.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 19:36:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5] Dzisiaj kupiony Avant
PostNapisane: 09.wrz.2006 00:24:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2006 14:39:41
Posty: 144
Lokalizacja: Wrocław
Serwus,
Nietak dawo pisałem z prośbą o poradę -dzisiaj już kupione :) Stoi przed domem jak ta lala. Pięknie sie prowadzi -150KM zrobiłem od sprzedającego do mnie do domu.
Nie stuka, nie puka, cichutka-ahhh, długo by zachwalać.
Mam do Was prośbę bo jest parę kwestii które chciałbym rozwiązać, a mianowicie:

- czego wiecej mogę dowiedzieć sie o aucie po jego numerze? Czy to jest ten może nr. WAUZZZ8B8D504C ?

POnadto świecie mi się kontrolka od ABS-u - zgasła na trasie, jednak na wrocławskich dziurach -na pierwszym uskoku znów się włączyła -czy to wina czujnika, czy czegoś wiekszego sie dopatrywać? ;)

Ponadto - czy możecie polecić jakiegoś dobrego mechanika we Wrocławiu, który nie zedrze, a dobrze sprawdzi auto. Oraz co jeszcze w nim sprawdzić...samemu

Bede wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Michał

_________________
Elm0-san


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 00:32:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
gratulacje ... ale moze bys napisal cos wiecej rok,silnik,wypas itp ....

odp.1. opcja szukaj (słowo VIN)
odp.2. na 90 % czyjnik ABS uszkodzony/zabrudzony
odp.3. nie znam ... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5] Dzisiaj kupiony Avant
PostNapisane: 09.wrz.2006 01:00:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Elm0 napisał(a):
Serwus,
Nietak dawo pisałem z prośbą o poradę -dzisiaj już kupione :) Stoi przed domem jak ta lala. Pięknie sie prowadzi -150KM zrobiłem od sprzedającego do mnie do domu.
Nie stuka, nie puka, cichutka-ahhh, długo by zachwalać.
Mam do Was prośbę bo jest parę kwestii które chciałbym rozwiązać, a mianowicie:

- czego wiecej mogę dowiedzieć sie o aucie po jego numerze? Czy to jest ten może nr. WAUZZZ8B8D504C ?

POnadto świecie mi się kontrolka od ABS-u - zgasła na trasie, jednak na wrocławskich dziurach -na pierwszym uskoku znów się włączyła -czy to wina czujnika, czy czegoś wiekszego sie dopatrywać? ;)

Ponadto - czy możecie polecić jakiegoś dobrego mechanika we Wrocławiu, który nie zedrze, a dobrze sprawdzi auto. Oraz co jeszcze w nim sprawdzić...samemu

Bede wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Michał

Jaki motor ?
Zapnij VAG`a ale na mój gust to albo koronka ubrudzona albo przewod nie styka ... ;)

Jesli AFN to gratuluję, jesli AFB/AKN to współczuję :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ehhh
PostNapisane: 09.wrz.2006 08:32:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2006 14:39:41
Posty: 144
Lokalizacja: Wrocław
silnik to raczej AFB - znaczy mam sie bać? :P
VAG - czyli muszę kupić interface. Skąd można pobrać sam program?

_________________
Elm0-san


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: i jeszcze...
PostNapisane: 09.wrz.2006 08:42:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2006 14:39:41
Posty: 144
Lokalizacja: Wrocław
olej jaki jest zalany to prawdopodobnie 10W-4- syntetyk - zmieniony jeszcze w stacji serwisowej w raichu przy stanie licznika 251175 - obecnie jest 256000 - czy należy mu się już wymiana?

Rozumię, że jeśli wymieniać to tylko na Motul Specific 505.01 ?
Razem ze zmnianą oleju -co jeszcze znienić? Pasek rozrządu był zmieniany w raichi przy takim własnie stanie jak podałem.

Czy wytrzymałośc paska to 90TKM?

_________________
Elm0-san


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ....
PostNapisane: 09.wrz.2006 09:29:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2006 18:29:05
Posty: 78
Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Auto: A6 C7 Avant 3.0 TFSI 460KM/550NM
CO do oleju to jak masz dojscie do pewnego motula i masz na niego pieniadze to pewnie ze motula twoj silnik bedzie ci wdzieczny ale nic sie nie stanie a wrecz na 100% wszytsko bedzie slicznie i ladnie smigac jak zalejesz Mobil 1 specific 505.1 czy Valvolina ktory spelnia VW normy czy tez ELFa. Pasek i olej zmieniaj obowiazkowo w dzisiejszych czasach nawet jakbym kupowal samochod od swojego ojca to bym w przebieg nie wierzyl :peace:

_________________
Jest:
A6 C7 Avant 2012` 3.0 TFSI 300KM----> 460KM/550NM by Compsport
S3 8P 2.0 TFSI 07` BHZ 265KM ----> 360KM/450NM by Compsport
Bylo:
BMW E61 535d Touring 07` 286KM
A4 B6 2.5 TDI 02` AYM 155KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 09:47:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2006 14:39:41
Posty: 144
Lokalizacja: Wrocław
Igloo- hehe, dobrze zatem tak też zrobię. Motul strasznie drogi więc jesli nie będize różnicy między tym a innym np Mobil to zaleje mu mobila. Przy okazju filtr oleju i paliwa trzeba wymienić?

Odnośnie rozrządu - koszt wymiany trochę odstrasza -zatem czy istnieje możliwość obiektywnego ocenienia przez mechanika w jakim stanie jest ten obecnie załozony? Pewności 100% mieć nie będę, bo to ie ja wymieniałem, ale jeśli byłby dobry to zawsze 2000 w kieszeni zostanie.

_________________
Elm0-san


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 10:44:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 19:22:52
Posty: 20
Lokalizacja: Pruszków
U mnie mechanik sprawdził pasek rozrządu i strwierdził że jest dobry i żeby się zgłosić po po 30 tys. km. Stwierdził jednynie że był przesunięty o 1 czy 2 ząbki i że ktoś zapią go zapinką odwrotnie. Daj komuś kto się specjalizuje w VW i Audi. Ten mój mechanik właśnie się specjalizował w tych autach i odrazu wychwycił te szczegóły a diabeł w nich tkwi ;).

_________________
A4, 1,6 98'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 11:54:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kwestia olejuuu powraca jak bumerang.
do 2.5TDI z tych lat potrzebujesz 5W-40 spelniajacy norme 505.00 (moze byc takze olej 505.01/505.00). Motul ma to siebie, ze kosztuje sporo, lecz w zamian daje cisze. przetestowalem 2 specific'i 505.01 - Castrol'a [tak, tak - na pewno oryginalny] i Motul'a. na Castrol'u byl wyraznie glosniejszy - Motul dawal mu aksamitny (jak na diesel'a) dzwiek.

inna rzecza istotna dla 2.5TDI jest paliwo. sa poglady, ze najlepsza ropa ma kolor rozowy, badz jest sprzedawana pod hipermarketem... sa i tacy, ktorzy uwazaja, ze najlepszy jest olej Kujawski.
internet jest pelen zboczencow i ich zboczen :619:
z [dlugoletniego] doswiadczenia wiem, ze dla VP44 (o ktorej nie chcesz nic wiedziec), wtryskiwaczy i Twojego samopoczucia najlepszy jest BP diesel - w szczegolnosci ten lepszy tzw. Ultimate Diesel.
korzysci sa trzy:
1. auto nie szarpie w, slynnym juz, przedziale 1800-2200;
2. auto spala mniej paliwa;
3. pozwalasz na dluzsze zycie Twoich wtryskiwaczy.

otworz maske i odczytaj z tabliczki znamionowej (czarna) symbol slinika. moze to byc AFB badz AKN. do jazdy po miescie lepszy jest AKN, do wyprzedzania na trasie - AFB. roznice leza w - doslownie - odwrotnym rozlozeniu dostepnosci mocy. zdebialem, gdy przejechalem sie AKN'em [niejednym] po jakims czasie uzytkowania AFB.

kolejna rzecz - nie czytaj postow przepelnionych niechecia do tych silnikow. ich autorzy bladza w niewiedzy. to zwykly silnik - zupelnie niewysilony (60ps z 1l, 25ps na korbe) - psuje sie tak samo, jak kazdy inny.
jedyna rzecz, ktora moze irytowac to miernik masy powietrza Bosch. psuje sie szczegolnie czesto na pl drogach. wine za to ponosza nierownosci - Bosch jest zupelnie nieodporny na wstrzasy...

uprzedzam pytanie o walki. wytrzymuja 500 000km. jezeli umieraja wczesniej, to odpowiedzialny jest za to tryb serwisowania/uzytkowania. jezeli ktos ma klopot z walkami przy 200 000, to oznacza, ze ma naprawde 450 000...

skoro kupiles juz 2.5TDI, to naturalnym kolejnym krokiem jest zakup interfejsu diagnostycznego. koszt jest niewielki (mniejszy niz jednorazowa diagnostyka), a pozwala na posiadanie pelnej wiedzy o stanie silnika (i reszty). polecam KKL na USB.
do diagnostyki potrzebny bedzie takze program - VAG-COM.
...i wiedza, ktora zdobedziesz czytajac manual i zadajac pytania na forum.
w chwili zwatpenia mozesz wyslac PM.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Meszrumie drogi
PostNapisane: 09.wrz.2006 17:17:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2006 14:39:41
Posty: 144
Lokalizacja: Wrocław
wielkie dzięki Ci za taką odpowiedź. Zapewne nie tylko mi ona posłuży ale każdemu posiadaczowi A4 2.5 i nie tylko.

Zatem decyzja podjęta - olej zmienię na Motula. Czy zmieniając olej muszę zmienić filtr oleju?

Odnośnie interface - oczywiście zakupię - iałem kiedyś do Opla z Tech2 i wiele razy pomogło.
Od poniedziałku czeka mnie zatem zabawa z mechanikami :) Możecie jakiegoś dobrego fachmana polecić od rozrządu bo na ASO nie stać mnie. Jesli orzeknie że wymiana potrzebna - takowej dokonam :)
Dzisiaj calutki dzień autko czyściłem, pucowałem i badałem czy czasem nie całowało się z innym i ku mej radości - wszystko wskazuje, że autkojak było tak jest w jednym kawałku i palnik acetylenowy nie był stosowany.

Jest po autem mały wyciek oleju -nie wiem jeszcze skąd. Poziom oleju, płynów -w normie. Muszę jeszcze książkę kupić, bo mam ale niemiecką -sa moze wersje PDF czy pozostaje tylko zakup na allegro lub u dealera?

Meszrumie- raz jeszcze dzięki. Dziękuję Wam wszytskim za tak miłe przyjęcie mnie i mojego autka na tym forum :) wierzę, że i ja z czasem będe pomagać :)

_________________
Elm0-san


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: no tak
PostNapisane: 09.wrz.2006 17:31:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2006 14:39:41
Posty: 144
Lokalizacja: Wrocław
zapomniałem odnieśc się do paliwa.
Meszrum - jakie według Ciebiejest paliwo Shell Diesel - pytam, bo kiedyś pracowałem dla Shella i pamiętam że kierowcy chwalili, ale teraz to nie wiem.
Jest uszlachetniane i dodatkowo na zime dostarczana jest specjalna wersja z już przygotowaniem na mrozy.

Aha, i odnośnie mrozów i akcji zima - jak zabezpieczyć auto - sprawdzić akumulator, zaopatrzeć się w komplet nowych świec, kupić kable (akumulator-akumulator -w razie konieczności)

_________________
Elm0-san


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 19:26:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zmieniajac olej zawsze wymieniasz filtr. Audi uzywa filtrow olejowych marki Knecht (wg ETKA'i i ETOS'a). zatem Ty powinienes uczynic to samo - kup filtr Knecht (np. w InterCars, kosztuje niewiele).

wazne info - filtry do 2.5TDI zawezasz do 3 marek: Knecht, Bosch, Mann.
NIE KUPUJESZ filtrow Filtron. uszkadzaja przeplywomierze (f. powietrza) i rozpuszczaja sie w magistralach olejowych (f. olejowy).

przy okazji wymien filtr powietrza (Knecht) i filtr paliwa (Knecht).
te silniki wymagaja firmowych produktow.

fachowiec we Wroclawiu? :peace:
oddzial Master's Tuning.

wyciek to normalna rzecz - mam takowy w AFB. do usuniecia potrzeba podniesc caly silnik, zatem zabawa niewarta.

paliwo Shell jest dobre. BP jest bardzo dobre. problem lezy w pompie VP44 - to niezwykle delikatna konstrukcja. na paliwie Shell'a zauwazysz zapewne delikatne szarpniecia w przypadku stalej jazdy na ok. 2000 rpm. pompa Bosch VP44 nie lubi tego paliwa, za to na BP Ultimate jest juz jak na niemieckim paliwie - plynnie i oszczednie.
wg mnie BP. jezdzilem najpierw na Shell'u, lecz empirycznie doswiadczylem wyzszosci BP. kultura pracy i "oddech" w przypadku BP jest z innej bajki.

zadzwon do ASO i podaj nr VIN (nadwozia) i popros o date ostatniej czynnosci serwisowej, i popros o podanie stanu licznika. dowiesz sie za darmo, kiedy byl ostatni przeglad i przy jakim przebiegu ( :): ). system dziala w prawie calej EU.


[+]
Cytuj:
Muszę jeszcze książkę kupić, bo mam ale niemiecką -sa moze wersje PDF czy pozostaje tylko zakup na allegro lub u dealera?


zrobie Ci pdf z baskecikowego manuala do A4 [pl]. na pewno sie nie obrazi :diabel: ...
zrobie w pn i wysle Ci link na PM.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 21:41:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2006 14:39:41
Posty: 144
Lokalizacja: Wrocław
Meszrum -no szczęka mi opada jak czytam Twoje odpowiedzi. Chyle czoła przez fachowcem! Będę wdzięczny za pdf-a do A4. W zamian polecam się jeśli chodzi o komputeru - jesli coś będzie potrzebne wal jak w dym do mnie.

W poniedziałek zatem kupuję:
Olej - Motul
filtr paliwa - Knecht
filtr powietrza - Knecht
filtr paliwa -Knecht.

Jeśli chodzi o wymianę w/w cześci -wszystko wymieniać regularnie co ok 10tys KM?

Co do wycieku -rozumię, że to samo trapi Twojego AFB? Co jeśli można wiedziec ulega uszkodzeniu i czy wyciek może się poszerzać?

_________________
Elm0-san


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 22:06:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
co do wymiany filtrow, to raczej nie powinienes opierac sie na danych z ksiazki...

filtr powietrza - 10 000 - 15 000 km.
ksiazka mowi o 60 000 badz 2 latach. uwazam, ze niezwykle delikatna natura Boschowksiego przeplywomierza wymaga wymiany filtra znacznie czesciej. mieszkamy w panstwie, gdzie przechodzi front atmosferyczny - czeste zmiany pogody nie wplywaja nan najlepiej...

filtr paliwa - ksiazka mowi o 30 000 km.
zakladajac, ze bedziesz kupowac dobre paliwo (Shell/BP), to mozna trzymac sie wartosci.

olej - ksiazka proponuje 15 000 km badz raz w roku.
uwazam, ze jezeli silnik ma sluzyc dlugo, to nalezy skrocic ten okres do 10 000 km.

filtr kabinowy - co 15 000 km badz raz w roku.
w przeciwnym razie zaczna parowac szyby i moze pojawic sie wiosna niemila won "permanentnego baka"... :):

plyn hamulcowy - bezwzglednie wymieniamy co 2 lata.


jezeli bedziesz wymieniac olej, to nie pozwol wlac chocby 10ml za duzo. idealny poziom to ten pomiedzy czescia perforowana a plastikiem (oczywiscie w gornej granicy).
zdrowe AFB nie konsumuje w ogole oleju.

na wiosne sprawdz klimatyzacje - poziom czynnika.

wyciek oleju najczesciej ma swoje zrodlo z okolic kola zamachowego.
w AKE, AYM i reszcie wyeliminowano te bolaczke.
tak, trapi. zaczelo trapic po ostatniej wymianie rozrzadu... teraz AFB przeszlo na moja bejbi, zatem, to ona zostawia plamy... AYM nie znaczy terenu :): ...

to chyba byloby na tyle. AFB slicznie brzmi. ma przykrecana oslone, ktora lepiej tlumi niz AYM'owskie badz AKE'owskie nakladane sreberka...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 23:00:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2006 14:39:41
Posty: 144
Lokalizacja: Wrocław
sądzę, że jedno z ostatnich pytań:
płyny - wymiana oleju na bank - czy chłodzenia zostawić czy wymienić - jakiś polecany? oraz wspomagania -chyba nie trzeba wymieniać jeśli nie ubywa

jeszcze jakiś płyn jest w zbiorniczku przy servo, ale nie wiem od czego to jest :P

_________________
Elm0-san


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 23:16:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
plyn chlodzacy jest wielosezonowy i wg. Audi AG nie wymaga wymiany. jezeli jednak ubywa go z pewnych przyczyn, to uzupelniamy G12 A8D (zmieszany z woda w 40% roztworze). zatem to mozesz tylko kontrolowac.

w zasadzie, to w swoim aucie masz nast. plyny: olej, chlodzacy, hamulcowy, wspomaganie, spryskiwacz.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5] Dzisiaj kupiony Avant
PostNapisane: 10.wrz.2006 20:49:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 20:37:51
Posty: 19
Elm0 napisał(a):
Serwus,
Ponadto - czy możecie polecić jakiegoś dobrego mechanika we Wrocławiu, który nie zedrze, a dobrze sprawdzi auto. Oraz co jeszcze w nim sprawdzić...samemu

Bede wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Michał

Napisze tylko ze za wymiane kompletnego rozrzadu bierze 150 zł :)
Na pierwszy rzut oka mozna byc nieco zdezorientowanym gdy widzi sie jego siedzibe ale... nie wszystko zloto co sie swieci. A dla spokoju napisze ze to moj sasiad :) no i na ten przyklad bylismy u niego ostatnio z VW Passatem z 2002r, wymiana rozrzadu 140 zł, Nissan Almera 2004, 150 zł, tel. 601 717 922
Pozdrawiam.

_________________
Wiele jest dziś dróg honoru, do wyboru - do koloru.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 17:12:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2006 14:39:41
Posty: 144
Lokalizacja: Wrocław
meszrum napisał(a):

wyciek to normalna rzecz - mam takowy w AFB. do usuniecia potrzeba podniesc caly silnik, zatem zabawa niewarta.




Kurcze, dzisiaj pojechałem na przegląd i dosłownie się lało z pod autka :( Jednak nie jest to taki mały wyciek jak mi się wydawało
A jak odjeżdżałem spod domu to suchutko było.
Będą wymieniac uszczelki pod cylindrami, bo możliwe że to z nich cieknie :/
150 robocizna + 120 uszczelki - oby tylko pomogło

Zapytam jeszcze o jedno - świecą się poduszki - w MastersTuning :D powiedziali mi, ze możliwe iż trzeba będzie wymienić jakiś czujnik

ponadto w dokumentach jeszcze z przeglądy w rajchu znalazłem badanie na kompie, i tam wywalał następujące kody błedów:

00522 030
00546 049
18259 P1851 035
01318 049
01206 027
01366 035
00955 009
00956 009

Macie może tabelę jak to rozszyfrować?

_________________
Elm0-san


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 18:19:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00546 - Data wiring faulty 27-00 - Implausible Signal
18259 P1851 Data-Bus Powertrain Missing Message from Brake Contr.
01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 49-00 - No Communications
01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-00 - Implausible Signal
01366 - Opened via Crash Signal 35-00
00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00956 - Key 2 09-10 - Adaptation Limit Surpassed


:/
moze to swiadczyc o nienajlepszej przeszlosci...

jezeli swieci sie airbag, to sprawdz kabelki przy napinaczach pasow tylnych siedzen - na 99% tam jest zwarcie (po stronie lewej).

[+]
pamietam o instrukcji. jak tylko dotre do domu to wrzuce.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 19:13:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2006 14:39:41
Posty: 144
Lokalizacja: Wrocław
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent - coś z czujnikiem płynu chłodzącego?
00546 - Data wiring faulty 27-00 - Implausible Signal
18259 P1851 Data-Bus Powertrain Missing Message from Brake Contr.
01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 49-00 - No Communications
01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-00 - Implausible Signal - coś z sygnałem zapłonu?
01366 - Opened via Crash Signal 35-00 -otwarcie poprzes sygnał zderzenia?
00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00956 - Key 2 09-10 - Adaptation Limit Surpassed


zatem tak - nadal nie zabardzo wiem co i jak z tym zrobić. Samochód wydaje się najk najbardziej ok, ale zaczynam się martwić :/

Co do poduszek - możliwe, że faktycznie coś jest własnie z tyłu po stronie lewej, bo kanapa nie chce się - zaczep nie chce wskoczyć w wypustkę, i tym samym zablokować zaczepu w lewej stronie kanapy... czyli to AIRBAG byłby?

ale co z tym sensorem - Opened via Crash Signal 35-00? Przy poduszcze sensor daje sygnał, ze otworzył poduszkę?


Meszrumie - jutro będę mieć już interface od Viakena. Wszystkie błedy będzie można skasować jak rozumię, jednak - co zdzialać, aby już więcej się nie pojawiały? Czy błędy wyświetlone są dużej wagi?

Wybrac się do ASO już z gotowym nowym odczytem?
W piątek mam zostawic auto aby zrobili wyciek, jednak naszły mnie obawy aby zostawiać auto.... chyba zostanę z mechaniorami i popatrzę jak robią

_________________
Elm0-san


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: