.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 06:16:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 02.lut.2016 22:09:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Waldi1982 napisał(a):
drookash napisał(a):
Waldi... tarcza 360mm ma ET59,7 ale grubość dzwona jest około 1,5mm większa od tarczy z C5. Jeżeli ET dla 2.7bit wynosi 46mm to wychodzi, ze musisz mieć około 11-12mm dystansu.
Możesz użyć tarcz z A7 - mają 356mm średnicy i ET52,1 czyli tyle co w S6 C5 wówczas dystans będzie cieńszy.


Hej od jakiegos czasu smigam na zestawie 360mm i dystansu jakiego musialem użyć to 13mm, dlatego tez pytam od czego jest zwrotnica na załączonym obrazku bo dystansu tam nie widze....

Drookash śmigasz juz na zestawie 356mm? Pytam bo leżą mi 380mm od A8 D4 one tez maja ET52 tylko pozostaje kwestia stoczenia i wyważenia :)


To w sumie zagadka. Zwrotnica wygląda ma stalową a nie alu a tarcza 360mm leży dobrze.
Albo ktoś wsadził inne piasty z łożyskami w stalowe zwrotnice albo to jakiś zestaw z przedliftowego phaetona ? Całkiem możliwe, że to zwrotnice z S8 D2 co ?

Zakupiłem 2 kmpl zacisków z A8 D3 i S8 D3 na tarcze zarówno 360mm jak i 385mm. Tarcze z A8 D4 mają takie ET jak tarcze z A7 :) W A7 szły 356mm i 380mm i tak samo było w A8 D4. Zaciski to nich są... deliktanie inne z wyglądu, ale w sumie to to samo.
Ja nie planuję 380 bo mam już zaciski pod 385 :) Na zimę będą 360/310 a latem 385/335 jak będzie mi się chciało a jak nie to tylko 360/310 bo to w 17" zimowe Avuski wchodzi.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 03.lut.2016 16:06:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
drookash napisał(a):
Waldi1982 napisał(a):
drookash napisał(a):
Waldi... tarcza 360mm ma ET59,7 ale grubość dzwona jest około 1,5mm większa od tarczy z C5. Jeżeli ET dla 2.7bit wynosi 46mm to wychodzi, ze musisz mieć około 11-12mm dystansu.
Możesz użyć tarcz z A7 - mają 356mm średnicy i ET52,1 czyli tyle co w S6 C5 wówczas dystans będzie cieńszy.


Hej od jakiegos czasu smigam na zestawie 360mm i dystansu jakiego musialem użyć to 13mm, dlatego tez pytam od czego jest zwrotnica na załączonym obrazku bo dystansu tam nie widze....

Drookash śmigasz juz na zestawie 356mm? Pytam bo leżą mi 380mm od A8 D4 one tez maja ET52 tylko pozostaje kwestia stoczenia i wyważenia :)


To w sumie zagadka. Zwrotnica wygląda ma stalową a nie alu a tarcza 360mm leży dobrze.
Albo ktoś wsadził inne piasty z łożyskami w stalowe zwrotnice albo to jakiś zestaw z przedliftowego phaetona ? Całkiem możliwe, że to zwrotnice z S8 D2 co ?

Zakupiłem 2 kmpl zacisków z A8 D3 i S8 D3 na tarcze zarówno 360mm jak i 385mm. Tarcze z A8 D4 mają takie ET jak tarcze z A7 :) W A7 szły 356mm i 380mm i tak samo było w A8 D4. Zaciski to nich są... deliktanie inne z wyglądu, ale w sumie to to samo.
Ja nie planuję 380 bo mam już zaciski pod 385 :) Na zimę będą 360/310 a latem 385/335 jak będzie mi się chciało a jak nie to tylko 360/310 bo to w 17" zimowe Avuski wchodzi.


Najlepiej bedzie jak sie kolega Falcon wypowie na ten temat :)
Tak jak pisałem wczesniej jeżdze na dystansie 13mm ale nie podoba mi sie to rozwiazanie tak do konca bo wyszło troszke zabójcze ET a Allroad juz jest i tak szeroki ET felgi 25, wiec bede chciał zamontować eskową alu zwrotnice lub zeliwną z passata W8.I teraz pytanie do ciebie Drookash czy te tarcze 356mm pasuja bez zadnego rezania z zaciskiem z A8 D3 i alu zwrotnica z S6 C5?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 05.lut.2016 21:55:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Więc jak z tym swapem pasuje p&p tarcza i zacisk z audi a8 d3 360mm czy lepiej zakładać z audi a8 d4? Proszę o info co muszę mieć,bo chce już zbierać graty na swapa hamulcy przód i tył?

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 06.lut.2016 01:21:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Hample musisz kompleksowo robic. Jak przod 385 to tyl 335. Jak 360 to na tyl 310... to optymalna jazda.
Staraj sie tak robic by miec centrowanie. Sruby w przypadku dystansu musisz miec dluzsze.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 06.lut.2016 08:50:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Wiem..dlatego chce odrazu zrobić przód i tył....tarczę 380 na nie nie wejdzie już 17 bo takie mam zimowki?
Tylko powiedzcie mi który zestaw będzie najlepszy do jak najmniejszej rzeźby,co będę dokładnie potrzebował,proszę o info w poście,z góry dziękuje...

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 08.lut.2016 20:56:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Inaczej jest z A6 C5 i inaczej z S6 C6.
W Allroad masz ET tarczy hamulcowej 46mm w S6 masz 52mm. (Pisząc ET mam na myśli wysokość dzwona - środka tarczy hamulcowej)
Tarcze z A8 D4 masz 356mm i ET52 więc pasowała by gdybyś miał S6 C5 praktycznie P&P.
W Twoim przypadku musisz najlepiej kupić tarcze 356mm ET52mm, zaciski z A8 D4 dla 356mm lub A8 D3 dla 360mm i zebrać z jarzma różnicę pomiędzy 52 a 46mm czyli 6mm (grubość jarzma to około 17mm).
Konieczne może być skrócenie śrub trzymających jarzmo bo będą wystawać na tarczę od tyłu.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 08.lut.2016 22:03:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Ok rozumiem...a jak będzie z tarcz 380 czy jest podobnie?...a co wtedy z tyłem z czego założyć?

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 08.lut.2016 23:58:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Podobnie.
Tył z odpowiednimi adapterami możesz poskładać na zaciskach / jarzmach z Phaetona 310 lub 335mm.
Jak masz więcej gótówki - szukaj kompletu z RS6 C5 - w około 2k z tarczami i klockami się zamkniesz.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 25.lut.2016 13:56:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2016 13:55:10
Posty: 7
Lokalizacja: Krakow, Minsk
Auto: a200q tdi 2260
Waldi1982 napisał(a):
Kolego Falcon te heble od D3 360mm na zdjeciu sa zesparowane ze zwrotnicą ET46 z allroada C5? Jesli tak to jakiej grubosci dystansu użyłes?


Przepraszam, byłem w podróży długi czas

s2
s6
a8d2
Obrazek

_________________
200+ diesel club
audi 200 quattro 2.5 TDI GT2260 VKLR .320
golf 1.9 TDI GT2260 .320
--
My sorry, Polish is not my native language, but I'm learning quickly


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 25.lut.2016 17:28:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
Czyli wystarczy wprasowac piaste np.z A8D2 w swoją zwrotnice i gitara? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 26.lut.2016 14:38:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2016 13:55:10
Posty: 7
Lokalizacja: Krakow, Minsk
Auto: a200q tdi 2260
Waldi1982 napisał(a):
Czyli wystarczy wprasowac piaste np.z A8D2 w swoją zwrotnice i gitara? :)


Wszystko na zdjęcie zbierane na piaście S6 w gitarze z allroada C5

_________________
200+ diesel club
audi 200 quattro 2.5 TDI GT2260 VKLR .320
golf 1.9 TDI GT2260 .320
--
My sorry, Polish is not my native language, but I'm learning quickly


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 26.lut.2016 17:32:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
Ok dzieki za info... ale to chyba piasta S6 C4 co? wtedy słabo bedzie ja uzyskać w zamienniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 29.lut.2016 11:36:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2016 13:55:10
Posty: 7
Lokalizacja: Krakow, Minsk
Auto: a200q tdi 2260
Waldi1982 napisał(a):
Ok dzieki za info... ale to chyba piasta S6 C4 co? wtedy słabo bedzie ja uzyskać w zamienniku.


Zawsze masz wybór

szukaj piasty
kup tarcze RS4B5 :)
а może 46-59 zrobić tak
Obrazek

_________________
200+ diesel club
audi 200 quattro 2.5 TDI GT2260 VKLR .320
golf 1.9 TDI GT2260 .320
--
My sorry, Polish is not my native language, but I'm learning quickly


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 04.mar.2016 00:17:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2016 08:45:43
Posty: 6
Lista zamienników tarcz przednich z pierwszego posta...

tarcze 330x22x46,5

CHRYSLER CROSSFIRE Roadster
Kody silników kW - KM Pojemność Prod od Prod do Uwagi
SRT-6 EGZ 246 kW - 335 KM 3199 09-2004 12-2006 Miejsce zabudowy Oś przednia
CHRYSLER CROSSFIRE
Kody silników kW - KM Pojemność Prod od Prod do Uwagi
SRT-6 EGZ 246 kW - 335 KM 3199 09-2004 12-2007 Miejsce zabudowy Oś przednia
MERCEDES-BENZ CLK (C208)
Kody silników kW - KM Pojemność Prod od Prod do Uwagi
430 (208.370) M 113.943 205 kW - 279 KM 4266 07-1998 06-2002 Miejsce zabudowy Oś przednia; od nr. podw. F129679, T028296
MERCEDES-BENZ CLK kabriolet (A208)
Kody silników kW - KM Pojemność Prod od Prod do Uwagi
430 (208.470) M 113.943 205 kW - 279 KM 4266 09-1998 03-2002 Miejsce zabudowy Oś przednia; od nr. podw. F129679, T028296
MERCEDES-BENZ KLASA E (W210)
Kody silników kW - KM Pojemność Prod od Prod do Uwagi
E 420 (210.072) M 119.985 205 kW - 279 KM 4196 01-1996 06-1997 dla sr. tarczy ham. 330; Miejsce zabudowy Oś przednia
E 430 (210.070) M 113.940 205 kW - 279 KM 4266 06-1997 03-2002 dla sr. tarczy ham. 330; Miejsce zabudowy Oś przednia
E 430 4-matic (210.083) M 113.940 205 kW - 279 KM 4266 05-1999 03-2002 Miejsce zabudowy Oś przednia
MERCEDES-BENZ KLASA E kombi (S210)
Kody silników kW - KM Pojemność Prod od Prod do Uwagi
E 420 T (210.272) M 119.985 205 kW - 279 KM 4196 06-1996 06-1997 dla sr. tarczy ham. 330; Miejsce zabudowy Oś przednia
E 430 T (210.270) M 113.940 205 kW - 279 KM 4266 06-1997 03-2003 dla sr. tarczy ham. 330; Miejsce zabudowy Oś przednia
E 430 T 4-matic (210.283) M 113.940 205 kW - 279 KM 4266 05-1999 03-2003 Miejsce zabudowy Oś przednia



zamienniki producent i numer
ATE 24.0132-0159.1
ATE 24013201591
BORG & BECK BBD4675
BOSCH 0 986 479 719
CHRYSLER 5135475AA
CIFAM 800-1157C
FERODO DDF1670
GIRLING 6060745
HELLA 8DD 355 115-861
HELLA PAGID 8DD 355 115-861
MERCEDES-BENZ 2104212312
MERCEDES-BENZ 2104212612
METELLI 23-1157C
TEXTAR 92181903
TRW DF6074S
VAICO V30-80089
ZIMMERMANN 400.3673.20
ZIMMERMANN 400.3673.52
BREMBO 09A72611


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 04.maja.2016 08:48:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2016 08:45:43
Posty: 6
Jeśli ktoś jeszcze będzie chciał się bawić w upgrade hamulców do allroada to można to zrobić tak:

Zacisk przód z audi S4 B7 pod tarcze 345mm
Tarcze przód Zimmermann 100.3326.20
Klocki oryginalne audi vw

Zacisk tył allroad v8 pod tarcze 269mm
Tarcze wentylowane Textar 92176903
Klocki oryginalne audi vw

Zestaw pasuje bez jakichkolwiek przeróbek i mieści się w koło 17 cali.

Foto:
https://picasaweb.google.com/106640597328152639137/6280736692283857105


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 16.lip.2018 10:40:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2015 10:51:35
Posty: 4
Auto: a6 c5 2.7 bit
Witam a jak jest w przypadku zwykłej a6 c5 2,7 bit na alu zwrotnicy jak bym chciał założyć zaciski od a8 d3 360 mm co jest potrzebne jakie tarcze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 16.lip.2018 14:40:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Zwrotnica w allroad jest żeliwna, ale jeżeli chodzi o wymiary w aspekcie hamulców, to wymiary są dokładnie identyczne jak w A6 z aluminiową zwrotnicą. Większy rozstaw kół w allroad wynika tylko z mniejszego ET felg.
Jeżeli chodzi o zastosowanie tarcz 360mm z D3, to chyba jedynie dystans między tarczę a piastę, lub wymiana piast. Tarcz 360mm "odpowiednio płytkich" raczej nie znajdziesz niestety.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 16.lip.2018 15:04:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2015 10:51:35
Posty: 4
Auto: a6 c5 2.7 bit
Z adapter chcą 350 zł za parę na tarcze od a8 360mm a niby piszą że pasuje tarcza od a7 356mm ale czy to prawda to nie wiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 16.lip.2018 15:47:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6191
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Tarcza 356mm pasuje ale do S6 a nie do zwykłej A6, inna wysokość tarczy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 17.lip.2018 09:03:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2015 10:51:35
Posty: 4
Auto: a6 c5 2.7 bit
Czyli pozostają adaptery na tarcze od a8 d3 360 mm bo mam cały zestaw kupiony bo pisali że wszystko pasuje a tu przymiarka i niestety lipa


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: