.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 13:40:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL] Wahacze Master Sport - moja opinia spostrzeżenia
PostNapisane: 26.wrz.2008 19:52:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2005 21:01:12
Posty: 53
W czerwcu zaryzykowałem i założyłem nowe wahacze firmy Master Sport, cena zakupu 590PLN, na decyzje o wymianie na tą firmę wpłyneły pozytywne opinie na forach.
Po założeniu zauważyłem bardzo mocne ugięcie-zgniecenie gumy silent bloku (trzymającego amortyzator) w prostym dolnym wachaczu, co wskazywało na zbyt miękką gumę.
Potwierdziło to się w użytkowaniu, drgania koła nie były prawidłowo tłumione przez amortyzator, "luz" na tym silent bloku wynosił około 2cm.
Początkowo miałem zamiar kupić firmowe silent bloki i je wymienić w tych dwóch dolnych prostych wachaczach, ale kilka dni temu dostałem od znajomego komplet używanych oryginalnych wahaczy TRW z jego samochodu, "fachowcy" naciągneli go na wymianę kompletu wahaczy na jakąś chinszczyznę za 1000PLN bez robocizny, jego wahacze były oryginalne i okazało się że poza dwoma górnymi reszta jest w bardzo dobrym stanie.
Na swoich wahaczach (tych Master Sport) zrobiłem 5kkm a dzisiaj zdemontowałem te proste dolne wahacze i co stwierdziłem :
- stworzeń lewego wachacza ok bez luzów
- wszytkie gumy silent bloków bardziej miękkie od oryginałów TRW, a szczególnie miękkie właśnie te trzymające amortyzator
- sworzeń prawego wahacza bez luzów a jakoś dziwnie wybity, czuć wyraźnie progi, podejrzewam że niedługo by padł, oczywiście w oryginałach TRW pomimo wielokrotnie większego przebiegu żadnych progów zużycia nie ma
- w łączniku stabilizatora - lewym guma silent bloku odpadła od wewnętrznej tuleji, w prawym łączniku ok, ale w obydwu brak sztywności
- ogólnie zauważyłem że koła się rozjechały na geometrii (kącie nachylenia) co wskazywałoby na kiepskie silent bloki lub sworznie pozostałych wachaczy.
W tych oryginalnych używanych TRW przesmarowalem Litomosem25 sworznie i założyłem, w czasie jazdy znikneły te drgania koła na nierównościach.
Narazie pozostałe wachacze Master Sport zostały, w końcu mają przejechane zaledwie 5kkm, ale za kilka kkm wymienie dolne banany i sprawdzę sworznie górnych.
Piszę to aby przestrzec kupującyh przed tandetą "noname" i chyba nie ma znaczenia czy to Master, Kraft, Ocap czy inne g..wno, a nawet Febi na temat którego też czytałem uwagi.
W zasadzie pozostaje oryginał, ewentualnie Lemforder ale to też ryzyko bo podobno tandetne są z Ukrainy. Drugie rozwiązanie to kompletowanie używanych i kontrowersyjna regeneracja (u mnie poprzednio się sprawdziła - 60kkm).
Warto zwrócić uwagę że najczęściej pisze się o padających sworzniach a ja tu zauważam kiepskie silent bloki.
Za kilka miesięcy jak zdemontuje resztę to napiszę w tym wątku jaki jest ich stan.

_________________
A6, C5, 2.4 V6 - ALF, 98r, 165 PS, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2008 20:57:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Niestety tanie części samochodowe są z reguły mizernej jakości. Dobrze, że napisałeś tego posta, bo dzięki temu forum wzbogaciło się o konkretną opinię opartą na bezpośrednim doświadczeniu z wahaczami Master Sport. :peace:

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 01:42:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
tez kiedys kupilem podrobe na allegro pol-car zewnetrznie wygladaly ok sworznie chodzily z oporem przejechalem nie wiem ile km 10000 i urwal sie dolny wachacz nie na sworzniu tylko peklo aluminium w pol :| :| zniszczylo mi blotnik lewa listwe progowa i nadkole plastikowe niepolecam podrob i tez wszystkich przestrzegam przed tym :!: :!: dobrze ze stalo to sie na opuszczonym lotnisku a nie w drodze bo kierownica sie zablokowala i niemogl bym skrecic i co by mnie czekalo row czolwka albo drzewo jeszcze w ten felerny dzien jechalem z rocznym dzieciakiem takze zaznaczam tylko oryginaly :!: :!:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 11:03:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2007 08:44:26
Posty: 303
Lokalizacja: Gostynin / Wólka Nosowska
Opisze i ja moje doświadczenia, kupiłem taki zestaw z allegro, 799 PLN kosztował, ponoć oryginalny, co ciekawe przejechałem na nim już jakieś 30 tysięcy, na dolnych wahaczach luz na tulejach gumowo metalowych, podobnie jak pisał kolega fioletowy3, wymieniłem już dolne na Lemfordera, coś tam jeszcze się odzywa, ale resztę będę diagnozował jak wymienię amortyzatory, generalnie nie ma sensu kupowanie tanich zamienników, wystarczają na chwilę, a później znów koszta...

Pozdrawiam
Altium

_________________
S6 C6 5,2 BXA Quattro 2011>>??
S6 C5 4,2 AQJ Quattro M6 2009>>2011
A6 C5 2,5TDI AKE Quattro M6 2007>>2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 17:26:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
A wystarczyło użyć szukaja i poczytać parę postów na temat zawieszenia.
Było by 600 zł dla kobity/na wóde/na kino/na wahę (niewłaściwe skreślić).

Moje spostrzeżenia są takie.Nigdy nie jeździłem i nie bede jeździł na Master Sporcie ,Pol Carowskich ,Hartowskich,Kagerowskich ,i mniej lub bardziej oryginalnych zawieszeniach z Alledrogo po 600-1000zł za kpl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 21:36:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2005 21:01:12
Posty: 53
ADAM 12 napisał(a):
A wystarczyło użyć szukaja i poczytać parę postów na temat zawieszenia.


Widzisz Adam, na AKP właśnie nie ma konkretnych postów od użytkowników wahaczy Master Sport, są natomiast pozytywne opinie na forum VW Passat, co prawda ludzie piszą że 30-40kkm to raczej max, ale jak za te pieniądze to by wystarczyło.
Inna sprawa że zauważam na forach naciągaczy opinii którzy występują w roli użytkowników a naprawdę to handlarze allegro/przedstawiciele dystrybutorów, i na to też proponuje zwrócić uwagę bo na AKP też takich widziałem.

_________________
A6, C5, 2.4 V6 - ALF, 98r, 165 PS, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 11:41:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
fioletowy3 napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
A wystarczyło użyć szukaja i poczytać parę postów na temat zawieszenia.


Widzisz Adam, na AKP właśnie nie ma konkretnych postów od użytkowników wahaczy Master Sport, są natomiast pozytywne opinie na forum VW Passat, co prawda ludzie piszą że 30-40kkm to raczej max, ale jak za te pieniądze to by wystarczyło.
Inna sprawa że zauważam na forach naciągaczy opinii którzy występują w roli użytkowników a naprawdę to handlarze allegro/przedstawiciele dystrybutorów, i na to też proponuje zwrócić uwagę bo na AKP też takich widziałem.


Ale za to masz bardzo dużo tematów w których mowa jest o podobnych produktach.
Sam już tyle razy pisałem na ten temat że więcej mi się nie chce.
Zabrałeś się trochę od złej strony.Szukałeś pochwał na temat czegoś co nie powinno być chwalone.

Zresztą wbij w szukaja frazę "wahacz" lub " wielowahaczowe" a sam zrozumiesz. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] Wahacze Master Sport - moja opinia spostrzeżenia
PostNapisane: 30.wrz.2008 08:21:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2007 18:43:22
Posty: 344
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF
fioletowy3 napisał(a):
W czerwcu zaryzykowałem i założyłem nowe wahacze firmy Master Sport, cena zakupu 590PLN, na decyzje o wymianie na tą firmę wpłyneły pozytywne opinie na forach.
Po założeniu zauważyłem bardzo mocne ugięcie-zgniecenie gumy silent bloku (trzymającego amortyzator) w prostym dolnym wachaczu, co wskazywało na zbyt miękką gumę.
Potwierdziło to się w użytkowaniu, drgania koła nie były prawidłowo tłumione przez amortyzator, "luz" na tym silent bloku wynosił około 2cm.
Początkowo miałem zamiar kupić firmowe silent bloki i je wymienić w tych dwóch dolnych prostych wachaczach, ale kilka dni temu dostałem od znajomego komplet używanych oryginalnych wahaczy TRW z jego samochodu, "fachowcy" naciągneli go na wymianę kompletu wahaczy na jakąś chinszczyznę za 1000PLN bez robocizny, jego wahacze były oryginalne i okazało się że poza dwoma górnymi reszta jest w bardzo dobrym stanie.
Na swoich wahaczach (tych Master Sport) zrobiłem 5kkm a dzisiaj zdemontowałem te proste dolne wahacze i co stwierdziłem :
- stworzeń lewego wachacza ok bez luzów
- wszytkie gumy silent bloków bardziej miękkie od oryginałów TRW, a szczególnie miękkie właśnie te trzymające amortyzator
- sworzeń prawego wahacza bez luzów a jakoś dziwnie wybity, czuć wyraźnie progi, podejrzewam że niedługo by padł, oczywiście w oryginałach TRW pomimo wielokrotnie większego przebiegu żadnych progów zużycia nie ma
- w łączniku stabilizatora - lewym guma silent bloku odpadła od wewnętrznej tuleji, w prawym łączniku ok, ale w obydwu brak sztywności
- ogólnie zauważyłem że koła się rozjechały na geometrii (kącie nachylenia) co wskazywałoby na kiepskie silent bloki lub sworznie pozostałych wachaczy.
W tych oryginalnych używanych TRW przesmarowalem Litomosem25 sworznie i założyłem, w czasie jazdy znikneły te drgania koła na nierównościach.
Narazie pozostałe wachacze Master Sport zostały, w końcu mają przejechane zaledwie 5kkm, ale za kilka kkm wymienie dolne banany i sprawdzę sworznie górnych.
Piszę to aby przestrzec kupującyh przed tandetą "noname" i chyba nie ma znaczenia czy to Master, Kraft, Ocap czy inne g..wno, a nawet Febi na temat którego też czytałem uwagi.
W zasadzie pozostaje oryginał, ewentualnie Lemforder ale to też ryzyko bo podobno tandetne są z Ukrainy. Drugie rozwiązanie to kompletowanie używanych i kontrowersyjna regeneracja (u mnie poprzednio się sprawdziła - 60kkm).
Warto zwrócić uwagę że najczęściej pisze się o padających sworzniach a ja tu zauważam kiepskie silent bloki.
Za kilka miesięcy jak zdemontuje resztę to napiszę w tym wątku jaki jest ich stan.


O qrcze :/
Kupiłem równiez to zawieszenie...
Wszystko w tej całej historii wyszło na PLUS ze nie zdazylem załozyc tej zawiehy do mojej A6tki... :/
Byłbym bardzo mocno wnerwiony obserwujac bardzo łądna degradację mohego zawieszenia ;)

Tak czy inaczej --- człowiek uczy sie na błędach i nic juz nam tego raczej nie zmieni :)

Dziekuje za tego posta!
Wiele wniesie do naszego zycia i otworzy oczy na sprzet z AlleDrogo ;)
Pozdrawiam.

_________________
Było Audi A6 Avant 2,5 V6 1999
Jest :audi: A4 1,9 TDI AVF Avant 2004 - niebawem NA SPRZEDAŻ :)
174KM - dzięki EcuProject , Heble 321 przód & 288 tył , pół skóra środek
Navigation BNS4.2 (spolszczone) + Teleatlas DX 2012/2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2008 16:53:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
A ja dodam moze tyle...sama nazwa MASTER SPORT ( mistrzowski sport?) za GROSZE wskazuje na szajs. Nie wiem czym sie kierował user..? opiniami userów Opli? Wg mnie kazda rzecz na allegro co ma w naziwe SPORT SUPER MASTER MEGA itp to dziadostwo. Tez sie dziwie opinii usera ze słyszał złe opnie o FEBI? Tyle sie naczytałem ze Febi i Lemforder to eleganckie zamienniki. hm?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2008 17:12:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
w InterCarsie pojawiają się różne firmy dostarczające części lub ich zamienniki. A że sie tak wtrące i zapytam przy okazji. Firma 4MAX - też części i stosunkowo najtańsze ale czy dobre? Miał ktoś z nimi do czynienia ? Pytam po części z ciekawości a z drugiej strony to dlatego, że do peugeota wsadziłem to to coś. Jest za mało przejechane żeby móc stwierdzić że są wporządku czy też nie ale ... tak tylko pytam :D
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
takie cudo.
Dla porównania:
4MAX- 35 PLN
Febi Bilstein- 78 PLN

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2008 18:48:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2005 21:01:12
Posty: 53
Barcik napisał(a):
A ja dodam moze tyle...sama nazwa MASTER SPORT ( mistrzowski sport?) za GROSZE wskazuje na szajs. Nie wiem czym sie kierował user..? opiniami userów Opli? Wg mnie kazda rzecz na allegro co ma w naziwe SPORT SUPER MASTER MEGA itp to dziadostwo. Tez sie dziwie opinii usera ze słyszał złe opnie o FEBI? Tyle sie naczytałem ze Febi i Lemforder to eleganckie zamienniki. hm?


Kolego, nie doczytałeś do końca całego wątku, napisałem że pozytywne opinie bezpośrednich użytkowników VW Passata, który posiada takie same zawieszenie. Odnośnie firmy Master Sport firma posiada profesjonalną stronę, przedstawicielstwo w Polsce, szybko odpisuje na email i zapewnia o jakości swoich produktów, na stronie obfotografowali "fabrykę" w niemczech, maszyny i produkcje, ( http://www.master-sport.de/EN/contact_04/ ) deklarują że produkują je w niemczech, chwalą się certyfikatem TUV ( http://www.master-sport.de/PL/Dzia%C5%8 ... _activity/ ) i uwierz mi że biorąc to wszystko pod uwagę można się dać nabrać, a przynajmnie zaryzykować.
A Febi obecnie kosztuje 900PLN (wcale nie na Allegro) co według Twojego rozumowania też powinno być szajsem (oryginały TRW ok. 2500PLN ) co zresztą jest racją bo Febi-Polska nie chce się do końca przyznawać do tych wachaczy, i czytałem opinie UŻYTKOWNIKÓW którzy piszą o przebiegach rzedu 15-30kkm.
Także reasumując niczego nie można być pewnym, takie czasy, wszystko robi się w Chinach a firmy dystrybucyjne dbają tylko aby ten szajs sprzedać.

A swoją drogą nie napisałem tego postu po to aby zbierać krytykę !!!

_________________
A6, C5, 2.4 V6 - ALF, 98r, 165 PS, manual


Ostatnio edytowano 30.wrz.2008 22:34:45 przez fioletowy3, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2008 18:58:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2005 21:01:12
Posty: 53
Rysiek88 napisał(a):
w InterCarsie pojawiają się różne firmy dostarczające części lub ich zamienniki. A że sie tak wtrące i zapytam przy okazji. Firma 4MAX - też części i stosunkowo najtańsze ale czy dobre? Miał ktoś z nimi do czynienia ?


4MAX to stuprocentowa chińsczyzna dystrybuowana przez Inter-Cars, niektórzy się śmieją że te części wytrzymują 4-dni-MAX :D
A na poważnie to pewnie jak reszta chińszczyzny jedne są lepsze inne gorsze, kiedyś do VW Polo kupiłem elastyczny przewód hamulcowy 4MAX, mineły 3 lata i przewód działa.

EDIT : A tu jaka okazja :d MAXGEAR za 399PLN komplet z końcówkami !!!
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=450088179
z czego oni te wahacze robią

_________________
A6, C5, 2.4 V6 - ALF, 98r, 165 PS, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 11:52:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
4-max produkt tylko dla intercarsu różni produceńci nie tylko chiny w ramach podpisanych porozumień
opisze przykład łączników stabilizatora doaudi 80 b-4 firmy 4-max
1 komplet 3000km - złom totalne luzy
2 kompler kupiony z braku czegoś innego na razie 30.000km i jest ok cisza brak luzów swożnie sztywne, inny producent lub materiał? pudełko było takie same

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2008 09:33:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2007 10:49:40
Posty: 6
Witam, właśnie chce wymieniać w swoim aucie zawieszenie przednie i zastanawiam się gdzie je kupić. Ostatnio wymieniałem 2 wahacze (coś okolo 120zł jeden) ale nie wytrzymały długo, dlatego nie chce się znowu na coś naciąć.

Znalazłem na Allegro taki ciekawy zestaw: http://moto.allegro.pl/item456068983_wa ... od_ss.html
Ale czy to napewno oryginały za tą cenę ?

Na stronie http://sklep.intercars.com.pl/ jeden wahacz dolny kosztuje 300 zł, zresztą i tam nie wiem czy to naprawdę oryginał bo w serwisie wołają za taki wahacz ok 550 zł.

Doradźcie coś, bo ceny w serwisie mnie przerażają, ale z drugiej strony nie chce znowu jakiejś chinszczyzny kupować...

Pozdrawiam

:-)

_________________
Audi A6 2.5 Avant S-Line 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2008 12:47:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
tak to sa oryginaly ze znaczkami audi pewnie jak kupisz to beda zeszlifowane ja mam takie wachacze i sa naprade dobre :):

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 20:24:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2005 21:01:12
Posty: 53
Ciąg dalszy przygody z MasterSport.
Dzisiaj po 18kkm przebiegu na tych wachaczach zdemontowałem dolne tylne (banany), sworznie - bez wyczuwalnego luzu ale nierównomierne zużycie, wyczuwalne niewielkie progi w czasie poruszania sworznia oraz tarcie tak jakby pracowały bez smaru.
Tuleje (silentbloki) bez pęknięć ale bardzo miękkie, nie pamietam czy sprawdzałem ich twardość przed założeniem ale obecnie są wielokrotnie bardziej miękkie w porównaniu do używanych oryginałów. I pewnie ta miękkość była powodem wibracji i tłuczenia zawieszenia w czasie hamowania z dużej prędkości.
Jak przy poprzednio wymienionych prostych dolnych wachaczach okazuje się że tuleje są najsłabszym elementem tych wachaczy, chociaż i te zużycie sworzni na kilkanaście tysięcy km to porażka.
Górne wachacze jeszcze zostawiłem bo nie miały luzów na sworzniach i tuleje nie były popękane, może jeszcze z 10kkm pojeżdżą.
W ogóle to wstyd żeby co kilkanaście tysięcy km coś grzebać przy zawieszeniu, znajomy ma w Hondzie Accord zrobione 190kkm po polsce bez wymiany czegokolwiek w zawieszeniu a tutaj ...

_________________
A6, C5, 2.4 V6 - ALF, 98r, 165 PS, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] Wahacze Master Sport - moja opinia spostrzeżenia
PostNapisane: 02.wrz.2014 07:17:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2014 10:04:55
Posty: 175
dla mnie najdziwniejsze w wahaczach MS jest tyo ze na alegro kosztują z wysyłka 520 zł a na stronie MS prawie 900 zł takze moze i te ze strony są dobre a na allegro tania podróba bo niektórzy sobie chwalą te wahacze, ja jeszcze nie wymieniałem zadnego ale przymierzam sie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] Wahacze Master Sport - moja opinia spostrzeżenia
PostNapisane: 02.wrz.2014 15:06:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Nagroda za wykopki:
Obrazek

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] Wahacze Master Sport - moja opinia spostrzeżenia
PostNapisane: 02.wrz.2014 18:45:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2012 22:23:44
Posty: 19
Lokalizacja: owczarnia
Auto: C5 - AWT
hmm ja zrobilem na nich kolo 50 i nie wszystko padlo , ale zmieniam zawsze całosc wiec tez wymienilem i zakupilem tez MS , trzasłem juz kolo 10 i luzik narazie odpukac , kolo 18 i 4 centy w dół zawiecha , tylko ja po Polandzie nie smigam bo nie mieszkam aktualnie , reasumujac mialem jak piszecie kagery , srakery i inne tez febi ale zadne nie wytrzymaly tyle , febi bylo z alledrogo i moze podróbka byla sam juz nie wiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] Wahacze Master Sport - moja opinia spostrzeżenia
PostNapisane: 02.wrz.2014 22:06:00 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
a ja przejechałem juz 45 tys na Lemforderach i cisza jak kostnicy.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: