.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.maja.2025 21:37:14

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Walka z maglownica w V8
PostNapisane: 04.sie.2005 23:22:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Od prawie pół roku ciekła mi maglownica, dolewałem płyn BOXOL i tak jeżdziłem ,ale w pewnym momencie moje podwórko zaczeło wyglądać jak podłoga w kózni i rodzina zmobilizowała mnie do wymiany maglownicy
http://www.malyv8.prv.pl/magiel/01.jpg
http://www.malyv8.prv.pl/magiel/02.jpg
Dodatkowo przód poszedł do rozbiórki , aby fachowiec od klimy miał wolną ręke i "przedzwonił" cały układ sprawdzajac ewentualne nieszczelności.
http://www.malyv8.prv.pl/magiel/04.jpg
Jak wiadomo dostęp do maglownicy w aucie z tym silnikiem jest makabryczny, mimo tego nie ma potrzeby opuszczania silnika skrzyni itd
http://www.malyv8.prv.pl/magiel/03.jpg
Należy jednak wymontowac obie cewki i pompe hamulcową
http://www.malyv8.prv.pl/magiel/14.jpg
http://www.malyv8.prv.pl/magiel/12.jpg
Maglownica jak we wszystkich audi wychodzi przez prawe "okno" drążka kierowniczego,należy wcześni rozpiąc frez pod pedalierą , aby odłaczyć sztyc kierownicy
http://www.malyv8.prv.pl/magiel/05.jpg
Opłakany stan maglownicy był efektem uzycia CZAERWONEGO ATF-U przez poprzedniego własciciela a właściwie jego mechaników.
http://www.malyv8.prv.pl/magiel/06.jpg
Dodatkowo musiałem dorobic zabezpieczenie drążków kierowniczych przy maglownicy (bo wcześnij byli tam ludzie :(: )
http://www.malyv8.prv.pl/magiel/07.jpg
i oczywiście odpowiednio zabezpieczyć
http://www.malyv8.prv.pl/magiel/08.jpg
Ogólnie cała wymiana trwała dwa i pół dnia , nie wymagała specjalistycznych narzędzi i kanału , mam nadzieje ze moje "foto story " pomoże klubowiczom (chociaż poglądowo) przy tej operacji. Dodam tylko ze przez ten czas zmienił bym maglownice w pieciu cygarach :diabel:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka z maglownica w V8
PostNapisane: 04.sie.2005 23:32:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 09:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
mały v8 napisał(a):
Dodam tylko ze przez ten czas zmienił bym maglownice w pieciu cygarach :diabel:


:peace:

I niech to będzie przestroga dla osób, które lekkomyślnie kupują auta tanie, ale z wielką pojemnością (i wielkim wkładem finansowym przy naprawach...).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka z maglownica w V8
PostNapisane: 04.sie.2005 23:36:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
GrzesB napisał(a):

I niech to będzie przestroga dla osób, które lekkomyślnie kupują auta tanie, ale z wielką pojemnością (i wielkim wkładem finansowym przy naprawach...).
Haha za maglownice dałem... (to nie zart zresztą od kolegi klubowego) dokładnie 50 PLN !!! wiec o kosztach szkoda gadać ale ręce to bolą mnie cały czas :diabel:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka z maglownica w V8
PostNapisane: 04.sie.2005 23:47:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 02:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
mały v8 napisał(a):
Haha za maglownice dałem... (to nie zart zresztą od kolegi klubowego) dokładnie 50 PLN !!! wiec o kosztach szkoda gadać ale ręce to bolą mnie cały czas :diabel:



To ja poproszę też w takiej cenie :D

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walka z maglownica w V8
PostNapisane: 05.sie.2005 09:03:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 09:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
mały v8 napisał(a):
GrzesB napisał(a):

I niech to będzie przestroga dla osób, które lekkomyślnie kupują auta tanie, ale z wielką pojemnością (i wielkim wkładem finansowym przy naprawach...).
Haha za maglownice dałem... (to nie zart zresztą od kolegi klubowego) dokładnie 50 PLN !!! wiec o kosztach szkoda gadać ale ręce to bolą mnie cały czas :diabel:


No właśnie - normalny klubowicz musiałby zapłacić za robotę mechanika... a on sobie by policzył za bolące ręce ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2005 09:41:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 09:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
Kawał dobrej roboty gratuluje :peace: Też staram się nie jeździć do mechaników i rzeczy takie jak tuleje na wahaczach, drążki, końcówki wahacza, paski i to co da sie zrobić bez użycia kanału wymieniam sam, a zaoszczędzoną kasę przeznaczam na inne rzeczy, przy okazji można się sporo nauczyć i dowiedzieć o własnym aucie a niektórym nawet to sprawia przyjemność ;-)
Widzę że MałyV8 ma własny kanał a to daje duże możliwość :D
Pozdrawiam

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: