.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 07:42:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Poszukiwani właściciele AUDI B4 COMPETITION EDITION 2.0 16V
PostNapisane: 11.lut.2005 18:39:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2005 23:40:20
Posty: 179
Lokalizacja: Jaworzno
Witam. Poszukuje innych właścicieli tych wyjątkowych audiczek w celu wymiany poglądów i doświadczeń o tych autach. Poszukuje głównie danych technicznych silnika ale nie tylko. Dla chętnych mogę udostępnić skan oryginalnego katalogu tego modelu.

_________________
Audi 80/B4 QUATTRO COMPETITION EDITION 2.0 16V 140KM ACE + GAZ BRC 94r - HISTORIA 2004 do 2007
Audi A4 1.9TDI 110KM avant 98r - jeszcze chwile
Audi A4 B7 1.9TDI avant 2006r - moja nowa miłość :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2005 22:50:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2383
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Czesc, ja w prawdzie jestem wlascicielem A90, ale kumpel posiada 2.0 16V quattro jego nr gg.6324807, tylko sie jeszcze nie zarejestrowal tu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2005 10:25:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
najbardziej kompetentny w tym temacie jest MariuszD i jak cos to isę z nim kontaktuj bo ma to autko już dosyć długo

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2005 13:05:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
nie mam wersji COMPETITION ale posiadam ten sam silnik ACE, z checia powymieniam sie jakims info. :D
no i nie mam napedu na 4 łapy :(:

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2005 16:38:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2004 20:00:10
Posty: 189
Lokalizacja: Kraków
Witaj ! Co prawda moje autko to B3 i z silnikiem 6A bez quatrro,ale różni sie tylko kilkoma szczegółami.Chętnie skorzystam z twojej oferty(skan).

_________________
Obrazek
2.0 16V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2005 17:51:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
darekk napisał(a):
Witaj ! Co prawda moje autko to B3 i z silnikiem 6A bez quatrro,ale różni sie tylko kilkoma szczegółami.Chętnie skorzystam z twojej oferty(skan).


Jadac twoim rozumowaniem to moje auto przeciez to prawie RS6, rozni sie paroma szczegolami :D .

Competition jest zbudowane na podstawie S2 Limo, tylko ze ma inny silnik, skrzynie i inne dedykowane zawieszenie. Wnetrze tez zrobili pod ten model. Jak bys mial Competition dluzej i chcial cos podlubac, to doszedl bys do wniosku ze to inny samochod, bo kupic cos do zawieszenia, to sztuka przekonywania sprzedawcy ze to nie pasuje a musi byc to albo tamto. Jak wymienialem gumy od wozka to trzy razy jezdzilem do sklepu aby na koniec sprzedawca powiedzial, prosze przyjechac jutro to trzeba zamowic. Najlepiej przyjechac z czescia ktora chce sie wymienic.

Piszesz ze masz 6A. To troche podobny silnik - inna gora, zawory, walki inny stopien sprezania, inny rozdzielacz paliwa. W Competition jest inny sterownik silnika niz w 6A i nawet w zwyklym ACE. Sprawdzilismy to z klikiem. Sa inne progi odcienia paliwa, oraz jest inny dzwiek wciagania powietrza - przynajmniej tak to mozna nazwac.
Piszac ze nie masz quattro jednoczesnie piszesz ze to szczegol niech ci bedzie, jak cala plyta podlogowa to szczegol, ze caly uklad wydechowy jest inny, masz inna konstrukce nadwozia, masz inne zderzaki, ze masz inne zegary dodatkowe itd.... ale to szczegol jak to czy zarowka swieci czy nie, bo sie spalila.

A ty "Lofi" generalnie powinies sie cieszyc, bo w koncu masz limited edition, ktore kiedys moga byc w cenie. Juz teraz kupic taki w dobrym stanie to rarytas. Wiec dbaj o niego. Pytasz czy sie cos psuje. Przez 3 lata nie mialem zadnej powaznej usterki mechanicznej, oprocz sondy lambda, silniczka spryskiwaczy, wymiany lancuszka rozrzadu (bo glosno chodzil),wymiany gum na wozku, a zawieszenie jest w tym modelu bardzo mocne, co jest ewenementem w B4. Moze dla tego ze jest innej firmy niz normalne - nazwe masz na wachaczach, cos chyba na B. Silnik nie ma apetytu na olej prawie wogole - ale moze dla tego ze jak go kupilem wymienilem uszczelniacze i prowadnice, bo robilem planowanie glowicy na poczatek zmian. Zawieszenie masz fabrycznie utwardzone i obnizone, i bardzo ladne orginalne felgi "Competition Cup", ktorych z reszta nie widze na twoim avantarku. One wlasnie powoduja ze kola sa rowne z linia samochodu, przez to wiele osob pyta czy mam dystanse. Masz na desce znaczek taki jak u mnie w Avantarku? Jezeli rzeczywiscie masz Competition, a nie B4 zrobone na Competition to sie ciesz i korzystaj z radosci jazdy i dzwieku silnika przy 7000/obr.

Generalnie o Competition juz bylo troche pisane wiec poszukajcie troche na forum.

Czarek_S napisał(a):
najbardziej kompetentny w tym temacie jest MariuszD i jak cos to isę z nim kontaktuj bo ma to autko już dosyć długo

Czarku pogoniles eske?

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2005 18:24:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2005 23:40:20
Posty: 179
Lokalizacja: Jaworzno
jestem pewien że mam oryginał COMPETITION EDITION bo i znaczek jest i cały wygląda jak trzeba no może jakimś cudem brakuje mu tych felg co piszesz i nie wiem jakim cudem brakuje mu oryginalnej aluminiowej lotki na bagażniku no co do braku radia to już się nie martwie szkoda tylko że nie ma tego co napisałem pewnie coś się działo z autkiem przed tym jak go kupiłem. Auto sprawuje się wspaniale tylko będe musiał tak jak ty wymienić uszczelniacze zaworów i prowadnice a olej też nie będzie mi znikał no jeszcze tylko drobną nieszczelność się usunie i będzie spoko. Co do zawieszenia jest cholernie twarde ale jak widze bardzo wytrzymałe co dobrze o nim świadczy. Niunia to moje ukochane dziecko i dbam o nie bardzo lecz zastanawiam się nad pewnymi zmianami w postaci założenia turbiny, przerobienia środkowej konsoli z założeniem navi włącznie tylko musze kasy nazbierać. Cena tej wersji na niemieckich giełdach wynosi od 5 do 8tyś euro tak że jest droga jak na naszze realia. Mi się udało ją kupić za 18tyś zł w naprawdę bardzo dobrym stanie. Jak się poprawi pogoda to pożycze sobie cyfraka i zrobię kilka zdjęć to będe mógł podmienić te co mam przy moim opisie bo to jest ściągnięte z neta.

_________________
Audi 80/B4 QUATTRO COMPETITION EDITION 2.0 16V 140KM ACE + GAZ BRC 94r - HISTORIA 2004 do 2007
Audi A4 1.9TDI 110KM avant 98r - jeszcze chwile
Audi A4 B7 1.9TDI avant 2006r - moja nowa miłość :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2005 18:35:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
to fajnie ze nie jestem jedyny w klubie z Competition, w koncu bedzie sie mozna scignac na zlocie.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2005 20:16:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2004 20:00:10
Posty: 189
Lokalizacja: Kraków
MariuszD !. Masz w pełni rację.To zbyt duże szczegóły,którymi się różnią nasze auta.Przepraszam za brak wiedzy... :peace:

_________________
Obrazek
2.0 16V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 10:56:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2004 23:42:37
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Hej!
Też mam Competition :D i strasznie się z tego cieszę :diabel:
Miałem na początku problem ze sterownikiem, który podobno zlikwidowali, ale jeszcze mi obroty bujają, może przez coś innego, tylko na razie jak widziałem rachunki od mechaników :/ to przystopowałem z dociekliwością ;) A poza tym jak tak czytam to chyba też muszę wymienić uszczelniacze itd. bo troszkę oleju pije. Autko ogólnie jest super, już ją kocham, nawet żona jest trochę zazdrosna ;) Chętnie skorzystam z tego katalogu, ale niestety na razie nie mam nic na wymianę. Poza tym o Competition wiem tyle co na forum było pisane więc nic nowego nie wniosę. Felgi oczywiście mam nieoryginalne :( a lotkę mam taką podwyższoną (widziałem taką na paru zdjęciach w sieci i w AudiScene), zawieszenie obniżone jak w DTM (cha cha), szczegółów nie znam bo niedawno kupiłem i jeszcze nie rozbierałem, ale twarde jak cholera. Generalnie super ale muszę trochę czasu znależć, żeby coś pogrzebać i więcej się o niuni dowiedzieć, bo aż wstyd :P Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwani właściciele AUDI B4 COMPETITION EDITION 2.0
PostNapisane: 21.lut.2017 15:37:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2015 07:43:46
Posty: 2
Witam.
Jestem posiadaczek Audi 80 B4 Competition 2.0E 16V quattro.
Mam pytanie. Ile może być warte?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwani właściciele AUDI B4 COMPETITION EDITION 2.0
PostNapisane: 21.lut.2017 15:51:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ostatnio ktoś kupił za 8 koła, ale to już nie tanieje, więc trzymaj, zyska na wartości.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwani właściciele AUDI B4 COMPETITION EDITION 2.0
PostNapisane: 23.lut.2017 15:06:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2015 07:43:46
Posty: 2
Witam
W jakim stanie było to audi za 8 koła?
Pytam bo pewnie będę musiał puścić swoją i nie bardzo wiem za ile.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwani właściciele AUDI B4 COMPETITION EDITION 2.0
PostNapisane: 23.lut.2017 15:08:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
w stanie ? Dobrym, do poprawek lakierniczych.
Daj zdjęcia to Ci powiemy :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwani właściciele AUDI B4 COMPETITION EDITION 2.0
PostNapisane: 23.lut.2017 21:30:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
poka jakie ma zderzaki to się dowiesz ile warta ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwani właściciele AUDI B4 COMPETITION EDITION 2.0
PostNapisane: 16.mar.2017 19:23:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2007 00:05:23
Posty: 909
Lokalizacja: GS/PO/PZ
Auto: krowa
wszystko zalezy od stanu mechaniki i blachy. jesli igla, to moze i 20k. jesli taka igla jak one wszystkie to cieszylbym sie dostajac 10 - bo wszystkie z fabrycznym silnikiem sa skatowane, silnik chodzi do czasu, no i quattro. Z jednej strony podnosi wartość względem ośki, z drugiej zaś oczywistym jest, że autem było przeorane nie jedno pole i nie jeden raz brodziło po uszy w błocie, nie wspominając o zimowych wycieczkach. Za trupa jak doastaniesz 4 to super. :)
Brak oryginalnych elementów dedykowanych do competition takich jak zderzaki, wnetrze, znaczki, spojler, pierdółki, bardzo zaniżają wartość.

_________________
Wheel gap is like a vagina, the more fingers you get in the worse it is.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - /ex "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwani właściciele AUDI B4 COMPETITION EDITION 2.0
PostNapisane: 23.kwi.2017 18:11:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Pozwolę sobie na wtrącenie, choć nie mam pewności, czy mogę być pomocny.
Miałem Passata z silnikiem 9A, czyli wsadzonym poprzecznie.
Mam książkę sam naprawiam czy jakoś tak, stare dobre wydanie z wieloma detalami. Jeśli ktoś uzna, że książka może być źródłem informacji, to proszę na PW.
Co do samego silnika to byłem zadowolony, po za tym, że dźwięk nie był milusi jak kultowe R5, to całkiem fajnie jeździł, jak na tamte warunki rynkowo drogowe :)

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 100 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: