.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lis.2024 01:13:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak wymienic plyn chlodniczy w 2.5 tdi V6 ??
PostNapisane: 10.wrz.2006 18:38:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2006 18:29:05
Posty: 78
Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Auto: A6 C7 Avant 3.0 TFSI 460KM/550NM
Tylko jedno pytanie jak w v6 pozbyc sie starego plynu bez rozbierania czegokolwiek gdzie jest jakas rurka, wezyk, kurek czy cokolwiek zeby go wylaci czy dasie dostac do neigo bez rozbierania czegokolwiek ??

_________________
Jest:
A6 C7 Avant 2012` 3.0 TFSI 300KM----> 460KM/550NM by Compsport
S3 8P 2.0 TFSI 07` BHZ 265KM ----> 360KM/450NM by Compsport
Bylo:
BMW E61 535d Touring 07` 286KM
A4 B6 2.5 TDI 02` AYM 155KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 19:12:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Po prostu musisz zdjac przewody gumowe z kroccow przy silniku lub chlodnicy. Tych dolnych. Zeby spuscic caly plyn musisz posciagac wszystkie te rurki od dolu. Jak juz sie woda wyleje, to poskrecaj spowrotem i nalej nowego. Potem odpal auto i zagrzej sprawdzajac przy tym i na bierzaco dolewajac plynu do zbiorniczka. Uklad powinien odpowietrzyc sie sam. Musisz tylko kontrolowac poziom plynu.

PS. Jak juz bedziesz odkrecal opaski trzymajace weze, to sprawdz je dokladnie. Jak sa pordzewiale lub maja uszkodzony gwint, to wymien je na nowe (okolo 1zl sztuka), zeby nie miec z nimi pozniej problemow - sam to ostatnio przerabialem - kapalo i kapalo. Dopiero wymiana poskutkowala :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ...
PostNapisane: 10.wrz.2006 19:50:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2006 18:29:05
Posty: 78
Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Auto: A6 C7 Avant 3.0 TFSI 460KM/550NM
No wlsnie w tym problem ze nie bardzo wiem jak dojsc do tych dolnych przewodow :) widziec je widze ale zby zapracowac tam srubokretem :zly: to nie widze szans wiec albo podnosnik ( choc nie wiem czy bedzie lepszy dostep albo demontaz shit :( ) mialem nadzieje ze jest jakis patent.

_________________
Jest:
A6 C7 Avant 2012` 3.0 TFSI 300KM----> 460KM/550NM by Compsport
S3 8P 2.0 TFSI 07` BHZ 265KM ----> 360KM/450NM by Compsport
Bylo:
BMW E61 535d Touring 07` 286KM
A4 B6 2.5 TDI 02` AYM 155KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 20:13:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2006 12:50:12
Posty: 89
Nie jestem pewien ale wydaje mi sie, że przed dolnym prawym przewódem chlodnicy umiesczony jest w plastikowym króćcu kranik spustowy.Aby to sprawdzix musisz zdjąc dolna osłone silnika. :peace:

_________________
Audi a6 2,5 TDI AKE 180 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 20:14:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
?
w ksiazce mam napisane, ze plynu sie nie wymienia...
jest to system zamkniety i bezobslugowy.


[+]
aha, jeszcze jedno...
jezeli jednak sie uparles by to uczynic [ale dlaczego?] to musisz zalac 40% roztworem G12 A8D (zgodny z norma Tl-VW 774 D) z woda (pozostale 60%).
kazdy inny plyn moze uszkodzic silnik.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ....
PostNapisane: 11.wrz.2006 00:01:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2006 18:29:05
Posty: 78
Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Auto: A6 C7 Avant 3.0 TFSI 460KM/550NM
Niestety w mojeje chlodnicy na skutek drobnego problemu znalazl sie ten kazdy inny plyn :) i teraz chcialbym sie go pozbyc i zalac Glyco z shella albo wlasnie owo G12 tylko jak spuscic ten stary!! :)

_________________
Jest:
A6 C7 Avant 2012` 3.0 TFSI 300KM----> 460KM/550NM by Compsport
S3 8P 2.0 TFSI 07` BHZ 265KM ----> 360KM/450NM by Compsport
Bylo:
BMW E61 535d Touring 07` 286KM
A4 B6 2.5 TDI 02` AYM 155KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 11:35:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2006 13:46:26
Posty: 283
Lokalizacja: Toruń
Na pewno jest kranik przy dolnym wylocie z chłodnicy, patząc od przodu na silnik masz go po lewej stronie na dole. Do kranika można podłączyć wężyk żeby nie rozlewać płynu byle gdzie. Ciężko odkręcić go gołą ręką, ale można "kombinerkami" swobodnie to zrobić.

_________________
Audi A6 Avant 2,5TDi AKN '00 Tip
Obrazek
to było fajne auto, ale teraz:
Audi A6 3,0TDi Quattro '04 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: