.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
PILNIE POTRZEBUJE !!! https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=16092 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Czaszek [ 14.kwi.2005 14:49:23 ] |
Tytuł: | PILNIE POTRZEBUJE !!! |
Witam, pilnie potrzebuje wszelkich możliwych info o silnikach 1,8, 2,0 i 2,2 do typu 43. nie mam czasu szukać niestety tych danych po necie a potrzebuje to pilnie na jutro bo, Kolega z ojcem chce ustalić co ja mam za silnik, bo narazize wychodzi na to że kłaczek z Żor poskładał silnik który posiadam z 3 różnych !! silników. Blok jest z 1,8 a bebechy w środku dosztukowane z 2,0 i 2,2. Może ma ktoś też taki siilnik do sprzedania., tylko prosze - niedrogo i sprawny bo wykończe sie przy tym samochodzie ![]() |
Autor: | jmm [ 14.kwi.2005 23:06:10 ] |
Tytuł: | |
Czaszek jedynie ETKA ci pozstaje PS w Audi C2 nie bylo silnika 1,8 ![]() ![]() ![]() W C2 pieciocylindrowe byly tylko 1,9 i 2,2 (2,1), a 2,0 to mialo 4 garki, moze porob fotki to sie jakos dojdzie Ta styrone pewnie znasz: www.audi100.de |
Autor: | Czaszek [ 16.kwi.2005 11:25:50 ] |
Tytuł: | |
Witam jeszcze raz , sprawa sie troche skomplikowała i zrobiła baardzo pilna. okazało sie żę potrzebuje te dane na wczoraj ![]() więc, jakk bym mógł Was prosić o pomoc w znalezieniu stron, artykółów, danych i innych takich. Konkretnie: wielkość tłoka, ilość i wielkość pierścieni, średnice cylindrów itp Chodzi o to że auto które stoi u zaprzyjaźnionego mechanika ( to pozdrowienia dla Doriana i jego ojca) wjechało w końcu na warsztat i ma być robiona gnenrealka silnika, tylko zę nie wiadomo co jest co ![]() |
Autor: | martab99 [ 16.kwi.2005 11:33:43 ] |
Tytuł: | |
Czaszek napisał(a): Chodzi o to że auto które stoi u zaprzyjaźnionego mechanika ( to pozdrowienia dla Doriana i jego ojca) wjechało w końcu na warsztat i ma być robiona gnenrealka silnika, tylko zę nie wiadomo co jest co
![]() A nie lepiej bedzie Ci poprostu kupic inny silnik...? jak sobie dodasz koszty roboty, czesci itd to chyba lepiej bedzie popsrostu poszukac jakiegos 5 cyl 2,2 i przynajmniej bedziesz wiedzial juz cos masz |
Autor: | Czaszek [ 16.kwi.2005 12:51:18 ] |
Tytuł: | |
No własnie niebardzo, według tego co mówi mechanik to lepiej w mojej sytuacji zrobić ten silnik od podstaw niż kupować nowy uzywany i tamten naprawiać. Zresztą , dziś bede sie widział z kumplem więc bede wiedział więcej, szukałem w ETOSie tych danych ale tam są tylko numery katalogowe części, więc moze ktoś ma takie katalogi z częściami w postaci elektronicznej ale żęby były wymiary w minimetrach i calach i innych wartościach ![]() |
Autor: | kefir200 [ 16.kwi.2005 22:30:13 ] |
Tytuł: | |
Wiesz co... nie rób remontu. Naprawdę będziesz tego żałowal. Mechanik mówi Ci prawdę, ale swoją prawdę, za którą weźmie pieniądze. Remont dołu to już poważna sprawa. Koszty Cię zeżrą i zobaczysz, że 2000PLN pęknie bardzo szybko. Za te pieniądze kupisz dwa silniki 2,3 wolnossące luib jeden z ostatnich wypustów Cygar i do tego jedną wiązkę. Za przekładkę zapłacisz nie tak wielkie pieniądze ale to będzie jeździć. Po remoncie zrobisz 20000, no może 40000 i silnik będzie znowu do naprawy. Czarny scenariusz, ale bardzo prawdziwy. Żadko bowiem remont jest zrobiony bez oszczędności na czymś... Chyba, że oprzesz się na markowych częściach i będziesz nadzorował wkręcenie każdej śrubki. Miałem kiedyś 43 i miało silnik na gaźniku. W papierze 1,9 a faktycznie...dół był napewno z 2,1 a glowica była inna. Dodatkowo jeden tłok byl z mniejszej pojemności. Z 1,9 lub 2,0. Wszystko wyszło jak zacząłem robić uszczeniacze...zlożyłem i sprzedałem auto. Następca jeździł jeszcze 4 miesiące. Zarżnął automat po miesiącu, silnik po trzech... |
Autor: | mały v8 [ 16.kwi.2005 23:00:43 ] |
Tytuł: | |
U mnie w garażu stoi Kz 2,3 oddam go za 300 pln ![]() |
Autor: | jmm [ 16.kwi.2005 23:20:58 ] |
Tytuł: | |
Silnik 1,9 i 2,1 rozniły sie tylko skokiem tłoka, srednica była taka sama 1,9-- 79,5x77,4 2,1-- 79,5x86,4 PS Lepiej daruj sobe remont silnika, tylko poszukaj jakiegos na podmianke ![]() |
Autor: | juziooo [ 17.kwi.2005 19:23:55 ] |
Tytuł: | |
witam czaszek nie badz glupi ja ci mowilem nie rob remontu remont takiego silniak to droga sprawa a zwlaszcza ze oni nie chca ci powiedzeic co beda wymieniac jezeli ten silnik zostal juz remontowany to albo masz juz 500 kkm albo zostal przegrzany etc mozliwe ze tylko blok jest w nim dobry i to nie wiadomo !!! kup se nawet KZ ktory ma tylko 115ps ale robi potezne przebiegi !!!! wystarczy zmienic glowice i przestawic zaplon wyregulowac dawke po za tym KZ ma sond L zalozysz sobie gaz 2 gen a to oznacza stablinieszja prace i bezpieczenstow dla silnik ! pozdrawiam !!! |
Autor: | mechitro [ 17.kwi.2005 19:36:52 ] |
Tytuł: | |
Chyba nie zdajesz sobię sprawy z kosztów remontu kapitalnego silnika... Albo znajomy mechanik mówił o "remoncie" polegającym na wymianie pierścieni ![]() Poza tym tak jak wspomnieli poprzednicy to się nie opłaca, bo o wiele taniej można wyrwać dobry silniczek, na którym się jeszcze dłużej polata. P.S. W ETCE, czy ETOSie masz przecież podane średnice pierścieni nominalnych i wszystkich szlifów... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |