.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.gru.2019 22:26:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2009 20:18:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5164
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
Problemy jakie napotkałem:
6. nie byłem dostatecznie mądry i nie natrafiłem na takiego, który powiedziałby mi przed, że sprzęgło hydrokinetyczne mi nie siedzi jak należy i w efekcie włożenie silnika spełzło na niczym. A właściwie samo zestawienie ze skrzynią. Po wyciągnięciu silnika nie mogłem już poprawnie założyć konwertera - zmasakrowałem wieloklin w konwerterze. 3 godziny cierpliwego dłubania pilniczkiem w rurze o śr. 4 cm i na głębokości 15 cm sprawiły cuda - konwerter siadł jak należy.

Mam nadzieję, że przy próbie łączenia silnika ze skrzynią nie uszkodziłem konwertera...


Co mnie jeszcze czeka:
13a. montaż przodu
13b. zalanie nowymi płynami i odpowietrzenie
13c. wymiana gumowych przewodów hamulcowych i odpowietrzenie
13d. połączenie tylnej wiązki z V8 z wiązką klapy z avanta
14. ustawienie geometrii zawieszenia
15. malowanie auta po wierchu (jak na razie raczej odległa perspektywa, teraz ma jeździć!!).


Nadal aktualne pozostaje pytanie - kiedy koniec :?: :peace:

Obrazek

Obrazek

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2009 21:12:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 20:02:12
Posty: 167
Lokalizacja: Dębica
Zawsze czekam na ten moment kiedy ta aktualka :D Project piękny :peace:

I ogólnie dla mnie bomba. A nie martwisz się czasem że ta "szpachla" (zapomniałem jak się to nazywa) zacznie Ci pękać ?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2009 22:11:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5164
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
Miki_rde napisał(a):
A nie martwisz się czasem że ta "szpachla" (zapomniałem jak się to nazywa) zacznie Ci pękać ?


"Szpachla", czyli mastyka, jest elastyczna. Ponadto jest położona na spawach tylko do ich zabezpieczenia, a nie zakamuflowania albo wzmocnienia :peace:

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2009 22:17:54 
TRANSPORTER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7562
Lokalizacja: Katowice
rodzynek napisał(a):
Miki_rde napisał(a):
A nie martwisz się czasem że ta "szpachla" (zapomniałem jak się to nazywa) zacznie Ci pękać ?


"Szpachla", czyli mastyka, jest elastyczna. Ponadto jest położona na spawach tylko do ich zabezpieczenia, a nie zakamuflowania albo wzmocnienia :peace:

Mastyka jest tak jak guma .ona nie pęka.Masz ori tym posmarowane podłuznice ,bagaznik na zgrzewach itp złacza blaszane.
Wojtek fajny bedziesz miał ten dupowóz :D

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2009 22:24:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 20:02:12
Posty: 167
Lokalizacja: Dębica
A to nie mam więcej pytań :D

Ciekawie to będzie jeździło :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2009 19:33:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5164
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2009 19:39:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6493
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Daj fylm z pierwszego odpalenia :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2009 19:41:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 924
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Jestem pełny podziwu dla postępu prac !
Widzę że jeszcze jesienią będzie 100% gotowe !
Gratuluję zapału!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2009 19:53:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5164
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
Des, jak zdążę, to spróbuję :D Ale wątpię, aby mi się chciało pamiętać o filmie - raczej będę uważnie obserwował i nasłuchiwał co się dzieje.

To_JA_! - śrubka sprzęgła się znalazła (mówiłem, że musi gdzieś być), teraz rozrusznik jest na swoim miejscu.

Hamulce zrobione, jutro idą nowe tulejki na tył, alternator na przód, kabelki do rozrusznika i alternatora. I próba pokręcenia. Jeszcze na sucho - bez paliwa i prądu (i chłodnicy - bo teraz są wstawione tylko do spasowania). Sam rozrusznik.

I żeby Was nie przerażało, że ten przód nie leży - błotniki wiszą na 2 wkrętach, rama chłodnic z V8 siedzi na 2 śrubach (muszę dorobić jakieś górne mocowanie do przedniej ściany 200, zderzak jest tylko nasunięty a listwy położone.
Mocniejszy wiatr i wszystko leci :peace:

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2009 20:36:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 20:02:12
Posty: 167
Lokalizacja: Dębica
rodzynek napisał(a):

"Mocniejszy wiatr i wszystko leci" :peace:
Kończę się :diabel:
Ale furmanka teraz nabrała kształtów i bardzo ładnie to wygląda. W sumie mógłbyś założyć jakiś zakład "rodzynek-swap" :> :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 09:56:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3821
Lokalizacja: Bydgoszcz
Miki_rde napisał(a):
rodzynek napisał(a):

"Mocniejszy wiatr i wszystko leci" :peace:
Kończę się :diabel:
Ale furmanka teraz nabrała kształtów i bardzo ładnie to wygląda. W sumie mógłbyś założyć jakiś zakład "rodzynek-swap" :> :peace:


raczej Rodzynek Trzepak Swap GMBH

sam nie miałem przyjemności widzieć na własne oczy ale krążą już legendy o urządzeniu :)

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 10:51:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5164
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
Buba napisał(a):
raczej Rodzynek Trzepak Swap GMBH

sam nie miałem przyjemności widzieć na własne oczy ale krążą już legendy o urządzeniu :)


Proste i jakże skuteczne :peace:

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 12:52:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1986
Lokalizacja: Festung Breslau
Przy takim zakresie przeróbek mógłbyś pokusić sie o przerobienie przodu na podobieństwo V8.
Byłoby to wisienką na torcie.
Tak mamy tort bez wisienki :)
Chyba że składasz ulicznego wyjadacza i ma to być cichociemne auto zwykła 200 z niezwykła duszą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 15:53:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2009 08:02:08
Posty: 15
Lokalizacja: Kłodzko / Skreia(Norwegia)
Rewelka. A sad jaki fajny, tyle miejsca wkoło domu, coś wspaniałego. :d Dla mnie to byłoby super, żeby z zewnątrz został oryginał, a jak ktoś będzie chciał się ścigać ze "starą audiką" to wtedy kopara mu opadnie.

_________________
A6 2.5 TDI R5 quattro avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 16:13:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3748
Lokalizacja: za górami, za lasami
rodzynek napisał(a):
Des, jak zdążę, to spróbuję :D Ale wątpię, aby mi się chciało pamiętać o filmie - raczej będę uważnie obserwował i nasłuchiwał co się dzieje.

Wojtek, filmuj wszystko, najlepiej z każdej strony jednocześnie. Gdy coś pójdzie nie tak, łatwiej będzie prowadzić śledztwo. Tak jak było z wahadłowcem Columbia, który się sfajczył przy lądowaniu :pop:

Rozumiem, że gdy skończysz 200, bierzesz się za przerobienie podgruszowego V8 na Audi 100 1,6D :D

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Ostatnio edytowano 09.paź.2009 18:00:42 przez cygaro-avant, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 17:03:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 953
Lokalizacja: Warszawa
zioolko napisał(a):
Przy takim zakresie przeróbek mógłbyś pokusić sie o przerobienie przodu na podobieństwo V8.
Byłoby to wisienką na torcie.
Tak mamy tort bez wisienki :)
Chyba że składasz ulicznego wyjadacza i ma to być cichociemne auto zwykła 200 z niezwykła duszą.


Sam przód to wyszła by wioska, jeżeli już to robić V8 Avant.
A tak to będzie fajna 200 z fajnym silnikiem :)

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 20:04:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1986
Lokalizacja: Festung Breslau
Losiak napisał(a):
zioolko napisał(a):
Przy takim zakresie przeróbek mógłbyś pokusić sie o przerobienie przodu na podobieństwo V8.
Byłoby to wisienką na torcie.
Tak mamy tort bez wisienki :)
Chyba że składasz ulicznego wyjadacza i ma to być cichociemne auto zwykła 200 z niezwykła duszą.


Sam przód to wyszła by wioska, jeżeli już to robić V8 Avant.
A tak to będzie fajna 200 z fajnym silnikiem :)



Ale jakby zrobił przód + tył to bym nam do grona fałek dołączył avancik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 20:26:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5164
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2
cygaro-avant napisał(a):
Rozumiem, że gdy skończysz 200, bierzesz się za przerobienie podgruszowego V8 na Audi 100 1,6D :D


Jak skończę, to odetchnę ;)

A potem cza wyleczyć 500 SEC.

zioolko napisał(a):
Losiak napisał(a):
zioolko napisał(a):
Przy takim zakresie przeróbek mógłbyś pokusić sie o przerobienie przodu na podobieństwo V8.
Byłoby to wisienką na torcie.
Tak mamy tort bez wisienki :)
Chyba że składasz ulicznego wyjadacza i ma to być cichociemne auto zwykła 200 z niezwykła duszą.


Sam przód to wyszła by wioska, jeżeli już to robić V8 Avant.
A tak to będzie fajna 200 z fajnym silnikiem :)



Ale jakby zrobił przód + tył to bym nam do grona fałek dołączył avancik.


przód to najmniejszy problem, gorzej z tylnymi błotnikami, a jeszcze gorzej z progami.
Ja się uparłem na zewnętrzny wygląd możliwie nie odbiegający od oryginału 200 20V. Może tylko będę musiał powiększyć wloty powietrza w zderzaku.

Od początku chodziło o to, żeby zrobić Audi 200 20V V8 4,2 32V Avant Quattro ;) Dla wydłużenia nazwy mógłby być jeszcze dopisek Turbo, ale to już nie z tą wersją silnika.


Jak na razie auto ma zawieszenie KAW -30 mm (trudno ocenić dokładnie ile, ale mocno siedzi), dystanse z przodu 20 mm na stronę (tylne zdjąłem, bo przy tarczach z V8 koła wyszły już za błotniki...), koła 8x17". I z zewnątrz to będzie wszystko (chyba, że jakieś 18 się trafią).

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2
200 20V Avant 2,2 - w trakcie reanimacji
A8 D2 4,2
Sharan 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 21:51:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1300
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
Wielkie poszanowanie za włożony wkład pracy... Podziwiam Cie chłopie :peace:

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 23:27:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4886
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Rodzynek kawal dobrej roboty z tym silnikiem. Po zakonczeniu tego projektu tak by to wyglądało. Jak znajde moje fotki z Kronach 2008 to wrzuce. Na rejestracji nawet widac ze to 220V quattro czyli w skrocie V8 Avant :D

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: bloku i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: