bloku napisał(a):
Poszukaj A4 B6 z 1,8T lub 2,4V6. Oba nadają się do LPG. Są dość wytrzymałe i nie mają większych wad. W B7 to chyba nie ma za bardzo w czym wybierać i zostaje 1,8T. Jeśli nie masz potrzeby posiadania dużego auta to najlepsza opcja. Alternatywnie przemyśl A3 8P 1,6 MPI który z gazem tez bardzo dobrze współpracuje.
Zastanawialbym się mocno nad B6 z tym że wolałbym coś 2006 rok max więc zostaje mi tylko B7 z silnikiem 1.8 t a coś możecie powiedzieć na temat tego silnika i kosztów eksploatacji bo w a 6 c6 to chyba wymiana rozrządu jest bardzo kosztowna
gitmar napisał(a):
Ale były też nieszczęsne wolnossące 2.0 ALT w B6 i B7, które dolewkami nie gardziły
Dokładnie tak brat miał B6 z silnikeim 2.0 i lubiła brać olej