.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 15:47:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Niunia nie grzeje!!!
PostNapisane: 25.lis.2005 16:15:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2005 10:02:45
Posty: 30
Lokalizacja: Tczew
Witam!
Z notlaufem wkońcu sobie poradziłem,ale mam nowy problem,nawet bardziej uciążliwy o tej porze roku.
Audi A4 TDI 90KM z 97roku.
Klimatronic nie grzeje,niby wszystko działa a w niuni zimno.
Na wyświetlaczu wszystko git,WAG nie pokazuje zadnych błędów.
Dodam,że wywaliłem filtr przeciwpyłkowy.
Podejrzewałem,że właśnie,że niema filtra może dostaje za dużo zimnego powietrza,ale gdy włączę obieg zamknięty to też nie grzeje,tzn bardzo słabo.
Od czego zacząć?
Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 16:57:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
sprawdz termostat. Jak dlugo sie nagrzewa silnik? Czy trzyma temperature w trasie na mrozie?

Czy weze, ktore ida do nagrzewnicy sa cieple czy zimne? Moze jest zapowietrzona a moze przytkana?

Usuniecie filtra p pylkowego nie powinno miec takiego wplywu bo na postoju przy rozgrzanym silniku jedyny "cug" jaki jest to ten wymuszony przez wentylator kabiny.

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 17:16:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2005 10:02:45
Posty: 30
Lokalizacja: Tczew
zauważyłem,że długo się nagrzewa.Po nagrzaniu temp. na wskażniku trzyma,ale gdy wyłączę silnik to stosunkowo szybko stygnie,np.wyskoczę na chwilę do sklepu a po ponownym uruchomieniu silnik zimny.
Mozliwe,że coś z termostatem.
Dzięki!
:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 18:00:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
dokladnie tak
wymien termostat i zobaczymy co sie bedzie dzialo
a nie zaczal wiecej palic ostatnio ??

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 18:40:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2005 10:02:45
Posty: 30
Lokalizacja: Tczew
niewiem,bo dopiero go sprowadziłem!
Jutro zmienię termostat.
Bis morgen! :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 18:49:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
jakobs66 napisał(a):
niewiem,bo dopiero go sprowadziłem!
Jutro zmienię termostat.


najpierw sprawdz termostat. Odpal auto na zimno i czekaj az do pelnego nagrzania. Jesli w miedzyczasie (sprawdzaj co chwilke) rury do i od chlodnicy beda sie grzaly, to znaczy, ze jest zepsuty. Wtedy dzialaj! ;)

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 20:58:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2005 13:15:22
Posty: 62
Lokalizacja: Lublin/Świdnik
u mnie w B4 jest podobnie(opisywałem w innym watku), z tą różnicą, że wcześniej grzał się powoli, teraz grzeje się szybko (chyba nromalnie) natomiast po wyłaczeniu silnika temperatura widocznie spada - tzn. widzę jak opada wskaźnik temperatury - a termostat nowiutki...a grzania jak nie było tak nie ma - bardzo słabiutkie (na II biegu w miare dmucha, ale jak tylk przełącze na III to zaraz robis się chłodniejsze, jakby skąś zasysał)
wszystkie linki, mechanika sprawdzona, wiec pewnie nagrzewnica...
macie inne pomysly?

pozdr,

_________________
Pozdrawiam
guit
srebrny B4 Avant 1.6 ADA + LPG ('95)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 21:55:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
Może zawór nagrzewnicy ? jak auto ma normalna temperature (czyli jest nagrzane) to nie moze byc termostat ,na 100 zawor nagrzewnicy ,jak zamykasz obieg wewnetrzny to nie wieje Ci z zewnatrz zimne powietrze to cosik ci tam grzeje :) ZAWÓR nagrzewnicy ,moze linka pekla... albo nie wiem jak ma tam w a4 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2005 07:45:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2005 13:15:22
Posty: 62
Lokalizacja: Lublin/Świdnik
;)
rozumiem, ze żeby sie tam dostać (do zaworu nagrzewnicy) trzeba zdjąć konsolę?

pozdr

_________________
Pozdrawiam
guit
srebrny B4 Avant 1.6 ADA + LPG ('95)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2005 09:10:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2005 15:00:44
Posty: 92
Lokalizacja: Głogów
spawdzcie czy przewody od nagrzewnicy sa gorące obydwa jak nie to raczej termostat jak jeden to nagrzewnica zapchana powodzenia albo zasłonci chłodnice ppłynu na zime i sprawdzcie efekt

_________________
90 B3 Coupe Quattro NG (historia)
A6 C4 Avant Quattro ACK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2005 09:13:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2005 13:15:22
Posty: 62
Lokalizacja: Lublin/Świdnik
ostatniej frazy (?) nie rozumiem ;) co mam zasłonić? ;)

pozdr,

_________________
Pozdrawiam
guit
srebrny B4 Avant 1.6 ADA + LPG ('95)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niunia nie grzeje!!!
PostNapisane: 28.lis.2005 09:14:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2005 19:33:05
Posty: 120
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
jakobs66 napisał(a):
Witam!
Z notlaufem wkońcu sobie poradziłem,ale mam nowy problem,nawet bardziej uciążliwy o tej porze roku.
Audi A4 TDI 90KM z 97roku.
Klimatronic nie grzeje,niby wszystko działa a w niuni zimno.
Na wyświetlaczu wszystko git,WAG nie pokazuje zadnych błędów.
Dodam,że wywaliłem filtr przeciwpyłkowy.
Podejrzewałem,że właśnie,że niema filtra może dostaje za dużo zimnego powietrza,ale gdy włączę obieg zamknięty to też nie grzeje,tzn bardzo słabo.
Od czego zacząć?
Pozdrawiam!

Może jest zapowietrzony układ chłodzenia, a jak nie to pewnie zapchana nagrzewnica.

_________________
Audi A6 C4 2.8 30V Quattro automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 12:10:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2003 14:07:11
Posty: 32
Lokalizacja: Szczecinek
witam, mam podobny problem ze swim audikiem a mianowicie 2,8 20v , chodzi o to ze mam ja na gazie i na gaz sie przelancza przy 30stopniach, jednak denerwuje mnie to ze jesli postoi z godzine po wczesniejszym pelnym rogrzaniu silnika, to zwnou jest na maxa zminy i trzeba jechac kilka minut zeby sie przelaczyl na gaz, dodam jeszcze , ze na trasie pomimo ze jeszcze mamy dosyc tempaeratury dodatnie , potrafi przy szybszej jezdzie temperatura schodzic w dol, znaczy ponizej 90ciu stopni, czy to normalne czy ma cos nie tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: