.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

Audi Coupe B2 2.2 MC EFI i 1.4 bara. 253,7KM oraz 408,8Nm
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=97362
Strona 1 z 3

Autor:  Łysy_CoupeB2 [ 02.lis.2009 22:18:39 ]
Tytuł:  Audi Coupe B2 2.2 MC EFI i 1.4 bara. 253,7KM oraz 408,8Nm

Otóż Koledzy jak już wcześniej wspominałem stałem się posiadaczem Icemanowego Audi Coupe B2 z KX-em pod maską. Samochód wymaga lekkiego dopieszczenia we wnętrzu, poza tym jak najbardziej ok. Silnik ładnie pracuje i czuć że ma moc. Część z was zapewne wie o regulowanym zawiasie KONI(to takie małe udogodnienie, aktualnie ustawione na komfort-regulowana niestety tylko twardość):) W planach:
-silnik 2.2 turbo 10v z 100 C3
-przemalowanie na czarno ramki dodatkowych zegarów:)
-kierownica od S2.
Oto i zdjęcia(otworzy się w pełnym rozmiarze po kliknięciu na wybrane) już na moich numerach:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Autor:  emge [ 02.lis.2009 22:42:59 ]
Tytuł: 

Jak już kiedyś pisałem jakieś 2-3 lata temu myślałem o jego zakupie. Ty nabyłeś autko w dużo lepszych pieniądzach, a widać zdrowa sztuka. Gratuluję zakupu. Wywal to obleśne coś które jest na tłumiku i umyj go wreszcie :p

Autor:  deejay.ftb [ 02.lis.2009 23:27:32 ]
Tytuł: 

popieram Przedmowce - umyj i przyjezdzaj na fotografowanie czyms troche lepszym niz komorka. A Ty taki owaki... zes sie nie chwalil nic ze bedziesz toto swapal... :D, powodzenia zatem i wytrwalosci :peace:

Autor:  Miki_rde [ 02.lis.2009 23:35:06 ]
Tytuł: 

No sztuka ładna. Jakbyś gdzie dorwał to od razu 2.3t 20v z esy lub dwusetki pakuj :D

Autor:  Gustav [ 03.lis.2009 00:05:58 ]
Tytuł: 

Miki_rde napisał(a):
to od razu 2.3t 20v z esy


2.2T 20V ;)

Autor:  Miki_rde [ 03.lis.2009 12:17:13 ]
Tytuł: 

Gustav napisał(a):
Miki_rde napisał(a):
to od razu 2.3t 20v z esy


2.2T 20V ;)
Fakt, sory ;)

Autor:  Łysy_CoupeB2 [ 03.lis.2009 15:15:48 ]
Tytuł: 

Oto koledzy zdjęcia po opłukaniu na bezdotykowej myjni(nie mylić z myciem :D ):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Co do 2.2t 20v dużo większe koszta niż 10v i większe problemy z trakcją:) Myśle o 2.2t 10v podrzezane do ok.200KM. Jeśli to nie starczy zobaczymy :D

Autor:  deejay.ftb [ 04.lis.2009 12:22:38 ]
Tytuł: 

bez szpery (a nawet i z nia) i tak bedziesz dluuuugo szukal trakcji na czymkolwiek poza suchym asfaltem wiec po co sie rozdrabniac? nie marudz tylko zbieraj na AANa :peace:

Autor:  Miki_rde [ 04.lis.2009 16:11:51 ]
Tytuł: 

Kup jakąś eske z tym 2.2t 20v, silnik zostaw a reszta na sell ;) chyba najtaniej wyjdzie.

Autor:  Buba [ 04.lis.2009 22:57:43 ]
Tytuł: 

ale po co do ośki ?

Autor:  Mauzer [ 05.lis.2009 20:34:35 ]
Tytuł: 

Buba napisał(a):
ale po co do ośki ?

no i posprzątane :D

Autor:  deejay.ftb [ 05.lis.2009 21:36:27 ]
Tytuł: 

etam posprzatane... moze nie wiecie ale Kolega sciga sie na cwiartke i nie tylko wiec obstawiam ze po to - po prostu nie chcac robic konkurencji Noorcowi Kolega zbuduje mocna oske i tym prostym sposobem B2 bedzie rzadzic w wiecej niz jednej klasie... :diabel:, nadto podejrzewam ze moze chodzic tez o komfort psychiczny przy wyprzedzaniu.
ostatnia ewentualnosc, czyli chec wspolzawodnictwa, odrzucam jako malo prawdopodobna - wiesz Karolu doskonale ze ja sie nie scigam i nie bawi mnie licytowanie sie na "kuce" i "niutony" a moj plan jest taki a nie inny bo to co jest pod maska mojej taczki nadaje sie bardziej na zlom niz do remontu... :peace:

Autor:  Łysy_CoupeB2 [ 06.lis.2009 13:35:26 ]
Tytuł: 

Nie bójcie się! Do swapa dojdzie prędzej czy później i będzie to 2.2 turbo 10v :D Nikt mnie nie zrazi tym że to ośka i po co w nią ładować. Jak komuś się nie podoba to trudno :P I dobrze deejay.ftb mówi. Lubie się trochę po ścigać na 1/4 i lap race, choć wyścigi typu lap race dają więcej frajdy(najlepszy wynik to 15 miejsce na czasówce na zakończeniu sezonu na torze w lublinie białą coupe 1.8DS 90KM, na LPG, na ponad 60aut!!) :D Chce mieć coś indywidualnego, może nie będzie rewelacyjnej trakcji ale nie o to w tym wszystkim chodzi, a ludzie, którzy twierdzą, że nie ma to sensu tylko mnie denerwują. Czemu do ośki:
-po to żeby inni się dziwili
-by zadziwiać innych na drodze
-by udowodnić że nie tylko quattro potrafi.

Autor:  Łysy_CoupeB2 [ 06.lis.2009 13:40:06 ]
Tytuł: 

deejay.ftb nie bój się nie chce współzawodnictwa i też za bardzo nie lubie tych licytacji :)

Autor:  Buba [ 06.lis.2009 22:22:39 ]
Tytuł: 

spoczko ;)
zawsze lubię i lubiłem projekty ale :
- po moich doświadczeniach 10 V to porażka no chyba że idąc drogą krakusów spróbujesz zesterować to motronicem

- ciężko zestroić paskudę Kj eta
w dodatku ma to coś (czyli 10 V) na bloku po stronie chłodnicy co się nazywa podgrzewacz paliwa, nowe kosztuje miliony krusejro a używane w 98 % są walnięte

a to tylko 2 przykłady

patrząc na rynek taniej będzie włożyć w budę 20 V z którą można bawić się dalej niż mordować się z odchwaszczeniem, lub zbudowaniem 10V od podstaw
Z drugiej strony na ostatnim zlocie szalał kolega z Łodzi w budzie C3 właśnie z 10 V i w oście. Miał dobrze opanowany ręczny i naprawdę widowiskowo i szybko jeździł a przecież to mały pontonik

tak więc da się na bank i trzymam kciuki ale dobrze to przelicz z ekonomicznego punktu widzenia
a trakcja ?? raz się ma raz się nie ma ale te zdziwione oczy och te zdziwione oczy ... kocham widok zdziwionych, zaskoczonych i zawstydzonych oczu ;)

Autor:  Łysy_CoupeB2 [ 07.lis.2009 15:36:36 ]
Tytuł: 

Jak to się mówi Buba, pożyjemy zobaczymy :D Możliwe że i 20v turbo zagości pod maską.

Autor:  dawid2703 [ 21.lut.2010 11:05:29 ]
Tytuł: 

Jezeli juz masz inny silniczek w swojej coupetce to z checia odkupie od Ciebie ten stary :-)

Autor:  Jarzyn [ 01.mar.2010 20:50:08 ]
Tytuł: 

Swego czasu byłem na oględzinach tego auta, wtedy kiedy stało jeszcze na allegro u kolo z Poznania.
Ktoś z klubowiczów proponował nawet oględziny dla mnie.
Zjechał coś z ceny?
Widzę że jeszcze auto nie zostało odchwaszczone ale trochę samozaparcia, gotówki i odzyska dawny ori blask.

Autor:  Łysy_CoupeB2 [ 04.mar.2011 18:50:54 ]
Tytuł: 

Czas by w końcu przedstawić projekt który jest już na ukończeniu :D Więc od początku. Dawcą było Audi 100 C3 Avant Quattro,
-silnik 2.2 turbo 10v z roku 1988 (ozn. MC, a dokładniej MC1)
-program na ok. 210KM by KFR Motors
-całość prac wykonana w SLG by noorec, które mam nadzięję niedługo dobiegną końca :D

Trochę fotek:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Autor:  mastacrx [ 04.mar.2011 19:15:26 ]
Tytuł: 

gratuluję samozaparcia :)

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/