Witam wszystkich,
Przyszedł ten czas, że w końcu odważyłem się na krótką prezentację mojego audiczka nt. bieżącego stanu oraz planów (tych bliższych i dalszych).
Audi kupione wyłącznie w celach rekreacyjnych. Do jazdy codziennej mam inne auta, a 100tka stoi w w garażu i czeka cierpliwie na wdrożenie n/w pomysłów:)
Wyposażenie:  
  Silnik MC 2.2t 165 KM,  

 wersja Sport,  

 quattro z blokadą tylnego mostu,  

 4 x elektryczne szyby,  

 elektryczne lusterka,  

 Centralny zamek,  

 ABS,  

 halogeny,  

 Panel nawiewu na tylną kanapę,  

 Auto-Check,  

 Komputer pokładowy (BC),  

 rolety tylnej szyby,  

 lampki do czytania,  

 wspomaganie,  

 szyberdach,  

 oryginalne alu (w tym zapas),  

 brak klimy 
 
  
 wypruta gazownia,
Wygląd auta wg. stanu na 09.2012:







 09.2011 - Po zakupie 100tka trafiła na warsztat, gdzie zrobiono:
09.2011 - Po zakupie 100tka trafiła na warsztat, gdzie zrobiono:  
 wymiana kompletnego rozrządu,  

 wymiana pompy wspomagania,  

 paski, płyny,  

 wymiana przegubów z osłonami,  

 wymiana nagrzewnicy,  

 regeneracja tylnych zacisków hamulcowych,  

 naprawa hamulca ręcznego,
12.2012: Drobne naprawy  
 Regeneracja oświetlenia deski rozdzielczej - zrobione na czerwonych diodach smd (szeroki kąt świecenia). Diody upchane fabrycznie w baxach. 

 Nie działające wycieraczki: rozebrałem przełączniki zespolone (pająk). Wszystkie styki, ścieżki przemylem KONTAKTEM. Miejsce wytartych konektorów odnowilem nanosząc niewielkie luty.  

 Wymiana pompki spryskiwacza wycieraczek. Obeszło się bez większych problemów: skręt kół na maxa w prawo i lekkie odchylenie plastikowego nadkola. 

 Uzupełnienie wszystkich brakujących drobiazgów wnętrza (popielniczka, zapalniczka itp.) 
 
 
  Założona wygłuszka tylnej klapy (od V8). 
01.2013: Kolejne mody:
 Odnowilem podsufitkę nowym welurem:


 Mieszek na dźwignię hamulca ręcznego:
Usunięta pęknięta osłona hamulca ręcznego i w to miejsce wstawiony skórzany mieszek od C4. Wyszło bardzo dobrze 



 Oklejenie słupków welurem pozostałym z podsufitki:





 Zakup fantów od 220V/5000 (światła, zderzaki, listwy, atrapa, odboje itp.):
 
  02.2013 - naprawy związane z układem hamulcowym i wspoagania:
02.2013 - naprawy związane z układem hamulcowym i wspoagania: 
 Montaż jednosekcyjnej pompy wspomagania + przewody (C4 2.3 AAR), 

 Montaż maglownicy (C4 2.3 AAR), 

 Zbiornik wyrównawczy płynu wspomagania (C4), 

 Układ zalany zielonym FEBI, 

 Usunięcie gruszki i montaż hamulcowego serwa podciśnieniowego (B4 2.0) - brak 
((!)) aaaaaaaa 
 
  
 Regeneracja rozrusznika, 

 Wymiana stacyjki z zakodowaniem kluczyka,  

 Wymiana świec (NGK), 

 Wymiana czteropinowego czujnika temperatury, 

 Regeneracja regulatora termicznego, 

 Wstępne ogarnięcie Kjeta, 

 "Rozruszane" końcówek do ustawienia zbieżności, 

 Wstępne uporządkowanie instalacji elektrycznej przy silniku, 

 i wiele innych drobiazgów, które pojawiały się w trakcie 

Zdjęcia z pod maski:






 Po wykonanych modach wykonana geometria:
 03.2013 - Montaż elementów karoserii 220V:
03.2013 - Montaż elementów karoserii 220V:


 04.2013 - Listwy boczne z wstawkami chromowanymi, blenda US, malowanie :
04.2013 - Listwy boczne z wstawkami chromowanymi, blenda US, malowanie :



 
 
 Malowanie zderzaków:

 05.2013 - Dorobienie listwy pod reflektory:
05.2013 - Dorobienie listwy pod reflektory:Zrobiłem ją z korytka kablowego, odpowiednio wyprofilowałem przy pomocy opalarki.
Następnie ze starej listwy wkleiłem oryginalne zatrzaski. Kilka fotek poniżej:


 
 
 Pranie tapicerki:

 08.2013 - dodatkowe postojówki w blendzie:
08.2013 - dodatkowe postojówki w blendzie: 09.2013 - Kolejne naprawy bieżące:
09.2013 - Kolejne naprawy bieżące: 
 Wymiana wahacza (prawy przód) TRW, 

 Tarcze hamulcowe TRW + klocki (TRW, Delphi), 

 Przewody hamulcowe (elastyczne)