Witam, przy mocnym depnieciu lub przy redukcji biegu, gdzie obroty są ok 2,5 tys w górę zrzuca, spada wężyk powrotny z wtrysku i paliwo leje sie po silniku i na drogę. Stało się tak jak chciałem przepalić Audi, wrzuciłem na tryb skrzyni S i parę razy szybciej przyspieszyłem, nagle brak mocy, do turlałem się na parking patrze, a tu spadł wężyk z pierwszego wtrysku od prawej strony patrząc od pasa przedniego. Zdziwiło mnie, bo one nie są jakoś zabezpieczone, tylko nasunięte na te plastiki. Założyłem go i można było dalej jechać, ale tylko przy wyprzedzaniu, gdy skrzynia zredukowała bieg znowu spadł wężyk. Wymieniłem filtr paliwa pod maską myślałem, że może zapchany, ale najwidoczniej nie, bo dziś przy powrocie z pracy jadąc pod górkę i mocniejszym depnieciu pedału gazu spadł.
Proszę Was o rady co może być nie tak, może ten zaworek co idą do niego węże powrotu paliwa z wtrysku jest zapchany czy coś. Bo może być i sam wtrysk, ale czy wtedy by nie szarpał przy jeździe i nie klepał. Nie wiem już sam co robić. Proszę o pomoc. Oczywiście z czytałem błędy, ale nie ma nic. Mam nadzieję, że coś podpowiecie. Pozdrawiam
Auto nie kopci.
|