.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lip.2020 03:06:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2011 19:33:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2011 00:24:16
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Witam!

Gratuluję wytrwałości, poświęconego czasu i przede wszystkim orgomnej wiedzy!
Samochód zapewne odwdzięcza się w każdym calu :)

Wnętrze masz w AUDYNIE boskie! Jeśli uda mi się kiedyś dorwać takie to też się skuszę :D O serduszku to już nawet nie wspomnę :P

Z niecierpliwością czekam na wiosenną sesję zdjęciową w lepszym plenerze.

Pozdrawiam,
Krzysiek191022.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2011 19:37:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 22:33:57
Posty: 434
Lokalizacja: Dolny Śląsk DZA
Miło w końcu widzieć ją w takim stanie! :) Gratuluję!

_________________
80 quattro 4.2 V8 ABZ BiTurbo 6 gang '92
S8 quattro 4.2 AHC manual '97
V8 quattro 4.2 ABH automat '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2011 20:05:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5219
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
Dzięki za miłe komentarze ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2011 20:32:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3224
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
rodzynek napisał(a):
Dzięki za miłe komentarze ;)

i tak widzę swoje blachy na nim :D

_________________
Było 8 Audi i chyba nie będzie następnych..
obecnie:
Coupe quattro turbo 3B '91
Obrazek

podobno żyjemy w wolnym kraju więc moje ideologie i poglądy są tylko moje i nikogo nie zmuszam by je uznawał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2011 20:34:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5219
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
Ivo napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Dzięki za miłe komentarze ;)

i tak widzę swoje blachy na nim :D


Rentgen w oczach?:D

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2011 20:44:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4480
Lokalizacja: Wrocław
Zaczyna to to przypominać sensowne auto. :D :D

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2011 20:47:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 618
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
Jest świetny...jak dla mnie idealna bryła auta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2011 21:01:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4887
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Kanciak :-) :d o niskim wspołczynniku oporu powietrza. ;) Co tam szacun za wykonane modyfikacje. W Ingolstadt mają tez takiego Avanta tylko z przodu ma lampy i maskę z Audi V8 :D Coś mi się wydaje że bedzie drugi projekt.

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2011 21:52:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2010 18:26:38
Posty: 346
Lokalizacja: Lublin
No stary!!!!!!!!!!!!!!! i ja ją chyba też trochę kocham, suczysko jak ta lala :peace:

a co do lamp to rzeczywiście jak pisali przedmówcy regeneracja odblasków dużo daje :D
natomiast jeśli chodzi o sprężyny mogę ci polecić pewien zabieg bez dodatkowych inwestycji :peace: tylko musisz się popytać czy ktoś u ciebie to robi w Lublinie robi to kilka osób i jest jeden starszy facet dobry fachowiec od zawiehy. Mianowicie Habrowanie sprężyn :diabel: załatwi temat!

rozciąga i utwardza a sprężyny z c3 świetnie się nadają bardzo dobry jakościowo materiał na ten proces, kilku kolegów już to robiło a jeden to wanne typowo na styl przemytniczy postawił......... czyli dupa wysoko wysoko w górze i już 2 rok i nie widać żeby siadała. polecam ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2011 07:02:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 925
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
GomeZ napisał(a):
No stary!!!!!!!!!!!!!!! i ja ją chyba też trochę kocham, suczysko jak ta lala :peace:

a co do lamp to rzeczywiście jak pisali przedmówcy regeneracja odblasków dużo daje :D
natomiast jeśli chodzi o sprężyny mogę ci polecić pewien zabieg bez dodatkowych inwestycji :peace: tylko musisz się popytać czy ktoś u ciebie to robi w Lublinie robi to kilka osób i jest jeden starszy facet dobry fachowiec od zawiehy. Mianowicie Habrowanie sprężyn :diabel: załatwi temat!

rozciąga i utwardza a sprężyny z c3 świetnie się nadają bardzo dobry jakościowo materiał na ten proces, kilku kolegów już to robiło a jeden to wanne typowo na styl przemytniczy postawił......... czyli dupa wysoko wysoko w górze i już 2 rok i nie widać żeby siadała. polecam ;)


Przy takiej wersji na ul. prostej w Bielsku-Białej robiłem, facet rozciągnie dokładnie tyle ile chcesz, po obróbce cieplnej nie siadają wcale, a charakterystyka przyjemna nie sztywna. Podajesz tylko ile cm ma dodać.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2011 07:04:12 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8472
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
O_o
Super opcja, o dawna głowię się jak podnieść A8
Na ile jest to bezpieczne, ile mozna podnieść? Ktoś ma jakieś doświadczenia z tym (mam na myśli przejechał na podniesionych np. 50 kkm)?

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2011 10:59:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 925
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Wszystko zależy od warsztatu, porządny wykona rozciągnięcie równomierne na gorąco, następnie wykona całą obróbkę cieplną. Dzięki temu nie wprowadzamy dodatkowych naprężeń pochodzących od obróbki plastycznej. W efekcie Sprężyna ma przyjemniejszą charakterystykę pracy od serii a trwałość większą i osiadanie mniejsze.
Sprawdzone na kilku samochodach na sporych przebiegach, niestety wszystkie o masie własnej poniżej 1.5t.
Jedyny problem to znaleźć właściwy solidny warsztat.

Co do bezpieczeństwa podnoszenia to ważne jest żeby znacząco nie zachwiać stabilności samochodu, a przy większych "korektach" dać sztywniejszy stabilizator ew. amortyzatory o większej sztywności żeby samochód mniej gwałtownie "łapał przechył". Dodatkowo należałoby zweryfikować i dobrać właściwe ustawienia geometrii zawieszenia dla podniesionego samochodu. Można by tu przemierzyć coś typu Allroad na różnych poziomach wysokości jakie ma ustawienia kół.
Do 30 mm można przyjąć że sprawne seryjne amorki wystarczą, powyżej bym się zastanawiał nad korektami.

Powodzenia!

PS. Może będę robił eksperyment na A4 Avant 1.8 180PS quattro (jeżeli braciszek kupi na pewno będzie podnosił na coś typu Allroad). Dam znać jak to wyjdzie ;)

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2011 11:19:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5219
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
To_JA_! napisał(a):
Do 30 mm można przyjąć że sprawne seryjne amorki wystarczą, powyżej bym się zastanawiał nad korektami.


Mi tam z tyłu wystarczy 2 cm ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2011 12:00:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 925
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
rodzynek napisał(a):
To_JA_! napisał(a):
Do 30 mm można przyjąć że sprawne seryjne amorki wystarczą, powyżej bym się zastanawiał nad korektami.


Mi tam z tyłu wystarczy 2 cm ;)


I po takiej korekcie ledwo dociągniesz do serii z wysokością audka :peace:

KORU napisał(a):
Kanciak :-) :d o niskim wspołczynniku oporu powietrza. ;) Co tam szacun za wykonane modyfikacje. W Ingolstadt mają tez takiego Avanta tylko z przodu ma lampy i maskę z Audi V8 :D Coś mi się wydaje że bedzie drugi projekt.

Obrazek


Ten na zdjęciu też ma problem, stoi wyraźnie pod górę. Pewnie jednak trzeba korygować sprężyny do masy nadwozia "avant".

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2011 13:57:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2010 18:26:38
Posty: 346
Lokalizacja: Lublin
tak jak pisze TO_JA_! podniesienie ok 30-40mm bezproblemowo!! a sama praca sprężyny wydaje się wydajniejsza, jak pisałem wcześniej dla ciebie RODZYNEK jest to najlepsze i najtańsze rozwiązanie i sprężyny będą trzymać rozmiar na min 25tys km. Tylka to musi zrobić dobry kowal.


Chudy z Lublina ma od 2 lat ok + 40mm Obrazek Obrazek

trochę zdjęcia małe ale to z jego awatarów szurnięte :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2011 14:42:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 20:02:12
Posty: 167
Lokalizacja: Dębica
W tym avancie chyba nie ma silnika, bo coś za wysoko stoi przód ?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2011 16:51:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 618
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
Masakra...przeciez takie podnoszenie wyglada paskudnie :/ ja tam wole zawsze obnizac niz podnosic auto


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2011 11:55:16 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8472
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Hej, marzenie, dokładnie tak bym chciał.
A gadałem dzisiaj ze znajomym, on podniósł Vento o 30-40 mm wkładając jakieś gumy między zwoje sprężyny, podobno można gotowe kupić - sprężyna niby się mniej zużywa i amorek ma lżej, ale nie wolno przesadzić bo mogą być problemy z bujaniem się auta.... ktoś coś o tym wie?
Ja jestem zielony, ale generalnie zależy mi na zwiększeniu prześwitu w A8 o 3-4 cm albo i więcej, byle by to było bezpieczne, wygląd jest nie ważny, bo tam gdzie ja zwykle jeżdżę to wiszę na brzuchu i nawet quattro nic nie pomoże!

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2011 12:46:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4887
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
To_JA_! napisał(a):
Ten na zdjęciu też ma problem, stoi wyraźnie pod górę. Pewnie jednak trzeba korygować sprężyny do masy nadwozia "avant".

Ten model moze miec Nivomat albo wynalazek w takim stylu. Jak bede nastepnym razem w Muzeum to zapytam. Miki_rde chyba masz racje bo moze byc tak, ze chwilowo eksponat stoi bez silnika, ktory jest na przegladzie technicznym. Tam prawie wszystkie auta sa na chodzie. Dobra koniec OT. Wedlug mnie Rodzynka Audi stoi prawidlowo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2011 13:32:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2010 18:26:38
Posty: 346
Lokalizacja: Lublin
MorgothV8 napisał(a):
Hej, marzenie, dokładnie tak bym chciał.
A gadałem dzisiaj ze znajomym, on podniósł Vento o 30-40 mm wkładając jakieś gumy między zwoje sprężyny, podobno można gotowe kupić - sprężyna niby się mniej zużywa i amorek ma lżej, ale nie wolno przesadzić bo mogą być problemy z bujaniem się auta.... ktoś coś o tym wie?
Ja jestem zielony, ale generalnie zależy mi na zwiększeniu prześwitu w A8 o 3-4 cm albo i więcej, byle by to było bezpieczne, wygląd jest nie ważny, bo tam gdzie ja zwykle jeżdżę to wiszę na brzuchu i nawet quattro nic nie pomoże!


MorgothV8 ....jak wsadzisz te gumy na sprężynę to nie jestem pewien czy ona jest w stanie w jakikolwiek sposób rozciągnąć sprężynę a co za tym idzie podnieść auto. Moim zdaniem zastosowanie takich gum ogranicza pracę sprężyny, a zamiast amortyzacji robi się wóz drabiniasty i chyba temu koledze nie tyle że dupa się podniosła tylko zużyte sprężyny nie siadły bo przestrzeń między zwojami została wypełniona gumą.

Tak mi się zdaje :|

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: