jak by miało 200 koni - a przynajmniej tak wywnioskowałem ze startu odemnie..jabyś miał 2 tonową przyczepke - 2.3 w cq dało by rade
wiem jak jeździło moje stare abh w v8 - to naprawde daje rady a po 100 jest masakra w stosunku do 80% aut poruszających się po drogach. No tak to jakoś właśnie jedzie Może buda 200 ma za duży opór powietrza :D:D Wymienim sondę, wymienim... (coś jeszcze na pewno) i może znajdzie się choć 50 koników, żeby aby PT dorównać ). |
Autor: | Mauzer [ 12.sty.2010 22:08:07 ] |
Tytuł: | |
moze poprostu do mnie podbijesz i Ci powiem czy todaje rady czy nie bo narazie to dłubiesz a odniesienia nie masz tylko teraz to polatamy sobie na sankach szybciej |
Autor: | To_JA_! [ 13.sty.2010 06:40:53 ] |
Tytuł: | |
Niestety to jest silnik który spotkał się już z ECO-logami. Kiedyś przejechałem się Toyotą D4d 170PS i na zwykłej drodze poniżej 100km/h to jechało gorzej niż mój passat 110PS przed tuningiem. Po prostu soft napisany na ekologię zamiast ekonomii i "ognia". Powodzonka! |
Autor: | rodzynek [ 30.mar.2010 12:43:36 ] |
Tytuł: | |
Co zrobiłem: 1. zamontowałem boczne kierunki na przednich błotnikach; 2. wymieniłem łożyska McPersonów; 3. wymieniłem pogryziony przez jakiegoś dziada wąż wodny; 4. zdemontowałem w końcu kulę haka holowniczego (ściągnięcie bez kluczyka - 3 min. roboty - niezły patent Westfalii ); 5. zmieniłem kółka na letnie ; ... 6. zamontowałem instalkę LPG Malowanie po świętach, bo już mnie drażni ta wielokolorowość. |
Autor: | Ivo [ 30.mar.2010 13:50:34 ] |
Tytuł: | |
jaki kolor chcesz zostawic auta? mnie oryginalny (rożowawo-bordowy) sie podoba |
Autor: | Miki_rde [ 30.mar.2010 16:01:45 ] |
Tytuł: | |
O.o a ponoć gazu miało nie być ? |
Autor: | DeS [ 30.mar.2010 16:07:36 ] |
Tytuł: | |
To może NITRO założył |
Autor: | maciu [ 30.mar.2010 16:23:36 ] |
Tytuł: | |
a jaka instalka? |
Autor: | rodzynek [ 30.mar.2010 18:03:33 ] |
Tytuł: | |
Ivo napisał(a): jaki kolor chcesz zostawic auta? mnie oryginalny (rożowawo-bordowy) sie podoba No będzie ten różowawo-bordowy, ale bardziej ze wskazaniem na ten ciemniejszy odcień Miki_rde napisał(a): O.o a ponoć gazu miało nie być ? Ale jest, bo taniej jeździ. maciu napisał(a): a jaka instalka?
Blos. Wbrew pozorom ładnie obrabia 8 cyl. Co prawda powyżej 4500 słabnie, a ponad 6000 już w ogóle nie wchodzi, ale ja rzadko 4000 przekraczam. No i pali średnio 14 ltr |
Autor: | DeS [ 30.mar.2010 21:07:38 ] |
Tytuł: | |
rodzynek napisał(a): Blos. Co prawda powyżej 4500 słabnie, a ponad 6000 już w ogóle nie wchodzi, ale ja rzadko 4000 przekraczam. No i pali średnio 14 ltr
I to jest Panie druciarstwo.. chyba, że sobie robisz żarty. |
Autor: | rodzynek [ 31.mar.2010 17:42:22 ] |
Tytuł: | |
Grr, sądziłem, że więcej osób wyrazi swoje oburzenie... Prowokacja mi się nie udała. Średnie spalanie gazu wyszło mi 16,3 ltr z pierwszych 300 km na instalce: 2x Magic III, 8x Magic Jet, Stag 300. I dziś w końcu wyjechałem z ustawioną geometrią. Jedynie kąty pochylenia przodu nieco mi wyjechał poza skalę. Reszta ok (ale wyczyn, nie? ) |
Autor: | radekmc [ 31.mar.2010 17:46:38 ] |
Tytuł: | |
jak się pomaluje to dopiero będzie rodzynek jaki rozmiar ALU? mam bardzo podobne tylko z marnym rozmiarem 15 |
Autor: | rodzynek [ 31.mar.2010 17:53:41 ] |
Tytuł: | |
Felgi 8x17". Opony 245/40. Jedno koło waży... 25 kg |
Autor: | maciu [ 31.mar.2010 18:08:40 ] |
Tytuł: | |
rodzynek napisał(a): Grr, sądziłem, że więcej osób wyrazi swoje oburzenie...
Prowokacja mi się nie udała. Średnie spalanie gazu wyszło mi 16,3 ltr z pierwszych 300 km na instalce: 2x Magic III, 8x Magic Jet, Stag 300. I dziś w końcu wyjechałem z ustawioną geometrią. Jedynie kąty pochylenia przodu nieco mi wyjechał poza skalę. Reszta ok (ale wyczyn, nie? ) cos mi sebastian nadawał o jakimś udoskonalonym magicu III który obsłuzy V8kę w pojedynką nie miałes innej alternatywy - pojedyńczej? montaż lpg własny? |
Autor: | zioolko [ 31.mar.2010 18:15:04 ] |
Tytuł: | |
nie obcierają ci z przodu przy skręcie te 245? |
Strona 9 z 17 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |