W zwiazku z wymiana zegarow na wersje z AC i BC musialem takze wynienic przelaczniki zespolone na wersje z opcja sterowania komputerem.
Brazowa kostka jest od komputera, pasuje do niej 6-cio pinowa wtyczka (nr czesci 443 971 635), kupilem na szrocie. Nowe przelaczniki dodatkowo maja jeszcze sterowanie tempomatem (czarna kostka), ale to narazie zbedny gadzet, moze kiedys zbiore sie aby poskladac wszystko do kupy
1. w pierwszej kolejnosci odkrecamy 3 srubki mocujace dolna oslone kolumny kierownicy
2. z prawej strony mamy blokade ulozenia kierownicy w poziomie, nalezy wyciagnac mocujaca spinke
3. regulacja pionowa (z lewej strony kierownicy) przykrecana jest na wkret, potrzebny jest malutki klucz imbusowy
4. odkrecamy kierownice, moze w tym pomoc
odkrecanie kierownicy s-line - fotostory
5. sciagamy gorna czesc obudowy kolumny kierownicy i odkrecamy pozostale 3 srubki z dolnej obudowy
6. mamy juz dostep do przelacznikow, nalezy poluzowac opaske mocujaca przelaczniki do kolumny
7. odpinamy przelaczniki, przydaje sie szeroki plaski srubokret do podwazenia wtyczek
8. stare przelaczniki nie mialy ani tempomatu, ani komputera, w wiazce brakuje kabla do podlaczenia z zegarami, nalezy zmontowac go samemu z 2 wtyczek. Nr czesci i rozpisane piny mozna znalezc tutaj
wymiana zegarow na wersje z AC i BC - fotostory
9. kabel nalezy poprowadzic obok istniejacych, jest tam sruba z chwytem do zamocowania. Jest tam zamocowana istniejaca wiazka.
10. skrecamy wszystko i mozmy sie cieszyc nowymi przelacznikami
Przelaczniki moga byc dowolne, pasuja wszyskie od A6 C4, podobno mozna takze od innych modeli. Przy zakupie nalezy zwrocic uwage czy jest to wersja od sedana czy avanta, avant ma dodatkowo sterowanie wycieraczka tylnej szyby.
Jeśli mimo usilnych starań trafią się nam z sedana zamiast z avanta da się je łatwo przerobić
[A6 C4] przelaczniki zespolone z sedan na avant - fotostory