.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lis.2024 01:39:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI 80 Quattro 2.0 16v [b3] - pomoc
PostNapisane: 09.wrz.2006 16:09:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2006 15:57:18
Posty: 12
Witam
Jestem nowym uzytkownikiem tego forum, zakupiłem sobie audi 80 Quattro 2.0 16v [b3] jest to silnik na wielopunktowym mechanicznym wtrysku DOHC i potrzebował bym pomocy:

1. Jakiej firmy mam kupic przewody wysokiego napiecia, bylem w kilku sklepach i lipa nie posiadaja a jak mi proponuja przewody to firmy JANMOR (na jednym przewodzie pierwszy badz ostatni jak kto woli jest prawdopodobnie cewka badz kondensator ktory sobie gdzies idzie :/ ale nie wiadomo gdzie, Czy to musi byc ??)

2.Pojawił mi sie tez problem po wymianie rozrzadu i oleju słychac delikatne strukanie zaworów, moze zły olej ?? Texaco 10w/40 pół syntetyk, czy jednak silnik jest juz przytyrany ??

3.Moze macie jakies sklepy gdzie mozna dostać częsci do takiego auta najlepiej w lodzi badz przez internet.

4.Ciezko odpala i wolno sie rozpedza( tzn naciskam gazu a on powoli powoli sie rozpedza )ale tylko jak jest zimny, czy to jest spowodowane przestawionym zapłonem.

Troche problemow mi sie narobiło ale mam nadzieje ze bedzie dobrze i dozobaczenia na zlotach :D

_________________
www.preludium.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 10:56:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Wszystko jest prawie dobrze a wiec
1Kup przewody takie jakie mozesz czy to do vw czy do audi bo i tak sie je wymienia co jakis czas wiec na co przeplacac
2 Stukaja popychacze hydrauliczne i nic sie nie stanie mozna jezdzic tyle ze troche to denerwuje ale na cieplym silniku powinno byc cicho .Swoja droga Texaco to dobry olej znany w stanach , australii
3 Pewnie ktos z lodzi bedzie wiedzial i odpowie
4 Ciezko odpala bo trzeba ustawic klapke w przeplywomierzu bo pewnie jest za nisko i dlatego na zimnym tez slabo ciagnie a ona powinna byc 0d 1,9 do 3 mm ponizej krawedzi stozkowego leja a kreci sie to takim dlugim imbusem . Najlepiej zrob tak:
na cieplym odpalonym silniku ustawiaj klapke tylko delikatnie naciskaj bo zgasnie , i wybierz taki punkt zeby silnik mial najwieksze obroty tak na ucho bedziesz slyszal i powinien chodzic rowno. Pozniej zgas i odpal po okolo 5 minutach , jak klapka bedzie zbyt nisko to jeszcze troche o pol obrotu. :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 11:44:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
jak chcesz czesci do tego silnika to napisz PW ;)

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 13:06:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Ja bardzo czesto kupuje czesci na Puszkina w Lodzi, na samym koncu praktycznie, musisz pojechac do konca, zawrocic tam i skrecic w prawo. Bedziesz mial taki duzy, stromy podjazd i czesci do vw/seata/audi/forda
mają tam dosc tanio i ja dostaje zwykle wszystko, dodatkowo upusty mam :D

Łódź ul. Puszkina 82 "AUTO CENTER" :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: audi 80 b3 2.0 16v 140 kM
PostNapisane: 12.wrz.2006 20:05:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
witam
jeżeli chodzi o przewody wysokiego napięcia - koleś w sklepie polecał ci przewody firmy "jamor" - możesz je spokojnie kupić gdyż są dobre i innych w sumie nie dostaniesz chyba że wolisz "beru" które kosztują około 450 zł . Jeżeli się martwisz o tę cewkęto która jest na ostatnim garze to ja te zmartwienia załątwię a minaowicie - na ostatnim garze w tym silniku wychodzi kabel na któym jest podłączona cewka - kabel przechodzi przez cewkę magnesową - z tego co się dowiedziałem jest to impulsator manetyczny który podaje oborty silnika na konsolę(dokładnie nie wiem co to jest - lecz jest z tym powiązne) zakłądasz kable "jamor" i ten kabel który jest na ostatnim garze rozbierasz - tzn. ściągasz końcówkę która wchodzi na świece - jest ona normalnie zaciskana - następnie tniesz stary kabel , a nowy kabel przekładasz przez tę cewkę i z powrotem zarabiasz kabel i montujesz końcówkę - inaczej ci nie przejdzie . Mam taki sam silnik i tak zrobiłem z tymi przewodami - wszystko chodzi bez zarzutu - trzeba tylko umieć to umiejętnie zrobić powodzenia :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: