.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
[A200 4.2] rodzynek rodzynka http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=86977 |
Strona 4 z 17 |
Autor: | rodzynek [ 05.paź.2009 20:18:54 ] |
Tytuł: | |
Problemy jakie napotkałem: 6. nie byłem dostatecznie mądry i nie natrafiłem na takiego, który powiedziałby mi przed, że sprzęgło hydrokinetyczne mi nie siedzi jak należy i w efekcie włożenie silnika spełzło na niczym. A właściwie samo zestawienie ze skrzynią. Po wyciągnięciu silnika nie mogłem już poprawnie założyć konwertera - zmasakrowałem wieloklin w konwerterze. 3 godziny cierpliwego dłubania pilniczkiem w rurze o śr. 4 cm i na głębokości 15 cm sprawiły cuda - konwerter siadł jak należy. Mam nadzieję, że przy próbie łączenia silnika ze skrzynią nie uszkodziłem konwertera... Co mnie jeszcze czeka: 13a. montaż przodu 13b. zalanie nowymi płynami i odpowietrzenie 13c. wymiana gumowych przewodów hamulcowych i odpowietrzenie 13d. połączenie tylnej wiązki z V8 z wiązką klapy z avanta 14. ustawienie geometrii zawieszenia 15. malowanie auta po wierchu (jak na razie raczej odległa perspektywa, teraz ma jeździć!!). Nadal aktualne pozostaje pytanie - kiedy koniec |
Autor: | Miki_rde [ 05.paź.2009 21:12:15 ] |
Tytuł: | |
Zawsze czekam na ten moment kiedy ta aktualka Project piękny I ogólnie dla mnie bomba. A nie martwisz się czasem że ta "szpachla" (zapomniałem jak się to nazywa) zacznie Ci pękać ? |
Autor: | rodzynek [ 05.paź.2009 22:11:16 ] |
Tytuł: | |
Miki_rde napisał(a): A nie martwisz się czasem że ta "szpachla" (zapomniałem jak się to nazywa) zacznie Ci pękać ?
"Szpachla", czyli mastyka, jest elastyczna. Ponadto jest położona na spawach tylko do ich zabezpieczenia, a nie zakamuflowania albo wzmocnienia |
Autor: | *Robi* [ 05.paź.2009 22:17:54 ] |
Tytuł: | |
rodzynek napisał(a): Miki_rde napisał(a): A nie martwisz się czasem że ta "szpachla" (zapomniałem jak się to nazywa) zacznie Ci pękać ? "Szpachla", czyli mastyka, jest elastyczna. Ponadto jest położona na spawach tylko do ich zabezpieczenia, a nie zakamuflowania albo wzmocnienia Mastyka jest tak jak guma .ona nie pęka.Masz ori tym posmarowane podłuznice ,bagaznik na zgrzewach itp złacza blaszane. Wojtek fajny bedziesz miał ten dupowóz |
Autor: | Miki_rde [ 05.paź.2009 22:24:22 ] |
Tytuł: | |
A to nie mam więcej pytań Ciekawie to będzie jeździło |
Autor: | rodzynek [ 08.paź.2009 19:33:29 ] |
Tytuł: | |
Autor: | DeS [ 08.paź.2009 19:39:56 ] |
Tytuł: | |
Daj fylm z pierwszego odpalenia |
Autor: | To_JA_! [ 08.paź.2009 19:41:47 ] |
Tytuł: | |
Jestem pełny podziwu dla postępu prac ! Widzę że jeszcze jesienią będzie 100% gotowe ! Gratuluję zapału! |
Autor: | rodzynek [ 08.paź.2009 19:53:45 ] |
Tytuł: | |
Des, jak zdążę, to spróbuję Ale wątpię, aby mi się chciało pamiętać o filmie - raczej będę uważnie obserwował i nasłuchiwał co się dzieje. To_JA_! - śrubka sprzęgła się znalazła (mówiłem, że musi gdzieś być), teraz rozrusznik jest na swoim miejscu. Hamulce zrobione, jutro idą nowe tulejki na tył, alternator na przód, kabelki do rozrusznika i alternatora. I próba pokręcenia. Jeszcze na sucho - bez paliwa i prądu (i chłodnicy - bo teraz są wstawione tylko do spasowania). Sam rozrusznik. I żeby Was nie przerażało, że ten przód nie leży - błotniki wiszą na 2 wkrętach, rama chłodnic z V8 siedzi na 2 śrubach (muszę dorobić jakieś górne mocowanie do przedniej ściany 200, zderzak jest tylko nasunięty a listwy położone. Mocniejszy wiatr i wszystko leci |
Autor: | Miki_rde [ 08.paź.2009 20:36:15 ] |
Tytuł: | |
rodzynek napisał(a): "Mocniejszy wiatr i wszystko leci" Ale furmanka teraz nabrała kształtów i bardzo ładnie to wygląda. W sumie mógłbyś założyć jakiś zakład "rodzynek-swap" |
Autor: | Buba [ 09.paź.2009 09:56:00 ] |
Tytuł: | |
Miki_rde napisał(a): rodzynek napisał(a): "Mocniejszy wiatr i wszystko leci" Ale furmanka teraz nabrała kształtów i bardzo ładnie to wygląda. W sumie mógłbyś założyć jakiś zakład "rodzynek-swap" raczej Rodzynek Trzepak Swap GMBH sam nie miałem przyjemności widzieć na własne oczy ale krążą już legendy o urządzeniu |
Autor: | rodzynek [ 09.paź.2009 10:51:55 ] |
Tytuł: | |
Buba napisał(a): raczej Rodzynek Trzepak Swap GMBH
sam nie miałem przyjemności widzieć na własne oczy ale krążą już legendy o urządzeniu Proste i jakże skuteczne |
Autor: | zioolko [ 09.paź.2009 12:52:51 ] |
Tytuł: | |
Przy takim zakresie przeróbek mógłbyś pokusić sie o przerobienie przodu na podobieństwo V8. Byłoby to wisienką na torcie. Tak mamy tort bez wisienki Chyba że składasz ulicznego wyjadacza i ma to być cichociemne auto zwykła 200 z niezwykła duszą. |
Autor: | Patryk-A6 [ 09.paź.2009 15:53:16 ] |
Tytuł: | |
Rewelka. A sad jaki fajny, tyle miejsca wkoło domu, coś wspaniałego. Dla mnie to byłoby super, żeby z zewnątrz został oryginał, a jak ktoś będzie chciał się ścigać ze "starą audiką" to wtedy kopara mu opadnie. |
Autor: | cygaro-avant [ 09.paź.2009 16:13:10 ] |
Tytuł: | |
rodzynek napisał(a): Des, jak zdążę, to spróbuję Ale wątpię, aby mi się chciało pamiętać o filmie - raczej będę uważnie obserwował i nasłuchiwał co się dzieje.
Wojtek, filmuj wszystko, najlepiej z każdej strony jednocześnie. Gdy coś pójdzie nie tak, łatwiej będzie prowadzić śledztwo. Tak jak było z wahadłowcem Columbia, który się sfajczył przy lądowaniu Rozumiem, że gdy skończysz 200, bierzesz się za przerobienie podgruszowego V8 na Audi 100 1,6D |
Autor: | Losiak [ 09.paź.2009 17:03:46 ] |
Tytuł: | |
zioolko napisał(a): Przy takim zakresie przeróbek mógłbyś pokusić sie o przerobienie przodu na podobieństwo V8.
Byłoby to wisienką na torcie. Tak mamy tort bez wisienki Chyba że składasz ulicznego wyjadacza i ma to być cichociemne auto zwykła 200 z niezwykła duszą. Sam przód to wyszła by wioska, jeżeli już to robić V8 Avant. A tak to będzie fajna 200 z fajnym silnikiem |
Autor: | zioolko [ 09.paź.2009 20:04:19 ] |
Tytuł: | |
Losiak napisał(a): zioolko napisał(a): Przy takim zakresie przeróbek mógłbyś pokusić sie o przerobienie przodu na podobieństwo V8. Byłoby to wisienką na torcie. Tak mamy tort bez wisienki Chyba że składasz ulicznego wyjadacza i ma to być cichociemne auto zwykła 200 z niezwykła duszą. Sam przód to wyszła by wioska, jeżeli już to robić V8 Avant. A tak to będzie fajna 200 z fajnym silnikiem Ale jakby zrobił przód + tył to bym nam do grona fałek dołączył avancik. |
Autor: | rodzynek [ 09.paź.2009 20:26:47 ] |
Tytuł: | |
cygaro-avant napisał(a): Rozumiem, że gdy skończysz 200, bierzesz się za przerobienie podgruszowego V8 na Audi 100 1,6D Jak skończę, to odetchnę A potem cza wyleczyć 500 SEC. zioolko napisał(a): Losiak napisał(a): zioolko napisał(a): Przy takim zakresie przeróbek mógłbyś pokusić sie o przerobienie przodu na podobieństwo V8. Byłoby to wisienką na torcie. Tak mamy tort bez wisienki Chyba że składasz ulicznego wyjadacza i ma to być cichociemne auto zwykła 200 z niezwykła duszą. Sam przód to wyszła by wioska, jeżeli już to robić V8 Avant. A tak to będzie fajna 200 z fajnym silnikiem Ale jakby zrobił przód + tył to bym nam do grona fałek dołączył avancik. przód to najmniejszy problem, gorzej z tylnymi błotnikami, a jeszcze gorzej z progami. Ja się uparłem na zewnętrzny wygląd możliwie nie odbiegający od oryginału 200 20V. Może tylko będę musiał powiększyć wloty powietrza w zderzaku. Od początku chodziło o to, żeby zrobić Audi 200 20V V8 4,2 32V Avant Quattro Dla wydłużenia nazwy mógłby być jeszcze dopisek Turbo, ale to już nie z tą wersją silnika. Jak na razie auto ma zawieszenie KAW -30 mm (trudno ocenić dokładnie ile, ale mocno siedzi), dystanse z przodu 20 mm na stronę (tylne zdjąłem, bo przy tarczach z V8 koła wyszły już za błotniki...), koła 8x17". I z zewnątrz to będzie wszystko (chyba, że jakieś 18 się trafią). |
Autor: | Adamer [ 09.paź.2009 21:51:16 ] |
Tytuł: | |
Wielkie poszanowanie za włożony wkład pracy... Podziwiam Cie chłopie |
Autor: | KORU [ 09.paź.2009 23:27:56 ] |
Tytuł: | |
Rodzynek kawal dobrej roboty z tym silnikiem. Po zakonczeniu tego projektu tak by to wyglądało. Jak znajde moje fotki z Kronach 2008 to wrzuce. Na rejestracji nawet widac ze to 220V quattro czyli w skrocie V8 Avant |
Strona 4 z 17 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |