.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lis.2024 20:43:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 100 c4 2.8 q Wydech
PostNapisane: 25.lut.2018 22:16:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2018 22:07:22
Posty: 2
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 100 c4 2.8 Avant Quattro
Cześć wszystkim!
Korzystam z forum nie od dzis ale nigdy nie zakladlem konta i nie pisalem postow az do dzis :)
Pytanie odnosnie ukladu wydechowego. Zakupilem niedawno kolejną maszyne 100 c4 2.8 avant quattro i jak zwykle katy wycięte,dzwięk daleko odbiegajacy od przystojącego V-kom. Wiem ze byl juz temat o tym ale nic konkretnego tak naprawde się tam nie dowiedzialem,wiec moze tutaj ktos podzieli się swoimi przygodami. Co najlepiej wstawic w miejsce gdzie byly katy(obecnie zwykle rurki ktore koncza juz swoj zywot) i co na tlumik koncowy tak zeby w srodku nie dudnilo a i na zewnatrz byl ladny pomruk i nie chodzi mi o jakies warczenie na pol miasta tylko ładny pomruk.Zastanawiam się czy na koncowy nie bylby najlepszy jakis dobry tlumik przelotowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 c4 2.8 q Wydech
PostNapisane: 26.lut.2018 22:25:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2012 11:49:49
Posty: 25
Auto: A6 C4 Avant 2.8 Quattro
Trudny temat. Trzeba trochę poeksperymentować. Jak nie masz katów to spróbuj wstawić strumienice i jeżeli masz zdrową resztę wydechy to bym nie ruszał. Chyba że udało by ci się dorwać jakiś dedykowany tłumik na koniec to można założyć (kolega miał fajny założony ale nie pamiętam z jakiej firmy). U mnie na seryjnym wydechy też to średnio brzmi ale katy mam posypane, znajomi mówią że nie można mnie pomylić z nikim innym jak jadę :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 c4 2.8 q Wydech
PostNapisane: 27.lut.2018 00:43:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12016
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
żadnych kuźwa strumienic!

normalnie ja miałem w v6 zamiast katów, tłumiki przelotowe, środkowe zostały bez zmian, i końcowy był supersprinta. Dźwięk był bajka.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 c4 2.8 q Wydech
PostNapisane: 27.lut.2018 09:14:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2018 22:07:22
Posty: 2
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 100 c4 2.8 Avant Quattro
No wlasnie w poprzedniej v-ce zreszta ktora tez uratowalem od oprawcy i sprzedalem rowniez w dobre znajome rece mialem strumienice bo tak doradzil mi tlumikarz jak mi to robil to wg mnie dzwiek jest na nich naprawde slaby jak na to co mozna naprwno wyciagnac. Tak jak kolega wyzej napisal zastanawialem sie nad tlumikiem przelotowym w miejsce tych rur ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 c4 2.8 q Wydech
PostNapisane: 07.mar.2018 13:10:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Ja wstawiałem tłumiki przelotowe w miejscu katów. Dźwięk w zasadzie się nie zmienił ani na plus, ani minus. Tylko to pierdzenie ustąpiło :)
Te strumienice to takie placebo :):

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 c4 2.8 q Wydech
PostNapisane: 07.mar.2018 19:23:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10328
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Byłem przed wczoraj na przeglądzie , i powiem Ci tak ... zamiast rurek wstaw dwa katalizatory ;) .
Masz np. po 150 pln,
-> http://allegro.pl/katalizator-opel-bmw- ... 10619.html
Przeglądu za takie "usterki" już dziś nie da się zrobić nawet po znajomości, a za kilka dni Cepik rozwinie się do tego ze ma być zapis analizy spalin przy przeglądzie, już na stacji pokazali mi puste rubryczki w temacie nacisku na oś , z wymiarowania, emisji spalin itd, , a jak Ci ITD, albo MO zrobi na drodze analizę spalin, to i tak będziesz musiał wstawić katy , bo żaden diagnosta się nie podłoży pod odzyskanie dowodu jak dalej będą rurki . Dodam tylko ze mówię to jako stary renegat w temacie motoryzacji.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: