.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.maja.2024 02:27:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2003 09:23:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
montowanie rozpórek ma sens w autach cywilnych jeżeli się utwardza zawieszenie oraz w autach z ciężkimi silnikami ponieważ wtedy karoseria jest bardziej obciążona a tym samym podatna na uginanie i to nie tylko na zakrętach ale na dziurach także. Ja osobiście uważam że założenie rozpórki napewno nie zaszkodzi (zwłaszcza biorąc pod uwagę nasze drogi), no a jeżeli utwardza się zawieszenie to konieczność. Sam miałem utwardzone cygaro bez rozpórki i pękło mi wzmocnienie na podszybiu a kielichy wbiły się do góry (w kierunku do maski) o 6 mm :!: . Warto przy tym zauważyć że w AUDI inżynierowie docenili ten wynalazek i rozpórki są stosowane od 91 roku we wszystkich mocniejszych (a tym samym i cięższych) modelach jak np: B4 2,6; 2,8; 2,2T C4 2,2T; 4,2 czy też V8 :wink:

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2003 09:25:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 21:49:29
Posty: 195
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi V8
Potwierdzam. Mam V8 i mam fabryczne rozpórki 8) :P

_________________
Wszystko dobre, ale nie ma jak V8 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2003 14:26:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:02:39
Posty: 80
Bradzo ladny komplecik :D Zakladaj jak najszybciej i wrzucaj fotki.

_________________
<b>http://www.lts.glt.pl</b>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2003 20:22:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2003 14:51:42
Posty: 134
Lokalizacja: sopot
Auto: audi v8
ja kiedys obnizylem vw jette o 8 cm( orginalnymi spręzynami i amorami) i po jezdzie probnej bylem w szoku ,a wlasciwie we dwoch szokach. Po pierwsze to plomby z zębow wypadaly na polskich drozkach , a po drugie to przeczylo prawom fizyki ze mozna takie rzeczy samochodem robic ( przy kapciach 215/16/40). No i jeszcze jeden ból : co 15 tyś km wymiany szystkich mozliwych gum w zawieszeniu
pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2003 23:27:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Pierwsze zdjecia juz sa.Na zywo roznica jest jeszcze wieksza......Juto beda lepsze

seria

Obrazek

-40

Obrazek

Jak zalozylismy przednia os to zdebialem.......siadla niesamowicie.....
Jazda jest szokiem....jest duzo lepiej a zarazem duzo gozej.Trudno wytlumaczyc odczucia wiec podam w punktach

in plus

:arrow: Przyjemnie sztywno i nic nie puka w zawieszeniu
:arrow: auto nie buja sie wzdluznie ani nie nurkuje
:arrow: zaktety sa prostsze
:arrow: niesamowita optyka
:arrow: na rownym 300% lepiej niz seria we wszystkim

in minus

:arrow: na dziurach ograniczenie Vmax- boje sie rozpedzac powyzej 150km/h
:arrow: jak juz jeb..... to az zaboli
:arrow: tendencja do startowania w gore na wnioslosciach-barzdo nieprzyjemne
:arrow: na myjni juz przeszlifoalem katalizator :lol:

Ogolnie jest ciekawie.trzeba nauczyc sie jezdzic...zupelnie inne auto
Mam nowa zabawke i tyle :D

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2003 23:41:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:02:39
Posty: 80
Teraz furka wyglada o wiele lepiej. Jeszcze jak bys wlozyl jakies fajne wieksze alusy to bylby ideal Audicy :D Tez bym sie skusil na taki zestawik ale moze juz niedlugo bede musial sprzedaz Audice :(

_________________
<b>http://www.lts.glt.pl</b>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2003 23:49:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
:lol: O nie :!: :!: Koniec tuninga...wieksze alusy=nizszy profil...powyzej 195 nie wloze bo koleiny a ponizej 55 tez nie zejde bo tlucze i kropka.Moje alusy maja 12 lat i sa idealnie proste....sa pancerne :P bo oryginalne

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2003 23:52:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:02:39
Posty: 80
Oczywiscie juz widze ze koniec tuninga :D Nigdy nikomu w to nie uwierze. Niestety wieksze alusy powoduja ze autko troche bardziej sie tlucze ale za to jak wyglada. Niestety cos za cos. Wytrzymale cos te twoj alusy.

_________________
<b>http://www.lts.glt.pl</b>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: