.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
[C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=126431 |
Strona 5 z 6 |
Autor: | hubos21 [ 16.cze.2021 13:20:32 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
Trochę wytarte? Te tarcze mogą się zużyć po 1mm z każdej strony. Jeśli tarcze są w dobrym stanie, mają wymiar dopuszczalny i nie są uszkodzone to możesz założyć. Tarcza przejeżdża kilka kompletów klocków. Jak nie będzie bicia po założeniu to masz spokój na długo bo z nowymi dzisiaj jest loteria. https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c6-2- ... 0189022836 Zawsze możesz zamówić przymierzyć i będziesz widział, oddać możesz zawsze |
Autor: | mrozik44 [ 17.cze.2021 00:21:25 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
Przyszły te jarzma. Okazuje się, że tam jest 17mm miejsca na tarcze, a tarcza ma 12mm, czyli 2,5 mm zapasu z kazdej strony teoretycznie. Do tego bez problemu można podpiłować szlifierką nie ma uchcach mocujących ale wewnątrz jarzma. Dlatego nie ma strachu i biore nowe tarcze +klocki. https://allegro.pl/oferta/textar-tarcze ... 7471881587 Jarzma naprawde wyglądają solidnie. Te stare co mam to zabawki przy tych. Te są 2 razy cięższe i większe. Tylko żadna śruba nie pasuje do otworów , pewnie ze względu na gwint. Musze teraz jeszcze zdobyć oryginalne śruby do tych jarzm na M12. |
Autor: | hubos21 [ 17.cze.2021 07:40:35 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
https://allegro.pl/oferta/oryginalna-sr ... 7475312981 Tylko długość śruby zależy też od grubości samej zwrotnicy, sprawdzę może mam przy zaciskach jakieś śruby |
Autor: | mrozik44 [ 17.cze.2021 11:58:50 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
Śruby na pewno będą krótsze niż 60mm. https://allegro.pl/oferta/oe-sruby-jarz ... 0615689029 Tutaj goś sprzedaje w komplecie, jedna dłuższa co podałeś i ujedna krótsza 38mm. Pewnie ta krótsza będzie pasowac. Musze to sam pomierzyć jeszcze na samochodzie. |
Autor: | hubos21 [ 17.cze.2021 12:04:59 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
W C6 są akurat 4 takie same, jedna krótsza na pewno jest w D2, w C7 i B8 |
Autor: | hubos21 [ 26.cze.2021 22:18:48 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
W C6 są jarzma lewe i prawe. W B7 np te pod 288 i 300 są takie same. Co do tarczy no to jak pisałem pójdzie głębiej ale nie myślałem, że aż tyle. Czasem ludzie dają też dystans między tarcze a piastę jak np przy wkładaniu 360tek z D3 ale takie dystanse muszę być wykonane bardzo precyzyjnie bo większe odchyłki powodują bicia później. Ja bym zebrał z jarzma na uszach bo zobacz ile to jarzmo jest jeszcze grubsze niż uszy zwrotnicy, które są bardzo cienkie |
Autor: | mrozik44 [ 27.cze.2021 00:07:05 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
Ja mam jakieś dystanse po poprzednim właścicielu, ale to chyba pod koło one są..Maja z 6mm grubości. Mogę zebrać troche pilnikiem jedno ucho, to dolne , bo tam na górze jest prawie OK. Czyli jarzma tak jakby nie są równo z tarczą bo przykręcałem oba. Reszte zbiore szlifierką od zewnętrznej strony jarzma i tarcza powinna się zmieścić. Pytanie czy to będzie koniec problemów. Jak będzie pracował zacisk i klocki, jak tarcza będzie nie na środku?? Ile musi być szpary? 1 mm wystarczy?? |
Autor: | hubos21 [ 27.cze.2021 09:37:14 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
Tego nie da się zrobić ręcznie, ta płaszczyzna przylegania musi być bardzo równa i musi to być zrobione prostopadle |
Autor: | Biedron [ 23.wrz.2022 08:41:26 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
Przeczytałem całość, ale nie do końca ogarniam jak w A6 dać na tył wentylowane 269mm z S6. Wrzucam jarzma, zaciski i tarcz z S6? Czy trzeba coś jeszcze zmieniać. |
Autor: | dice111 [ 23.wrz.2022 11:47:36 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
A to już nie lepiej 356 ? |
Autor: | Biedron [ 24.wrz.2022 13:18:57 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
356 to chyba z przodu. Ale to później. Aktualnie tył do roboty. Nie wiem czy nie musi być jeszcze do kompletu piasta z S6, ewentualnie zamiast zmiany piast tarcze z A8 D2 o innej wysokości. |
Autor: | dice111 [ 25.wrz.2022 14:50:38 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
Napisałem o tyle, nie wiem co tam masz z przodu, ale na tył 335, albo 356, w C5 powinno się odbyć bez żadnego adaptera samymi jarzmami. |
Autor: | hubos21 [ 25.wrz.2022 20:22:39 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
Biedron napisał(a): 356 to chyba z przodu. Ale to później. Aktualnie tył do roboty. Nie wiem czy nie musi być jeszcze do kompletu piasta z S6, ewentualnie zamiast zmiany piast tarcze z A8 D2 o innej wysokości. Z A8 D2 nie bardzo, na moje to idealnie podpasuje tarcza 269x22 z Passata B5 W8 ma tą samą wysokość co tarcza w C5 quattro, jej nr 4B3615601. Same zaciski w passacie 4 Motion czy to pod 269 czy 256 są identyczne jak w S6 a można kupić czasem po 80-100zł/szt. |
Autor: | ManiekManiak [ 27.wrz.2022 20:56:34 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
Co aktualnie jest dostępne i sensowne na swap przodu w Allroadzie? Chcę wyrzucić ten czteroklocek. Czy jak Skuciok pisał wieki temu: "Zacisk przód z audi S4 B7 pod tarcze 345mm Tarcze przód Zimmermann 100.3326.20 Klocki oryginalne audi vw" Jest to do ogarnięcia? ET tarczy się zgadza, a reszta? Jarzmo też z S4? Generalnie to kupię, może ktoś ma gotowy zestaw? Najważniejszy zacisk i jarzmo, tarcze i klocki nowe pójdą. |
Autor: | hubos21 [ 27.wrz.2022 21:07:04 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
ManiekManiak napisał(a): Co aktualnie jest dostępne i sensowne na swap przodu w Allroadzie? Chcę wyrzucić ten czteroklocek. Czy jak Skuciok pisał wieki temu: "Zacisk przód z audi S4 B7 pod tarcze 345mm Tarcze przód Zimmermann 100.3326.20 Klocki oryginalne audi vw" Jest to do ogarnięcia? ET tarczy się zgadza, a reszta? Jarzmo też z S4? Generalnie to kupię, może ktoś ma gotowy zestaw? Najważniejszy zacisk i jarzmo, tarcze i klocki nowe pójdą. Możesz 345mm, Allroady z ostatnich roczników miały też 320mm ale na jednym dużym tłoczku jak te zaciski z S4ki czy A6/C6, jak masz jeszcze dobre tarcze to możesz zmienić sobie na razie zaciski i klocki, ja tak zrobiłem sobie w A8 póki tarczy nie dojadę a też nie chciałem tych fabrycznych z 4 klockami https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulc ... 1295324996 |
Autor: | ManiekManiak [ 27.wrz.2022 21:26:39 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
Klocki właśnie wyszły a tarcze niestety wibrują jak złapią temperaturę. Już bym założył coś większego, tym bardziej że z tyłu siadło 330mm. Jakie jarzmo chwyci poprawnie zacisk do 345? |
Autor: | hubos21 [ 28.wrz.2022 04:01:59 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
ManiekManiak napisał(a): Klocki właśnie wyszły a tarcze niestety wibrują jak złapią temperaturę. Już bym założył coś większego, tym bardziej że z tyłu siadło 330mm. Jakie jarzmo chwyci poprawnie zacisk do 345? Jak masz z tyłu 330mm to przód 320 to już trochę mało, jarzma i zaciski musisz mieć z S4/B6/B7 345mm albo A6/C6 347mm, są takie same. Do S6 C5 widzę, że zakładają 360tki z A8 D3 na tarczy 356mm z A6/C7. Te zaciski są fajne bo można dużo taniej kupić niż te pod 345mm, chyba, że trafisz okazję, są dwutłokowe i bardzo lekkie bo są całe aluminiowe, te z S4ki sporo ważą bo w połowie są żeliwne tylko trzeba by sprawdzić czy Allroad ma taką samą piastę no i nie w każdą felgę 17" one wejdą. |
Autor: | dice111 [ 29.wrz.2022 13:03:29 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
Bez sensu dawać jakieś 2 tłoki na przód. W zależności od rozmiaru i ET felgi na którym chcemy pozostać szukać jakiegoś 6 tłokowca Brembo czy Akebono. Na R18 można wcisnąć i 375 z S4 B9 |
Autor: | hubos21 [ 29.wrz.2022 16:48:11 ] |
Tytuł: | Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK |
dice111 napisał(a): Bez sensu dawać jakieś 2 tłoki na przód. W zależności od rozmiaru i ET felgi na którym chcemy pozostać szukać jakiegoś 6 tłokowca Brembo czy Akebono. Na R18 można wcisnąć i 375 z S4 B9 dice111 napisał(a): Bez sensu dawać jakieś 2 tłoki na przód. W zależności od rozmiaru i ET felgi na którym chcemy pozostać szukać jakiegoś 6 tłokowca Brembo czy Akebono. Na R18 można wcisnąć i 375 z S4 B9 I 5000zł zostawić za hamulce do starego kibla |
Strona 5 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |