.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.cze.2024 11:58:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: MAGNETYZERY
PostNapisane: 10.wrz.2006 21:11:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2006 07:41:08
Posty: 6
Lokalizacja: Inowrocław
Witam! Otóż mam dylemat czy zakładać magnetyzery do swojego auta?CZy ktoś z Was ma je w swojej bryce?Macie może jakieś doświadzczenia? Za wszystkie uwagi z góry dziękuje!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 21:16:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2006 08:27:56
Posty: 235
Lokalizacja: Sosnowiec
kolega zajmuje się importem tego i Mi szczerze powiedzial ze to pic na wode..bo jakby to naprawde działało to w fabryce kazdy samochód miałby takie coś wmontowane..

_________________
" no bass, no fun " :)
lepsze niż gogle http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 21:17:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Znam dwojke ludzi, pierwszy widzi roznice rano, jak samochod jest zimny jeszcze (jedzie mi tu tramwaj?? :D). Drugi nie widzi roznicy...

A skoro nie widac roznicy to po co przeplacac...

Do tego jezeli masz duzo elektroniki w aucie, to mozesz tylko namieszac i to duzo...

Poza tym mysle ze wiekszosc ludzi powie Ci, że to bajka jest... Tylko w ladnym opakowaniu... :/

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 21:17:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
talib1990 napisał(a):
kolega zajmuje się importem tego i Mi szczerze powiedzial ze to pic na wode..bo jakby to naprawde działało to w fabryce kazdy samochód miałby takie coś wmontowane..

Nie no coś Ty...
nie montują żeby inne firmy mogły zarobić. W końcu biznes musi sie kręcić :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 21:38:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Zamiast wywalać kasę na to goowno,oszczędzaj kupując droższe,lepsze paliwo na Shell,Bp,Statoil.Zdziwisz się jak silnik zacznie ci mniej palić i lepiej pracować.Poza tym, tak jak jest napisane powyżej:firmy projektujące auta i silniki, stają na głowie, aby silniki mniej paliły, a żadnych magnetyzerów nie pakują.Czemu? :peace:

PS.Strumienice to ta sama ściema.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 21:48:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
K@mil - zgadzam się w całej rozciągłości :D

Ja u siebie zauwazylem ze lejac paliwo na jednej stacji mam coraz gorsze wyniki (liczbe przejechanych km na tej samej ilosci wachy), rozmawialem ze znajomkiem, ktory tez ma paliwo z tego samego zrodla (Orlen notabene :P) i pokazał mi wydruki składu tego samego paliwa z kilku kolejnych dostaw, okazało się, że cos tam się pozmieniało w wymogach jakości i doszło do tego, że teraz 98 ma taką jakość jak 95 (i to wszędzie, nie tylko na orlenie ponoc).

Odkąd jezdze na Vervie 98, to osiągi są praktycznie podobne (możę minimalnie lepsze) w stosunku do tego słabego 95 ALE przejezdzam o wiele wiecej km na tej samej ilości paliwa. Czyli chinskie magnetyzery nie potrzebne, niech sobie producenci tych "cudów" na tym jezdzą :D


Nie probowalem jeszcze jezdzic na V-power ani V-power racing, ale podejrzewam, ze byloby jeszcze lepiej

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 22:01:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2006 22:46:44
Posty: 55
Lokalizacja: Trzebnica
A ja jednak bede bronil magnetyzerów moja B 4 -2,3 NG paliła 15-16 LPG a w grudniu założyłwm magnetyzery i jakos pod koniec lutego zeszło ze spalaniem do 14,3-15 a ktualnie 13,2-14 może to zbieg okoliczności ale niby dlaczego mialoby tak byc uprzedze od razu wypowiedzi że w zimie mogła pakic wiecej niestety w poprzedniego lata ok 16 też spalała. Pozatym równiej silnik pracuje na gazie teraz nie spadaja obroty do 400 i czasem gasł , zdarza się że faluja ale 800-1000 za magnetyzerki na LPG , powietrze i ciecz chlodzaca dałem 70 zł wiec żaden koszt tego eksperymentu

_________________
Audi B 4 2,3 NG obniżona /warcząca burgundowa laska


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 22:23:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
Doleje oliwy do ognia :
jezdzac Fordem Mondeo '93 (1,8 benzyna) o połowe spadły mi wyniki C02 i NOx innych objawow nie zauwazylem , ale pisanie ze nic nie daja jest naduzyciem. Moim zdaniem wynika z tego ze na rynku jest kupa badziewia robiona w domowym zaciszu bez sensu i te nic nie daja. Ja mialem Energizer (nie magnetyzer alle dzialanie to samo) ale jak wyzej pisalem robilem pomiary na analizatorze spalin przed i po 3 miechach wiec podejrzenie o efekt placebo nie jest trafione. :diabel:

No smiało teraz mozecie mnie rozwalcować :peace:

P.S.
Dodam ze mialem nasze polskie na LPG w Audicy i niec nie dały (energizery miałem made in USA)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 22:41:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.mar.2006 12:28:16
Posty: 54
Lokalizacja: okolice Myślenic / małopolska
Musze sie tez przyznac ze od jakis 15 lat jezdze na magnetyzerach.
wedlug moich obserwacji najlepszy wplyw maja one na silniki benzynowe starszej daty. Moje poprzednie auto to byla samara jeszcze z gaznikowym silnikiem kupiona jako nowka w salonie. Przy mojej jezdzie lubila wziasc nawet i 10 litrow benzyny/100. po zalozeniu najprotszego magnetyzera przeplywowego jaki mozna bylo kupic na poczatku lat 90-tych nie zdarzylo sie zeby spalila wiecej niz 8,5 litra. Ale tak jak mowie byl to silnik gaznikowy gdzie nad prawidlowoscia procesu spalania nie czuwa zaden komputer. Dzis to auto ma 15 lat i pokonane 270 tys km z czego ostatnie 90 tys na gazie - niebawem zmieni wlasciciela. Ostatnio glosno bylo o magnetyzerach na wskutek niepochlebnych artykulow w Auto Swiecie - jedno z czym moge sie zgodzic a co bylo przedstawione w jednym z numerow tego kolorowego pisemka to to ze we wspolczesnych silnkach magnetyzery maja niezauwazalny wplyw na zuzycie paliwa i niewiele wiekszy na czystosc spalin. Te role przejely obecnie komputery pokladowe. Przyznaje ze zalozylem magnetyzer do mojego 1-Z ten sam ktory pracowal w Ladzie, glownie po to zeby nie puszczac duzych bąków na zimnym silniku sam jestem ciekaw jak to wplynie na czystosc spalin. Po zakupie auta odwiedzilem diagnostyke - zadymienie spalin wynosilo 0,95 wkrotce sie przekonam jak jest teraz i czy to cos dalo. Zaobserwowane zuzycie paliwa - kiedys 6,9 - obecnie 6,7 ale to byc moze kwestia tego ze nauczylem sie jezdzic diselkiem.

_________________
było: Audi 80 Avant 1,9TDI; jest: A6C5 Avant 1,9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 23:30:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
A dla mnie magnetyzer to jak Dawna uzdrowicielska woda z polsatu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 07:21:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2003 12:29:57
Posty: 456
Lokalizacja: Kraków
Wystarczy wpisać w szukaczkę "magnetyzery" i poznasz kilkadziesiąt opinii na temat. :peace:

O, na przykład tu

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... agnetyzery

i tu:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... agnetyzery

_________________
==========================
"Errare humanum est"...
...aż wreszcie trafiłem na AUDI
==========================

A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski :)
Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 08:54:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 19:02:14
Posty: 870
Lokalizacja: Lublin
mój brat od ponad roku jeździ z magnetyzerami Espero 1,5 16V LPG...
twierdzi że spalanie wynosi ok 10l w mieście i coś ok 8l na tarsie/100km...mówi że spadło ok 1l/100km...nie wiem sam
ja niby mam, dostałem za friko więc założyłem ale skutecznych efektów nie widzę...
skoro magnetyzery nie poprawiają pracy silnika to może chociaż nastroj kierowcy poprawią....niech żyje sobie taki w nieświadomości (że niby auto mu mniej pali), bedzie szczęsliwszy...
zawsze to jakiś + :peace:

P.S. Biegnij kolo (jakub) się przywitać w newbie :P

_________________
B4 1,9TD AAZ sedan
B4 2,6 V6 ABC quattro avant Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 16:41:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
K@mil napisał(a):
Zamiast wywalać kasę na to goowno,oszczędzaj kupując droższe,lepsze paliwo na Shell,Bp,Statoil.Zdziwisz się jak silnik zacznie ci mniej palić i lepiej pracować.Poza tym, tak jak jest napisane powyżej:firmy projektujące auta i silniki, stają na głowie, aby silniki mniej paliły, a żadnych magnetyzerów nie pakują.Czemu? :peace:

PS.Strumienice to ta sama ściema.


Dokładnie, bo tak naprawdę jest różnica pomiędzy zwykłą benzyną, a uszlachetnioną z Shella, Statoilu, Orlenu czy BP. Pracowałem trochę na stacji, wystarczy spojrzeć na same pistolety przy dystrybutorach, żeby zauważyć różnicę w czystości paliwa. Silnik też lepiej mi pracuje na uszlachetnionym paliwku.

Co do strumienicy to jest tak, że jak ludzie wyrzucą stary, zatkany katalizator w to samo miejsce montując strumienicę to rzeczywiście mogą zauważyć róznicę na plus, ale poza tym działa tylko siła autosugestii. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 16:46:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2006 10:05:47
Posty: 132
Lokalizacja: STALOWE MIASTO
mam założone magnetyzery badanie przez PZM z allegro.Spostrzeżenia:
-cichsza praca silnika
-spalanie na LPG spadło o 0.9L
-łatwiejszy rozruch
-polepszona dynamika silnika
:diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:
AUDI B4 2.0 ABK LPG 92'
ważny jest właściwy montaż magnetyzerów,ludzie je nieodpowiednio instalują i stąd podejrzenie o mierne lub żadne efekty,sam osobiście źle założyłem na początku magnes od powietrza.Założyłem na rurze między kolektorem a filtrem powietrza odpaliłem i co....???NIERÓwna praca motorka mało z ramy nie wyskoczył.doczytałem instrukcje i zaóożyłem na dolot i jest git/musi być w miejscu gdzie gaz nie miesza się z powietrzem.Ja zakupiłem magnetyzer Expander.Pozdrawiam

_________________
201ps 426Nm 1.7Bar 1.9TDI AVF
320-288MM tylko zdolność hamowania daje prawo do prędkości
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ba ... d93e2.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 16:55:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Prosze sie nie smiac ale ja mam zalozony na filtrze paliwa tak praktycznie trzyma sie sam bo to anlico chyba najmocniejszy magnes jaki mozna dostac i takowy mialem w kazdym dieselku i tez na filtrze . krazek o srednicy 5cm i grubosci 1,5 cm . Nie wypowiadam sie na temat czy to cos daje ale nie zauwazylem aby szkodzilo wiec jak mialy lezec w szufladzie to sobie zalozylem . Mam jeszcze 3 takie krazki i po zawinieci ich w szmatke mozna wyciagac nakretki jak gdzies wpadnie w niedostepne miejsce :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 17:04:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Czytam i czytam i oczom nie wierzę :): :): :):
Chyba przeniosę tą dyskusję do wątku "FUN" :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 17:53:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
baskecik -- jestem ZA :D

co do mojego zdania odnosnie magnetyzerow... hmm, napisalem wczesniej to co wiem, a teraz dodam jeszcze, ze u mnie spalanie moze byc mniejsze i o 2 litry :D

Wystarczy ze bede delikatnie jezdzil zamiast zrywnej jazdy i tez spalanie spadnie, jak ktos sobie zalozy magnetyyzer i przez tydzien jezdzi delikatnie, bo jest uhahany, mysli, ze musi wszystko sie ulozyc i przyzwyczaić, to i spalanie ma mniejsze :D

A tak na prawde to siła autosugestii RULEZ!! :D Szkoda, żę AUDIole mówić nie potrafią :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 19:15:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Witam,

Polecam wszystkim przeczytanie tego: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=632 :peace: Ropa czy benzyna nie ma absolutnie żadnych właściwości magnetycznych. A spinami, o których można czasem przeczytać, bawią się lekarze w MRI. Tylko że tam magnes jest nadprzewodzący i waży kilkadziesiąt ton. A pacjentowi i tak energii nie przybywa :P

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 20:43:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2006 10:05:47
Posty: 132
Lokalizacja: STALOWE MIASTO
widze że najwięcej do powiedzenia mają oczywiście CI którzy wogóle o magnetyzerach nie wiedzą nic lub niewiele,Polacy zawsze na wszystkim się znają i są fachowcami we wszystkim nawet znają sie na tym z czym nie mają styku.Ludzie magnetyzer to nie jakieś cudo tylko FIZYKA.powiem więcej po zastosawaniu osobiście nie jeździłem na emeryta tylko tak jak zawsze, powoli to się jeździ ale po zastosowaniu ceramizera.pozdro :P

_________________
201ps 426Nm 1.7Bar 1.9TDI AVF
320-288MM tylko zdolność hamowania daje prawo do prędkości
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ba ... d93e2.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2006 20:58:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10309
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Dołącze sie do tematu , mam nissana patrola , nabyłem go z magnetyzerami, i uważam że magnetyzery są NIEZBEDNE!!!!, poprostu jak dłubie cos przy silniku,( a dłubie raz w tygoniu) to spokojnie do nich przyczepiam sobie wszystkie narzędzia!!! do magnetyzerów paliwowych przyczepiam klucz 8/10 , 13/14 ,i dwa śrubokrety, do magnetyzera od powietrza klucze 17/19 , przecinak i młotek, wiec niech nikt nie mówi ze to są niepotrzebne śmieci bo ja naprawde tego uzywam, do tego od spodu mozna "doklejać " odkrecone śruby i podkładki....POLECAM!!!

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: