.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 12:06:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Co zmienić?
Program silnika 33%  33%  [ 10 ]
Koła 30%  30%  [ 9 ]
Osłony silnika 0%  0%  [ 0 ]
Gleba 7%  7%  [ 2 ]
Poważny tuning (Stage II / Stage III) 30%  30%  [ 9 ]
Podoba mi się tak jak jest 0%  0%  [ 0 ]
Inne (sugestia w poście) 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 30
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5] Moja pijawa 2.7T
PostNapisane: 27.wrz.2012 22:29:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
metyoo napisał(a):
Niestety brak komunikacji z modułem,więc chyba będzie rzeźba, bo kilka dni temu widziałem opis jak koleś do swojej C5 wyrzeźbił dzienne właśnie ze świateł długich i mówił, że efekt na żywo jest naprawdę spoko, bardzo podobny do efektu z C6...
http://www.a6klub.pl/-a6-c5-swiatla-dzienne-vt33285.htm - będzie rzeźba :peace:

dokaldnie takie cos chce u siebie zamontowac, moduł na allegro kosztuje 100 zl, a jak jeszcze znajde na swoich lampach oznaczenie RL to juz wogole bedzie super. musze sie za to zabrac jeszcze przed zima, bo czym bedzie chlodniej to napewno sie za to nie zabiore.

Dobra, my tu gadu gadu, a Ty bys lepiej jakies mody poczynił :D
pozdr :)

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5] Moja pijawa 2.7T
PostNapisane: 27.wrz.2012 23:23:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Dzięki chłopaki, chcę, żeby auto wyglądało jak najbardziej seryjnie, nie chcę z niego robić choinki, mimo nadchodzących świąt :D
Zegar, takie dupeszwance można na allegroszu już za 20-30PLN wyrwać, taka sztuka, która obsługuje dodatkowo comming/leaving home to koszt ok 120 zeta...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5] Moja pijawa 2.7T
PostNapisane: 18.gru.2012 08:43:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Zamówiłem na alegroszu moduł DRL, a konkretnie coś takiego:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2859166580
Jak wrócę do kraju to zabiorę się za rzeźbę, a jak skończę to foty wskoczą. Za jednym zamachem zagości u mnie DRL+Coming/Leaving Home :peace:

OK. Komplecik dotarł. wygląda to mniej a więcej tak:
Obrazek


EDIT:
Do kompletu dołączona jest gwarancja 24 miesiące, szybkozłączki, końcówki zaciskowe i schematy podłączenia. Są trzy sposoby podłączenia, jeden z nich dotyczy opcji Coming/Leaving Home, którą wybrałem ;)

Zaczynamy od rozmontowania dolnej części obudowy kolumny kierowniczej.
Odkręcamy zaznaczone śruby:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Podnosimy obudowę, która jest na "wtrzaski" i zakrywa dwie ostatnie śruby, które trzeba odkręcić
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obudowa schodzi, trzeba pamiętać o wypięciu gniazda OBD i lampki oświetlenia nóg
Obrazek

Odkręcamy skrzynkę bezpieczników (2 śrubki) i wpinamy się w instalację za pomocą dołączonych szybkozłączek.
Fioletowe przewody podpinamy do przewodów świateł drogowych, biały z żółtym paskiem i biały z czarnym paskiem (w skrzynce 18 i 19).
Zielony przewód podłączamy do zielonego przewodu pozycyjnych (strona nieistotna), w skrzynce bezpiecznik nr. 22, albo 23.
?ółty przewód podłączamy do niebiesko-czarnego przewodu w skrzynce nr.06.
A wygląda to tak:
Obrazek

Pomarańczowy przewód (zasilanie po stacyjce) podpiąłem pod cienki czerwony przewód (są 3 czerwone) w wiązce przewodów ze stacyjki.
Obrazek
Obrazek

Pozostaje jeszcze kwestia zasilania. Podłączyłem się bezpośrednio pod akumulator za pomocą końcówek zaciskowych z zestawu:
Obrazek

Skręcamy i składamy wszystko z powrotem zusammen do kupy i cieszymy się efektem, wygodą i oszczędnością żarników zenona :D
Obrazek
Obrazek

Pozostaje jeszcze polerka kloszy i sprawa lamp będzie załatwiona :D

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Ostatnio edytowano 02.sie.2015 18:55:20 przez metyoo, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 23.mar.2015 04:10:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 11:36:29
Posty: 24
Lokalizacja: Żarnów (Łódzkie)
Jak do tej pory sprawuje się moduł Lepard? Warty był zakupu?
Mam 3 pytania co do podłączenia zestawu:
1. Czy minus jest konieczny prosto z aku? Przecież masę można z całego auta, jeśli jestem w błędzie proszę mnie poprawić
2. Zasilania po stacyjce niema nigdzie w bezpiecznikach? Szkoda było rozgrywać oryginalnej instalacji. :p
3. Na ile procent swiecenia masz ustawione drl?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 23.mar.2015 17:46:25 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Mateusz ogarnij te zdjęcia proszę bo wsio sie rozpi... :)

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 01.sie.2015 13:28:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
damianos1705 napisał(a):
Jak do tej pory sprawuje się moduł Lepard? Warty był zakupu?
Mam 3 pytania co do podłączenia zestawu:
1. Czy minus jest konieczny prosto z aku? Przecież masę można z całego auta, jeśli jestem w błędzie proszę mnie poprawić
2. Zasilania po stacyjce niema nigdzie w bezpiecznikach? Szkoda było rozgrywać oryginalnej instalacji. :p
3. Na ile procent swiecenia masz ustawione drl?



1, nadal działa :D
2. nie szukałem, po prostu wpiąłem się szybkozłączkami w instalację i nie zastanawiałem się nad tym. Pewnie gdzieś można to znaleźć :peace:
3. skręcone na min, czyli jakieś 30%

@zarath. chodzi o to, że za duża rozdzielczość? Będzie kiedyś trzeba to jakoś ogarnąć.

A teraz coś co najbardziej pasuje do tego działu :D :

Dzieło zniszczenia rozpoczęte.

Obrazek

Obrazek

Silnik na wierzchu, wczoraj wpadło nowe sprzęgło z RS4.

Obrazek

Dzisiaj mam zamiar powoli zabrać się za głowice.
Mam już zregenerowane głowiczki z 2.8, więc będę sobie je powoli składał.
Głowice z 2.8, zamiast 2.4,bo niestety sprzedający nie wiedział co sprzedaje. Miały być 2.4, po zakupie i rozebraniu okazało się, że pochodzą z 2.8,ale nadal pasują, a przynajmniej powinny <lol>
Najpierw muszę jeszcze porządnie obmyć silnik, bo cały zasyfiony. Niestety nie obyło się bez skręceń i złamań :/


Up.

Odma przed i po czyszczeniu. Była niemal całkowicie zapchana, zastanawia mnie tylko fakt: skąd wzięło się tam tyle syfu? Płukanki silnika?

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


Obrazek

Czapy na swoich miejscach.
Obrazek

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 01.sie.2015 14:43:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5191
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
metyoo napisał(a):
zastanawia mnie tylko fakt: skąd wzięło się tam tyle syfu? Płukanki silnika?



Bardziej bym stawiał na słaby olej pokroju Castrola, Mobil czy jeszcze gorszy szlam. W pierwszych dwóch przypadkach kilkukrotnie spotkałem się z syfem w deklach górnych oraz odmie - brązowoszary szlam. Stąd od pewnego czasu stosuje Total Racing, Valvoline lub w ostateczności Motula tak aby było dobrze ale w portfelu zostało parę złociszy jeszcze bo taki Millers czy Fuchs to by zrujnował moją kieszeń.


Z czystej ciekawości czy głowice z 2,8 coś zmieniają w charakterystyce silnika?

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 01.sie.2015 18:44:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Zarathustra napisał(a):
Mateusz ogarnij te zdjęcia proszę bo wsio sie rozpi... :)

plisss plisss plisss

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 02.sie.2015 13:24:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Głowice z 2.4 i 2.8 mają szersze kanały dolotowe, wałki w 2.4 są takie same jak z RS4, a na 2.8 podobno spokojniej pracuje na jałowym.
Głowice kupiłem jako 2.4, ale najwyraźniej sprzedający sam nie wiedział co sprzedaje, bo po sprawdzeniu oznaczenia głowic, wychodzi, że to głowice od 2.8, chyba, że silnik był po przejściach i ktoś do 2.4 założył czapki od 2.8 ;)

PS. teraz lepiej z fotkami? :fuckyou2:

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 02.sie.2015 23:10:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Mateusz zagłosowałem na koła bo mocy jest wystarczająco. To nie auto wyścigowe tylko rodzinne kombi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 26.sie.2015 12:48:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Właśnie dotarły długo wyczekiwane fanty :D
Obrazek
Wczoraj dotarł zawias. Jedno koło już zmienione....

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 01.wrz.2015 20:14:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Akcja reanimacja się rozkręciła <rotfl>
Głowiczki przed w trakcie i po uzbrojeniu
Obrazek

Obrazek


Obrazek

k03 przed reanimacją:
Obrazek

W trakcie...
Obrazek

Obrazek

... i po...
Obrazek

Siedzą już tam gdzie powinny.

Obrazek

W między czasie okazało się, że jedna z poduszek była walnięta, więc trzeba było zainwestować w nową <wnerw>
Silnik już na swoim miejscu, jutro wrzucę fotę.
W obroty poszło również zawieszenie, a zaciski nabrały kolorów <lol>

Obrazek

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 07.wrz.2015 20:17:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Czarna strzeliła focha przed pierwszym odpaleniem. Leżący 6 tygodni rozrusznik zaprotestował i tym samym zapewnił sobie regenerację.
Bendiks nie wychodził, więc ostatni (mam nadzieję) wydatek poszedł na nowy bendiks i szczoty.
Obiecane zdjęcie silnika na swoim miejscu. Nieład artystyczny wokół, ale już ogarnięty <rotfl>
Obrazek

Rozruchownik w proszku
Obrazek

Nowy bendiks
Obrazek

Nowy szczotkotrzymacz
Obrazek

A w tak cudownym miejscu ulokowany jest rozrusznik (na pierwszym planie nowa poduszka)
Obrazek


Próbowałem nagrać filmik z pierwszego rozruchu, ale de facto z całości nagrał się tylko dźwięk, bo telefon mi się obalił i nagrał śrubki <wnerw>

Najważniejsze, że gadzisko przemówiło bez większego kłopotu. Od jutra (mam nadzieję) zabieram się do reszty zawieszenia, przykręcenia półosiek i wału, i szpula na drogę <radocha>

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 16.wrz.2015 17:48:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
Szacunek za włożoną pracę :D . Niedługo i ja chyba szarpnę motor :D .
Tak patrze nie tylko u mnie najlepsze miejsce na naprawy w biturbo, to podjazd własnego podwórka :D :D .
Nie myślałeś o wrzuceniu większych turbin ?

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 13.paź.2015 20:40:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Nie myślałem o większych suszarach, bo musiałbym do tego kilka rzeczy przerobić, a to znowu generuje kolejne koszty.... :/

Po złożeniu wszystko ładnie pięknie. Silniczek zagadał bez większego focha, ale pojawił się nowy problem - mam wyciek z fazatora, a dokładniej spomiędzy cewki, a obudowy. Będzie trzeba jeszcze jeden zakup zrobić. Kurde wszystko ładnie śmigało do czasu remontu,a tu nagle dym, bo awaria na B1, czyli kapie bezpośrednio na cieplutką rurę wydechową... :/
Nic, wrócę do domu i będzie trzeba jeszcze jedną rzeźbę wykonać przy silniku....

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 13.paź.2015 21:15:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2015 21:54:28
Posty: 23
wiesz że na seryjnych fazatorach i głowicach z 2.4 albo 2.8 będzie kupa na wysokich obrotach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T
PostNapisane: 14.paź.2015 23:28:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Nie wiem. A dlaczego? Co w takim razie wstawić?

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: