.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

[A200 4.2] rodzynek rodzynka
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=86977
Strona 4 z 17

Autor:  rodzynek [ 05.paź.2009 20:18:54 ]
Tytuł: 

Problemy jakie napotkałem:
6. nie byłem dostatecznie mądry i nie natrafiłem na takiego, który powiedziałby mi przed, że sprzęgło hydrokinetyczne mi nie siedzi jak należy i w efekcie włożenie silnika spełzło na niczym. A właściwie samo zestawienie ze skrzynią. Po wyciągnięciu silnika nie mogłem już poprawnie założyć konwertera - zmasakrowałem wieloklin w konwerterze. 3 godziny cierpliwego dłubania pilniczkiem w rurze o śr. 4 cm i na głębokości 15 cm sprawiły cuda - konwerter siadł jak należy.

Mam nadzieję, że przy próbie łączenia silnika ze skrzynią nie uszkodziłem konwertera...


Co mnie jeszcze czeka:
13a. montaż przodu
13b. zalanie nowymi płynami i odpowietrzenie
13c. wymiana gumowych przewodów hamulcowych i odpowietrzenie
13d. połączenie tylnej wiązki z V8 z wiązką klapy z avanta
14. ustawienie geometrii zawieszenia
15. malowanie auta po wierchu (jak na razie raczej odległa perspektywa, teraz ma jeździć!!).


Nadal aktualne pozostaje pytanie - kiedy koniec :?: :peace:

Obrazek

Obrazek

Autor:  Miki_rde [ 05.paź.2009 21:12:15 ]
Tytuł: 

Zawsze czekam na ten moment kiedy ta aktualka :D Project piękny :peace:

I ogólnie dla mnie bomba. A nie martwisz się czasem że ta "szpachla" (zapomniałem jak się to nazywa) zacznie Ci pękać ?

Autor:  rodzynek [ 05.paź.2009 22:11:16 ]
Tytuł: 

Miki_rde napisał(a):
A nie martwisz się czasem że ta "szpachla" (zapomniałem jak się to nazywa) zacznie Ci pękać ?


"Szpachla", czyli mastyka, jest elastyczna. Ponadto jest położona na spawach tylko do ich zabezpieczenia, a nie zakamuflowania albo wzmocnienia :peace:

Autor:  *Robi* [ 05.paź.2009 22:17:54 ]
Tytuł: 

rodzynek napisał(a):
Miki_rde napisał(a):
A nie martwisz się czasem że ta "szpachla" (zapomniałem jak się to nazywa) zacznie Ci pękać ?


"Szpachla", czyli mastyka, jest elastyczna. Ponadto jest położona na spawach tylko do ich zabezpieczenia, a nie zakamuflowania albo wzmocnienia :peace:

Mastyka jest tak jak guma .ona nie pęka.Masz ori tym posmarowane podłuznice ,bagaznik na zgrzewach itp złacza blaszane.
Wojtek fajny bedziesz miał ten dupowóz :D

Autor:  Miki_rde [ 05.paź.2009 22:24:22 ]
Tytuł: 

A to nie mam więcej pytań :D

Ciekawie to będzie jeździło :peace:

Autor:  rodzynek [ 08.paź.2009 19:33:29 ]
Tytuł: 

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  DeS [ 08.paź.2009 19:39:56 ]
Tytuł: 

Daj fylm z pierwszego odpalenia :peace:

Autor:  To_JA_! [ 08.paź.2009 19:41:47 ]
Tytuł: 

Jestem pełny podziwu dla postępu prac !
Widzę że jeszcze jesienią będzie 100% gotowe !
Gratuluję zapału!

Autor:  rodzynek [ 08.paź.2009 19:53:45 ]
Tytuł: 

Des, jak zdążę, to spróbuję :D Ale wątpię, aby mi się chciało pamiętać o filmie - raczej będę uważnie obserwował i nasłuchiwał co się dzieje.

To_JA_! - śrubka sprzęgła się znalazła (mówiłem, że musi gdzieś być), teraz rozrusznik jest na swoim miejscu.

Hamulce zrobione, jutro idą nowe tulejki na tył, alternator na przód, kabelki do rozrusznika i alternatora. I próba pokręcenia. Jeszcze na sucho - bez paliwa i prądu (i chłodnicy - bo teraz są wstawione tylko do spasowania). Sam rozrusznik.

I żeby Was nie przerażało, że ten przód nie leży - błotniki wiszą na 2 wkrętach, rama chłodnic z V8 siedzi na 2 śrubach (muszę dorobić jakieś górne mocowanie do przedniej ściany 200, zderzak jest tylko nasunięty a listwy położone.
Mocniejszy wiatr i wszystko leci :peace:

Autor:  Miki_rde [ 08.paź.2009 20:36:15 ]
Tytuł: 

rodzynek napisał(a):

"Mocniejszy wiatr i wszystko leci" :peace:
Kończę się :diabel:
Ale furmanka teraz nabrała kształtów i bardzo ładnie to wygląda. W sumie mógłbyś założyć jakiś zakład "rodzynek-swap" :> :peace:

Autor:  Buba [ 09.paź.2009 09:56:00 ]
Tytuł: 

Miki_rde napisał(a):
rodzynek napisał(a):

"Mocniejszy wiatr i wszystko leci" :peace:
Kończę się :diabel:
Ale furmanka teraz nabrała kształtów i bardzo ładnie to wygląda. W sumie mógłbyś założyć jakiś zakład "rodzynek-swap" :> :peace:


raczej Rodzynek Trzepak Swap GMBH

sam nie miałem przyjemności widzieć na własne oczy ale krążą już legendy o urządzeniu :)

Autor:  rodzynek [ 09.paź.2009 10:51:55 ]
Tytuł: 

Buba napisał(a):
raczej Rodzynek Trzepak Swap GMBH

sam nie miałem przyjemności widzieć na własne oczy ale krążą już legendy o urządzeniu :)


Proste i jakże skuteczne :peace:

Autor:  zioolko [ 09.paź.2009 12:52:51 ]
Tytuł: 

Przy takim zakresie przeróbek mógłbyś pokusić sie o przerobienie przodu na podobieństwo V8.
Byłoby to wisienką na torcie.
Tak mamy tort bez wisienki :)
Chyba że składasz ulicznego wyjadacza i ma to być cichociemne auto zwykła 200 z niezwykła duszą.

Autor:  Patryk-A6 [ 09.paź.2009 15:53:16 ]
Tytuł: 

Rewelka. A sad jaki fajny, tyle miejsca wkoło domu, coś wspaniałego. :d Dla mnie to byłoby super, żeby z zewnątrz został oryginał, a jak ktoś będzie chciał się ścigać ze "starą audiką" to wtedy kopara mu opadnie.

Autor:  cygaro-avant [ 09.paź.2009 16:13:10 ]
Tytuł: 

rodzynek napisał(a):
Des, jak zdążę, to spróbuję :D Ale wątpię, aby mi się chciało pamiętać o filmie - raczej będę uważnie obserwował i nasłuchiwał co się dzieje.

Wojtek, filmuj wszystko, najlepiej z każdej strony jednocześnie. Gdy coś pójdzie nie tak, łatwiej będzie prowadzić śledztwo. Tak jak było z wahadłowcem Columbia, który się sfajczył przy lądowaniu :pop:

Rozumiem, że gdy skończysz 200, bierzesz się za przerobienie podgruszowego V8 na Audi 100 1,6D :D

Autor:  Losiak [ 09.paź.2009 17:03:46 ]
Tytuł: 

zioolko napisał(a):
Przy takim zakresie przeróbek mógłbyś pokusić sie o przerobienie przodu na podobieństwo V8.
Byłoby to wisienką na torcie.
Tak mamy tort bez wisienki :)
Chyba że składasz ulicznego wyjadacza i ma to być cichociemne auto zwykła 200 z niezwykła duszą.


Sam przód to wyszła by wioska, jeżeli już to robić V8 Avant.
A tak to będzie fajna 200 z fajnym silnikiem :)

Autor:  zioolko [ 09.paź.2009 20:04:19 ]
Tytuł: 

Losiak napisał(a):
zioolko napisał(a):
Przy takim zakresie przeróbek mógłbyś pokusić sie o przerobienie przodu na podobieństwo V8.
Byłoby to wisienką na torcie.
Tak mamy tort bez wisienki :)
Chyba że składasz ulicznego wyjadacza i ma to być cichociemne auto zwykła 200 z niezwykła duszą.


Sam przód to wyszła by wioska, jeżeli już to robić V8 Avant.
A tak to będzie fajna 200 z fajnym silnikiem :)



Ale jakby zrobił przód + tył to bym nam do grona fałek dołączył avancik.

Autor:  rodzynek [ 09.paź.2009 20:26:47 ]
Tytuł: 

cygaro-avant napisał(a):
Rozumiem, że gdy skończysz 200, bierzesz się za przerobienie podgruszowego V8 na Audi 100 1,6D :D


Jak skończę, to odetchnę ;)

A potem cza wyleczyć 500 SEC.

zioolko napisał(a):
Losiak napisał(a):
zioolko napisał(a):
Przy takim zakresie przeróbek mógłbyś pokusić sie o przerobienie przodu na podobieństwo V8.
Byłoby to wisienką na torcie.
Tak mamy tort bez wisienki :)
Chyba że składasz ulicznego wyjadacza i ma to być cichociemne auto zwykła 200 z niezwykła duszą.


Sam przód to wyszła by wioska, jeżeli już to robić V8 Avant.
A tak to będzie fajna 200 z fajnym silnikiem :)



Ale jakby zrobił przód + tył to bym nam do grona fałek dołączył avancik.


przód to najmniejszy problem, gorzej z tylnymi błotnikami, a jeszcze gorzej z progami.
Ja się uparłem na zewnętrzny wygląd możliwie nie odbiegający od oryginału 200 20V. Może tylko będę musiał powiększyć wloty powietrza w zderzaku.

Od początku chodziło o to, żeby zrobić Audi 200 20V V8 4,2 32V Avant Quattro ;) Dla wydłużenia nazwy mógłby być jeszcze dopisek Turbo, ale to już nie z tą wersją silnika.


Jak na razie auto ma zawieszenie KAW -30 mm (trudno ocenić dokładnie ile, ale mocno siedzi), dystanse z przodu 20 mm na stronę (tylne zdjąłem, bo przy tarczach z V8 koła wyszły już za błotniki...), koła 8x17". I z zewnątrz to będzie wszystko (chyba, że jakieś 18 się trafią).

Autor:  Adamer [ 09.paź.2009 21:51:16 ]
Tytuł: 

Wielkie poszanowanie za włożony wkład pracy... Podziwiam Cie chłopie :peace:

Autor:  KORU [ 09.paź.2009 23:27:56 ]
Tytuł: 

Rodzynek kawal dobrej roboty z tym silnikiem. Po zakonczeniu tego projektu tak by to wyglądało. Jak znajde moje fotki z Kronach 2008 to wrzuce. Na rejestracji nawet widac ze to 220V quattro czyli w skrocie V8 Avant :D

Obrazek

Obrazek

Strona 4 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/