| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
| premiera S6/7/8 z doładowanym V8 - 4.0 TFSI https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=112675 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | BiLu [ 31.sie.2011 19:59:19 ] |
| Tytuł: | premiera S6/7/8 z doładowanym V8 - 4.0 TFSI |
http://www.fourtitude.com/news/publish/ ... 7148.shtml Przyspieszenia tych modeli na poziomie 4,x sek przyznam szczerze, że robią wrażenie. No to zaczynam odliczanie... ... jeszcze tylko 10 lat i sobie kupię kolejne S8 |
|
| Autor: | martab99 [ 31.sie.2011 20:11:06 ] |
| Tytuł: | |
S8: 520 km, spalanie niższe o 23% w porównaniu do 5.2 i 4.2s do 100 km/h, automatyczna blokada mechanizmu różnicowego... fju fju...
Przy prawie 2 tonach powyższe robią wrażenie
|
|
| Autor: | jmm [ 31.sie.2011 20:11:36 ] |
| Tytuł: | |
Taaa 10-letnie TFSI
Już sobie wyobrażam jak to się będzie sypać. Cały ten downsizing to poroniony pomysł, jeszcze rozumiem to w jakiś pyrchawkach, ale w autach, które z założenia nie są ekologiczne to bez sens. |
|
| Autor: | martab99 [ 31.sie.2011 20:18:15 ] |
| Tytuł: | |
jmm napisał(a): Taaa 10-letnie TFSI
Już sobie wyobrażam jak to się będzie sypać. Cały ten downsizing to poroniony pomysł, jeszcze rozumiem to w jakiś pyrchawkach, ale w autach, które z założenia nie są ekologiczne to bez sens. To w takim razie ile powinno teraz być żeby było cacy, 6.5 Koncepcja jest słuszna, skoro technologia idzie do przodu i nie ma potrzeby już robić smoków to czemu z tego nie korzystać? 4 litry i V8 to mało? Dla mnie jednak ósemka za duża- szósteczka będzie w sam raz
|
|
| Autor: | KORU [ 31.sie.2011 20:39:42 ] |
| Tytuł: | |
BiLu mnie ubiegł własnie mialem wrzucic tego newsa Moc 520 KM i 4,2 sekundy do setki robia na mnie pozytywne wrażenie. Taką dużą limuzyną śmiało bedzie mozna poganiac sie po autostradzie z róznymi Porsche. Obecne RS6 moze czuc sie choć troche zagrożone. jmm napisał(a): Cały ten downsizing to poroniony pomysł ...
Co ty marudzisz ? przeciesz zabrali 2 cylindry po to zeby zaoszczedzic paliwo a moc i tak wzrosła z 450 KM do 520 KM. Przypominam ze V8 to udana i niesmiertelna jednostka napedowa. Zobacz u AMG Mercedesa jakie moce z V8 wyciskaja. (S 63 AMG) Uwazam ze dobrze zrobili. Co innego gdyby zapodali V6 z trzema turbinami, to bym lamentował ze downsizing. http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen ... delle.html Póki co informacje z oficjalnej strony Ingolstadt. W erleben sa wysokiej rozdzielczosci tapety. Coraz ladniejsze pokrywy silnikow robią.
|
|
| Autor: | *Robi* [ 31.sie.2011 21:46:11 ] |
| Tytuł: | |
KORU napisał(a): Moc 520 KM i 4,2 sekundy do setki robia na mnie pozytywne wrażenie. Taką dużą limuzyną śmiało bedzie mozna poganiac sie po autostradzie z róznymi Porsche. ]
Nie zapominaj ze Porsche tez po cichu dłubie w garazu coraz to lepsze i szybsze fury.... |
|
| Autor: | 2rafal7 [ 01.wrz.2011 07:36:40 ] |
| Tytuł: | |
*Robi* napisał(a): KORU napisał(a): Moc 520 KM i 4,2 sekundy do setki robia na mnie pozytywne wrażenie. Taką dużą limuzyną śmiało bedzie mozna poganiac sie po autostradzie z róznymi Porsche. ] Nie zapominaj ze Porsche tez po cichu dłubie w garazu coraz to lepsze i szybsze fury.... nie zapominaj też, że A8 to mega ciężka i duża limuzyne, więc osiągi typu 4.2/100km to baardzo dobry wynik . Wiadomo, ze z 911 nie ma co sie równać.
|
|
| Autor: | Morgi [ 01.wrz.2011 09:30:05 ] |
| Tytuł: | |
powiem że koncepcja silnika mi się jednak widzi
Doładowane V8 to coś bardzo fajnego, przecież nawet w starych V8 4,2 bez FSI ludzie dodawali sobie kompresory na własną rękę.....
od dawna nie widziałem fajnego pomysłu, jestem pozytywnie zaskoczony, a pojemność 4.0 to żaden downsizing moim skromnym zdaniem ....
|
|
| Autor: | Zagor [ 01.wrz.2011 09:34:04 ] |
| Tytuł: | |
Koncepcja jest OK, bo jeśli to szarpnie tak jak 2.7bT, to będzie fajnie jeździło, ale 10 lat to nie wytrzyma |
|
| Autor: | emge [ 01.wrz.2011 09:56:17 ] |
| Tytuł: | |
Ja tam jestem na tak, moim zdaniem dobry pomysł (nie nowy przecież). Zagor nie FSI tylko TFSI a to robi różnicę
|
|
| Autor: | Baskecior [ 01.wrz.2011 10:02:56 ] |
| Tytuł: | |
Tutaj oprócz zwiększenia mocy chodzi również o obniżenie masy Krok w dobrą stronę Niemniej ... Już Widzę te fury za 10 lat ... Nie dość że zagazowane to do kompletu z zabitymi turbinami. |
|
| Autor: | mroova81 [ 01.wrz.2011 11:15:13 ] |
| Tytuł: | |
Baskecior napisał(a): Tutaj oprócz zwiększenia mocy chodzi również o obniżenie masy
Krok w dobrą stronę Niemniej ... Już Widzę te fury za 10 lat ... Nie dość że zagazowane to do kompletu z zabitymi turbinami. Gdzie tam! Przecież Bilu pisał że za 10lat kolejne S8 >D3< a te przecież wolnossące jest
|
|
| Autor: | KORU [ 01.wrz.2011 12:14:14 ] |
| Tytuł: | |
*Robi* napisał(a): Nie zapominaj ze Porsche tez po cichu dłubie w garazu coraz to lepsze i szybsze fury....
*Robi*wiem bo Porsche robi to od samego poczatku i produkuje auta typowo wyscigowe. 2rafal7 slusznie zauwazyl ze jak na taka duza limuzyne i dosyc ciezką to swietny wynik. Co do turbin to wiadomo ze po kilku latach zwyczajnie zaczną gwizdać albo wirniki odlecą. W sumie nic nowego jezeli chodzi o zwykłą eksploatacje. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uXp9bQ6pDbc&feature=player_embedded#![/youtube] Ogladac od 5:33
|
|
| Autor: | designer [ 01.wrz.2011 14:16:43 ] |
| Tytuł: | |
Brawo Audi W końcu jakieś dobre wieści, bo ostatnie kupowate, wolnossące FSI to była porażka na całej linii. Teraz V8+T to będzie coś. Już się bałem że sportowy duch jest tylko w BMW, a tu proszę surprise
Przede wszystkim mega rozwojowe silniki z ogromnym potencjałem tuningowy. Jak z 4-cylindrowego 2.0TFSI uzyskiwane jest spokojnie 350PS to co będzie tu Czekam z niecierpliwością na pierwsze mody.
A apropos Porsche to w Cajun zadebiutuje nowy diesel Audi 3.0 V6 o mocy 313PS i momencie 650 Nm PS Nowe RS6 będzie miało też silnik V8 4.0 TFSI o mocy 600 PS
|
|
| Autor: | zgredek27 [ 01.wrz.2011 14:26:36 ] |
| Tytuł: | |
A 1000Nm nie pęklo juz w Q7 6,0 tdi
|
|
| Autor: | designer [ 01.wrz.2011 14:32:43 ] |
| Tytuł: | |
zgredek27 napisał(a): A 1000Nm nie pęklo juz w Q7 6,0 tdi
![]() No nie pękło, bo tam jest równo 1000, a pęknie jak będzie 1001 |
|
| Autor: | Zagor [ 01.wrz.2011 14:40:48 ] |
| Tytuł: | |
emge napisał(a): Ja tam jestem na tak, moim zdaniem dobry pomysł (nie nowy przecież).
Zagor nie FSI tylko TFSI a to robi różnicę ![]() A niby jaka to jest różnica, zasilanie Pb jest takie samo - wtrysk bezpośredni, więc na zaworkach będzie taki sam nagar jak na FSI |
|
| Autor: | designer [ 01.wrz.2011 14:43:36 ] |
| Tytuł: | |
Zagor napisał(a): emge napisał(a): Ja tam jestem na tak, moim zdaniem dobry pomysł (nie nowy przecież). Zagor nie FSI tylko TFSI a to robi różnicę ![]() A niby jaka to jest różnica, zasilanie Pb jest takie samo - wtrysk bezpośredni, więc na zaworkach będzie taki sam nagar jak na FSI To czemu w RS6 C6 nie ma takich problemów jak w np w RS4 B7? Bo RS6 ma T, a RS4 nie
|
|
| Autor: | martab99 [ 01.wrz.2011 14:53:58 ] |
| Tytuł: | |
Zgadza się, z TFSI takich kłopotów nie ma, nawet tych mniejszych. |
|
| Autor: | Simpson [ 01.wrz.2011 14:56:22 ] |
| Tytuł: | |
O ile wiem w nowych FSI (bez T) będą dodatkowe wtryskiwacze w kolektorze w celu pozbycia się problemów nagaru. |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|