UFOtm napisał(a):
na czym wkoncu stanely twoje plany zmiany bo juz nic sie Carlito nieodzywales w tym topicu Moze masz jakies foty, dane co wyrezales
Bo topic dotyczy 2,7bit w S2, a ja taki swap sobie odpuściłem
. Co do A4 to prace trwają. Bardzo przedłużył się etap "blacharsko-lakierniczy". Auto po transformacji na RS4-look zostało w końcu pomalowane dopiero dwa dni temu. Okazało się, że przerobienie A4 sedana na pełny RS4-look to dużo bardziej skomplikowana operacja niż się wydawało. Do jutra powinno być złożone po lakierowaniu i w poniedziałek pojawi się w Biedrzychowicach u Leszka Koraszewskiego na wszczepienie serca i całej reszty innych niezbędnych narządów. Silnik 2.7bit jest już po modyfikacjach i praktycznie jest przygotowany do wstawienia. Volki powinien być w Biedrzychowicach w najbliższy wtorek i umówiliśmy się że cyknie jakieś foty. Optymistycznie koniec prac i strojenie na hamowni jest przewidywane na koniec listopada.
Hans napisał(a):
nie rozumiem czym sie roznic quattro od quattro ? ... i dlaczego niby trzeba wymienic naped zmieniajac silnik ?
Silnik 2.7bit nie będzie pasował do skrzyni 5 biegowej jaką posiada u siebie Albert, żeby wogóle dało się to dopasować trzeba zmodyfikować skrzynię. Koszt modyfikacji 5 biegowej skrzyni i spasowania jej z 2.7bit będzie porównywalny z zakupem i wstawieniem 6 biegowej skrzyni z 2,7 (poza tym używane silniki 2,7 występują raczej w komplecie ze skrzynią i nikt nie chce sprzedawać tego oddzielnie). Wał z S2 5 biegowego nie pasuje do skrzyni z 2,7T tym samym wał również musi zostać zmieniony. Inną opcją jest wykorzystanie 6 biegowej skrzyni z S2 ale ją też trzeba modyfikować.
Poza tym pozostaje jeszcze kwestia wytrzymałości 5 biegowej skrzyni. 6 biegowe skrzynie z S2 i skrzynie z S4/RS4 to chyba najwytrzymalsze skrzynie jakie są dostępne do Audi.