.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

[A200 4.2] rodzynek rodzynka
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=86977
Strona 9 z 17

Autor:  marszall [ 11.sty.2010 17:35:57 ]
Tytuł: 

Podziwiam włożoną pracę, efekt napewno bedzie cieszył, wiem bo niedawno również rozbebeszyłęm podobnie auto aby zapodać mu nowe serducho.

Co do wpisów w dowód to powiedzcie kiedy moga nastapić schody?

chyba tylko jak diagnosta spojży pod maskę a nie każdy zerka, wiec podbija Ci dowód i sobie śmigasz. Bynajmniej u mnie tak działa z 1.6 do 2.0 i moc 2x większa ;)

A co do samego swapu to nie kusiło Cię założyć manuala? To by dopiero latało.

Biały kruk jakby nie było ale jestem jednak zwolennikiem 2.2 20v w tej budzie

Autor:  rodzynek [ 11.sty.2010 18:14:01 ]
Tytuł: 

Nie kusił mnie manual. Od początku szukałem dawcy w automacie, bo automata chciałem - leniwy jestem, a super wrażenia mi nie potrzebne.

Choć w trakcie prac zastanawiałem się, czy ich nie skrócić żeniąc V z manualem z 3B. Jednak pierwsze plany zwyciężyły ;).

Autor:  *Robi* [ 12.sty.2010 19:33:54 ]
Tytuł: 

Po przeczytaniu ,sledzeniu Wojtek twojego dzieła mam coraz większa ochote zapakowac do swojej B 1dynki jakiegos wymiatacza :D

Autor:  rodzynek [ 12.sty.2010 19:54:53 ]
Tytuł: 

A najlepsze jest to, ze to wcale nie jest wymiatacz. Ot, szybka wygodna maszyna. Ale nie wymiatacz. Założę się, że ori 3B dawało bardziej wymiatające wrażenia ;)

Autor:  Mauzer [ 12.sty.2010 21:10:33 ]
Tytuł: 

śmiem twierdzić że twoje abh jeżdzi jak by miało 200 koni - a przynajmniej tak wywnioskowałem ze startu odemnie..jabyś miał 2 tonową przyczepke - 2.3 w cq dało by rade :/

wiem jak jeździło moje stare abh w v8 - to naprawde daje rady a po 100 jest masakra w stosunku do 80% aut poruszających się po drogach.

Autor:  rodzynek [ 12.sty.2010 21:57:59 ]
Tytuł: 

Mauzer napisał(a):
śmiem twierdzić że twoje abh jeżdzi jak by miało 200 koni - a przynajmniej tak wywnioskowałem ze startu odemnie..jabyś miał 2 tonową przyczepke - 2.3 w cq dało by rade :/

wiem jak jeździło moje stare abh w v8 - to naprawde daje rady a po 100 jest masakra w stosunku do 80% aut poruszających się po drogach.


No tak to jakoś właśnie jedzie :D Może buda 200 ma za duży opór powietrza :D:D:D

Wymienim sondę, wymienim... (coś jeszcze na pewno) i może znajdzie się choć 50 koników, żeby aby PT dorównać ;) ).

Autor:  Mauzer [ 12.sty.2010 22:08:07 ]
Tytuł: 

moze poprostu do mnie podbijesz i Ci powiem czy todaje rady czy nie bo narazie to dłubiesz a odniesienia nie masz ;) tylko teraz to polatamy sobie na sankach szybciej :D

Autor:  To_JA_! [ 13.sty.2010 06:40:53 ]
Tytuł: 

Niestety to jest silnik który spotkał się już z ECO-logami.
Kiedyś przejechałem się Toyotą D4d 170PS i na zwykłej drodze poniżej 100km/h to jechało gorzej niż mój passat 110PS przed tuningiem.
Po prostu soft napisany na ekologię zamiast ekonomii i "ognia".

Powodzonka!

Autor:  rodzynek [ 30.mar.2010 12:43:36 ]
Tytuł: 

Co zrobiłem:

1. zamontowałem boczne kierunki na przednich błotnikach;
2. wymieniłem łożyska McPersonów;
3. wymieniłem pogryziony przez jakiegoś dziada wąż wodny;
4. zdemontowałem w końcu kulę haka holowniczego (ściągnięcie bez kluczyka - 3 min. roboty - niezły patent Westfalii ;) );
5. zmieniłem kółka na letnie ;);
...
6. zamontowałem instalkę LPG :)


Obrazek

Obrazek


Malowanie po świętach, bo już mnie drażni ta wielokolorowość.

Autor:  Ivo [ 30.mar.2010 13:50:34 ]
Tytuł: 

jaki kolor chcesz zostawic auta?
mnie oryginalny (rożowawo-bordowy) sie podoba :)

Autor:  Miki_rde [ 30.mar.2010 16:01:45 ]
Tytuł: 

O.o a ponoć gazu miało nie być ?

Autor:  DeS [ 30.mar.2010 16:07:36 ]
Tytuł: 

To może NITRO założył :): :peace:

Autor:  maciu [ 30.mar.2010 16:23:36 ]
Tytuł: 

a jaka instalka?

Autor:  rodzynek [ 30.mar.2010 18:03:33 ]
Tytuł: 

Ivo napisał(a):
jaki kolor chcesz zostawic auta?
mnie oryginalny (rożowawo-bordowy) sie podoba :)


No będzie ten różowawo-bordowy, ale bardziej ze wskazaniem na ten ciemniejszy odcień :D

Miki_rde napisał(a):
O.o a ponoć gazu miało nie być ?


Ale jest, bo taniej jeździ.

maciu napisał(a):
a jaka instalka?


Blos. Wbrew pozorom ładnie obrabia 8 cyl. Co prawda powyżej 4500 słabnie, a ponad 6000 już w ogóle nie wchodzi, ale ja rzadko 4000 przekraczam. No i pali średnio 14 ltr ;)

Autor:  DeS [ 30.mar.2010 21:07:38 ]
Tytuł: 

rodzynek napisał(a):
Blos. Co prawda powyżej 4500 słabnie, a ponad 6000 już w ogóle nie wchodzi, ale ja rzadko 4000 przekraczam. No i pali średnio 14 ltr ;)


I to jest Panie druciarstwo.. chyba, że sobie robisz żarty. :/

Autor:  rodzynek [ 31.mar.2010 17:42:22 ]
Tytuł: 

Grr, sądziłem, że więcej osób wyrazi swoje oburzenie...

Prowokacja mi się nie udała.


Średnie spalanie gazu wyszło mi 16,3 ltr z pierwszych 300 km na instalce: 2x Magic III, 8x Magic Jet, Stag 300.


I dziś w końcu wyjechałem z ustawioną geometrią. Jedynie kąty pochylenia przodu nieco mi wyjechał poza skalę. Reszta ok (ale wyczyn, nie? :peace: )

Autor:  radekmc [ 31.mar.2010 17:46:38 ]
Tytuł: 

jak się pomaluje to dopiero będzie rodzynek :P

jaki rozmiar ALU?
mam bardzo podobne tylko z marnym rozmiarem 15 :/

Autor:  rodzynek [ 31.mar.2010 17:53:41 ]
Tytuł: 

Felgi 8x17". Opony 245/40. Jedno koło waży... 25 kg :/

Autor:  maciu [ 31.mar.2010 18:08:40 ]
Tytuł: 

rodzynek napisał(a):
Grr, sądziłem, że więcej osób wyrazi swoje oburzenie...

Prowokacja mi się nie udała.


Średnie spalanie gazu wyszło mi 16,3 ltr z pierwszych 300 km na instalce: 2x Magic III, 8x Magic Jet, Stag 300.


I dziś w końcu wyjechałem z ustawioną geometrią. Jedynie kąty pochylenia przodu nieco mi wyjechał poza skalę. Reszta ok (ale wyczyn, nie? :peace: )


cos mi sebastian nadawał o jakimś udoskonalonym magicu III który obsłuzy
V8kę w pojedynką

nie miałes innej alternatywy - pojedyńczej?

montaż lpg własny?

Autor:  zioolko [ 31.mar.2010 18:15:04 ]
Tytuł: 

nie obcierają ci z przodu przy skręcie te 245?

Strona 9 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/