.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

[A200 4.2] rodzynek rodzynka
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=86977
Strona 14 z 17

Autor:  rodzynek [ 08.maja.2011 19:10:48 ]
Tytuł: 

Mam na aucie amory (wszystkie) z V8. Przednie sprężyny są z V8, tylne z 200, bo na tych z V8 leżał za nisko.

Kto ma do sprzedania fajne - czyt. rasowe z wyglądu - 16" alu z rantem? Nie ma takich na allegro ani niemieckim ebayu...

Autor:  To_JA_! [ 08.maja.2011 19:43:28 ]
Tytuł: 

A może amory z 200 były mocniejsze do tłumienia drgań cięższego tyłu nadwozia (szczególnie że 200 nie miał stabilizatora).
PS. Sprawdziłem stabilizator V8 był we wszystkich C4 quattro zaczynając od 100 na S6 plus kończąc.

Autor:  Pawlo [ 08.maja.2011 20:15:18 ]
Tytuł: 

To_JA_! napisał(a):
Sprawdziłem stabilizator V8 był we wszystkich C4 quattro zaczynając od 100 na S6 plus kończąc.


Tomku, zdaje się ze chyba są wyjątki. Kolega Kornel z naszej parafii zdaje sie posiada 100 C4 Sedan 2.8 AAH quattro bez stabilizatora z tyłu Rok 91.

Jeżeli miałeś na myśli same ver V8 to tak, wsystkie miały stabilizator z tyłu

Autor:  To_JA_! [ 08.maja.2011 20:40:38 ]
Tytuł: 

Pisałem tylko że występuje taki sam we wszystkich V8 i w C4 q, "taki sam" a nie że wszystkie są wyposażone, przepraszam za nieścisłość. Innymi słowy jeżeli był to jednakowy i powinno się dać podpasować.
Prawdopodobnie należy również użyć większości elementów wiążących go z piastami, zasadniczy problem stanowi zamocowanie do tylnej kołyski bo pewnie nie będzie otworów i trzeba coś improwizować.

Autor:  emcior [ 09.maja.2011 08:47:07 ]
Tytuł: 

Rodzyn , mam do opedzlowania 5 ramienne 16 z rantem ;)

Autor:  rodzynek [ 26.gru.2011 12:30:07 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu

Takie ciekawe auta zaczęli tu ludzie opisywać, a u mnie bez specjalnych nowinek.

Z tylnego zawieszenia dochodziły nieprzyjemnie i denerwujące skrzypienia - rozkręciłem kolumnę resorującą - wszystko bez zastrzeżeń. Posprawdzałem wahacze i tulejki - wszystko ok. Okazało się, że to sprężyna korektora hamowania powodowała te dźwięki obracając się z oporem w plastikowej kołysce. Wyczyszczona, nasmarowana - cisza!! Niesamowite, że taka pierdoła przez ponad rok wytrącała mnie tak skutecznie z równowagi.

Po uruchomieniu klimatyzacji zaczęła się niebezpiecznie wysoko podnosić temperatura silnika. Zacząłem od wymiany chłodnicy na nową - co ciekawe, im dalej od Polski, tym taniej można kupić. Moja przyjechała z Niemiec. Jak na razie wskaźnik tkwi niemal bez ruchu - jak zaklęty.

Dałem do obszycia gałkę miany biegów, bo wyglądała kiepsko, do tego również kierownicę (nowa skóra siadła na starej, dzięki temu kiera jest zauważalnie grubsza).

Pytanie mam jeszcze o hamulce HP2 z D2 - czy wersja 1 od 2 (stalowe jarzma i aluminiowe) różni się wielkością tarczy albo rodzajem klocków hamulcowych? Mam teraz stalowe HP2, ale rozglądam się za aluminiowymi. A wcześniej kupiłem już nowe tarcze i klocki i wolałbym wiedzieć, czy spasują do nowszych zacisków ;).

Jak się uda, to na nowy ciepły sezon auto dostanie nowy lakier na maskę i dach, silnik nowy rozrząd i może remont głowic. Wtedy może coś, co podniesie nieco parametry na niskich obrotach.

Autor:  zioolko [ 26.gru.2011 13:48:25 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu

rodzynek napisał(a):
Takie ciekawe auta zaczęli tu ludzie opisywać, a u mnie bez specjalnych nowinek.

Z tylnego zawieszenia dochodziły nieprzyjemnie i denerwujące skrzypienia - rozkręciłem kolumnę resorującą - wszystko bez zastrzeżeń. Posprawdzałem wahacze i tulejki - wszystko ok. Okazało się, że to sprężyna korektora hamowania powodowała te dźwięki obracając się z oporem w plastikowej kołysce. Wyczyszczona, nasmarowana - cisza!! Niesamowite, że taka pierdoła przez ponad rok wytrącała mnie tak skutecznie z równowagi.

Po uruchomieniu klimatyzacji zaczęła się niebezpiecznie wysoko podnosić temperatura silnika. Zacząłem od wymiany chłodnicy na nową - co ciekawe, im dalej od Polski, tym taniej można kupić. Moja przyjechała z Niemiec. Jak na razie wskaźnik tkwi niemal bez ruchu - jak zaklęty.

Dałem do obszycia gałkę miany biegów, bo wyglądała kiepsko, do tego również kierownicę (nowa skóra siadła na starej, dzięki temu kiera jest zauważalnie grubsza).

Pytanie mam jeszcze o hamulce HP2 z D2 - czy wersja 1 od 2 (stalowe jarzma i aluminiowe) różni się wielkością tarczy albo rodzajem klocków hamulcowych? Mam teraz stalowe HP2, ale rozglądam się za aluminiowymi. A wcześniej kupiłem już nowe tarcze i klocki i wolałbym wiedzieć, czy spasują do nowszych zacisków ;).

Jak się uda, to na nowy ciepły sezon auto dostanie nowy lakier na maskę i dach, silnik nowy rozrząd i może remont głowic. Wtedy może coś, co podniesie nieco parametry na niskich obrotach.


Aluminiowe HP2 mają tarcze hamulcowe z całkowicie innym et względem stalowych (stara tarcza fizycznie nie podpasuje).
Rozumiem, że moja chłodnica sie nie przydała.

Autor:  rodzynek [ 26.gru.2011 14:03:07 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu

zioolko napisał(a):
Aluminiowe HP2 mają tarcze hamulcowe z całkowicie innym et względem stalowych (stara tarcza fizycznie nie podpasuje).
Rozumiem, że moja chłodnica sie nie przydała.


Czyli tarcze muszę mieć inne. A co z klockami?

Twoja chłodnica do mnie dotarła, na oko całkiem dobra. Stwierdziłem jednak, że wykosztuję się na nową i pewną. Teraz ja mam do oddania używaną ;)

Autor:  martab99 [ 26.gru.2011 14:07:55 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu

rodzynek napisał(a):
Stwierdziłem jednak, że wykosztuję się na nową i pewną.

Z ciekawości- jakie koszty?

Autor:  rodzynek [ 26.gru.2011 14:41:20 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu

martab99 napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Stwierdziłem jednak, że wykosztuję się na nową i pewną.

Z ciekawości- jakie koszty?


292 euro.

Autor:  martab99 [ 26.gru.2011 14:42:52 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu

rodzynek napisał(a):
martab99 napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Stwierdziłem jednak, że wykosztuję się na nową i pewną.

Z ciekawości- jakie koszty?


292 euro.

A w PL? ;)

Autor:  pawelec [ 26.gru.2011 14:43:37 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu

rodzynek, a obecnie masz z przodu założony inny stabilizator z przodu pod motor V8?

Autor:  rodzynek [ 26.gru.2011 14:52:06 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu

1. W PL - ok 1800 zł (Nissens)
W De - 370 euro (z rabatem na 292) - (L&R)
W USA - 750 zł (nie pamiętam ile w dolarach) (L&R).

2. Całą zawiechę mam z V8. W zasadzie wszystko poza karoserią jest z V8 ;)

Autor:  zioolko [ 26.gru.2011 15:06:08 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu

rodzynek napisał(a):
1. W PL - ok 1800 zł (Nissens)
W De - 370 euro (z rabatem na 292) - (L&R)
W USA - 750 zł (nie pamiętam ile w dolarach) (L&R).

2. Całą zawiechę mam z V8. W zasadzie wszystko poza karoserią jest z V8 ;)


w pl w zamienniku ok. 1800 - tyle, że tylko w katalogu, nikt nigdzie nie ma fizycznie.
W ASO koło 3 tyś.zł.

Ja dwa lata temu kupiłem w OtoTeile.de oryginalną audikowską za 270 euro + 30 euro wysyłka, od tego czasu widziałem, że ceny chłodnic w DE poszły w górę.

Może jak od stycznia Kulczyk wyfrunie z łańcucha, to ceny części zamiennych w ASO PL znormalnieją. VW już zapowiedział, że będzie obniżka cen modeli w granicach 10%

Autor:  weesky [ 11.sty.2012 11:48:16 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu

ile ludzi na mnie w tym aucie przeklinalo to tylko ten na gorze wie... (raz dostalem 21ptk i 1000 zl po upuscie bo dziewczyna w ciazy byla hehe nagrania mi niestety tajniaki nie dali)
na mnie mowia ze jestem kat na samochody co po czesci jest prawda a ta 200 nie jednemu pokazala gdzie raki zimuja:)
najwieksza glupote zrobilem jak sprzedalem z niej silnik i pozniej bude ale bylo jak bylo i naprawde przypylilo...
i sprawdzilo sie przyslowie kolejny raz ze nie ma takiego zlego co by na dobre nie wyszlo
podziwiam takich ludzi jak rodzynek i z ciesze sie ze ta 200ka wpadla w jego rece
pozdrawiam wszystkich ktorzy pomagaja jemui innym w takich dziwnych akcjach;)

Autor:  323arturas [ 02.paź.2012 12:59:09 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynek rodzynka

po przeczytaniu tego tematu jestem pod wrażeniem . chyba odkupie avanta 100 od szwagra 2.3 quattro , zmotywowało mnie to

Autor:  rodzynek [ 20.sty.2013 13:48:35 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynek rodzynka

323arturas napisał(a):
po przeczytaniu tego tematu jestem pod wrażeniem . chyba odkupie avanta 100 od szwagra 2.3 quattro , zmotywowało mnie to


A ja coraz bardziej żałuję, że nie włożyłem tam 20V... Ale jeszcze nie wszystko stracone :D

Autor:  majkel1615 [ 20.sty.2013 14:19:30 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynek rodzynka

Możesz uturbić 4.2 :D na RF fajnie wyszedł taki projekt :peace:

Autor:  rodzynek [ 19.kwi.2013 16:13:45 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynek rodzynka

Uturbiać nie będę - to nadal auto do codziennej jazdy. Niemal codziennej.

Dziś zważyłem furę i oczy wyszły mi na wierzch, jak pokazało się 1940 kg (minus moja waga - jak byk 1850 kg). Już wiem, czemu tyle pali :D

Dla porównania A5000 CS turbo na automacie - 1450 kg.

Autor:  mental [ 19.kwi.2013 16:44:31 ]
Tytuł:  Re: [A200 4.2] rodzynek rodzynka

Czesciowo zgadzaloby sie - W sedanie V8 4.2 jest:

- Masa Własna 1710

Dodaj do tego fakt ze to Avant + 40 kg to juz masz 1750 kg, pytanie skad to 100 kg wiecej :D

Strona 14 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/