.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
do uzytkownikow 90 2.3 20 Q https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=2267 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | czarekh100 [ 24.gru.2003 00:19:24 ] |
Tytuł: | do uzytkownikow 90 2.3 20 Q |
witam. chcialem sie dowiedziec cos na temat tego auta. nie moglem znalezc nic w archiwum. na co najbardziej zwracac uwage przy kupnie tego auta? jak spisuja sie z instalacja gazowa te silniki? duzo wieksze sa koszty utrzymania niz w przypadku 2.0? z gory dziekuje za odpowiedzi |
Autor: | maciu [ 24.gru.2003 00:22:27 ] |
Tytuł: | Re: do uzytkownikow 90 2.3 20 Q |
czarekh100 napisał(a): witam.
chcialem sie dowiedziec cos na temat tego auta. nie moglem znalezc nic w archiwum. na co najbardziej zwracac uwage przy kupnie tego auta? jak spisuja sie z instalacja gazowa te silniki? duzo wieksze sa koszty utrzymania niz w przypadku 2.0? z gory dziekuje za odpowiedzi zanim Cie ktos objedzie mozesz sie przywitac na newbie oraz moze poszukac w opcji szukaj starego forum pod http://forum.tuning.info.pl moze cos bedzie... powodzenia furka dosyc egzotyczna jak mniemam... pozdro |
Autor: | hans [ 24.gru.2003 00:41:59 ] |
Tytuł: | |
imhoteb przybyszu ... auto o ktore pytasz jst jednym z najlepszych egzeplarzy ktore bylo kiedys produkowane ... napewno jak je kupisz bedziesz najszczesliwszym czlowiekiem .... niemniej jednak wszystko to na co bedziesz sie wkurzal i denerowowal , tracil czas i nerwy , bedzie wynikalo z zaniedbania auta przez poprzednich wlascicieli a nie z powodu samej konstrukcji ... w zasadzie to ten samochod jst nie do zdarcia ... naweet na polskich drogach ... naped niewiarygodnie wytrzymaly , blacha obustronnie cynowana , silnik 5 cylindowy na mechanicznym wtrysku ... jzeli wszystkojest na swoim miejscu tak jak to fabryka wymysliwa to autojeszcze dluuugo bdzie sluzyc ... co do insytalacji gazu ... hmm ... pewnie ze sie a ... pewnie ze bedzie taniej ... ale jak to przewznie w przyrozie bywa ze jak do idealnie pacujacego organizmu wlozy sie cos nowego mozna narobic wiele szkody ... takze jak bedziesz montowal gaz , niech to robi ktos kto bezwzglwdnie wie co robi i bierze pelna odpwiedzialnosc za eventulane zkody wyrzadzone zlym zalozeniem insalacji ... |
Autor: | BiLu [ 24.gru.2003 00:45:11 ] |
Tytuł: | |
hehe - ale hans nazjadales literek ![]() jesli ta niunia stala we wroclawiu w komisie kolo stadionu olimpijskiego i byla tez na allegro to goraco odradzam!!! |
Autor: | hans [ 24.gru.2003 01:07:33 ] |
Tytuł: | |
nazjadelem literek .... hmm ... ja mam zalobe ... wysral mi sie dysk twardy ... stracilem wszystkie , no pawie wszystkie kontakty , mnostwo filmow , muzyki i wiele , wiele innych rzeczy ktorych uzywalem ![]() |
Autor: | UFOtm [ 24.gru.2003 01:10:04 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() |
Autor: | hans [ 24.gru.2003 01:13:07 ] |
Tytuł: | |
czeba miec cdrw .... ja siem dorobilem takiego czegos dopiero pare....nascie dni temu .... ech ... nevermind ... juz sie z tym pogodzilem ... dysk jest jeszcze na gwarancji , moze dostane wiekszy ![]() |
Autor: | czarekh100 [ 24.gru.2003 12:55:16 ] |
Tytuł: | |
Prosze nie objezdzajcie mnie az tak bardzo gdyz bylem juz zarejestrowany na tym forum.Zadalem kilka pytan dotyczacych B4 tdi i pozniej przez jakis czas nie pisalem nowych postow, moze dlatego takze sie nie udzielalem gdyz niewiele wiem o tej marce,zamiast piszac glupoty,wolalem tylko czytac tematy. Pytalem o te auto gdyz zaproponowano mi zamiane na takli wlasnie model.Nie mialem czasu sie wczorej tlumaczyc gdyz pisalem wieczorem a dzis rano ogladalem te Audi. Otoz jest to rocznik 91,189 tkm przebiegu,czerwien meksykanska,pelne wyposazenie oprocz skory,jasna tapicerka itp.Ogolnie auto nie bylo w tragicznym stanie ale udalo mi sie zauwazyc ze ma zwykla instalacje mieszalnikowa bez kompa-stad moje pytanie odnosnie instalacji.Napewno ma do wymiany tarzce i klocki przod,tylne klocki.Opony na obu osiach roznia sie bieznikiem i firma-nie powinny byc te same w Q? Jaka jest orientacyjna wartosc gieldowa tego auta? Od ktorego rocznika byly juz czerwone tylne lampy(takie ladne ![]() Ona miala jeszce pomaranczowe kierunkowskazy Czy wszystkie 90 mialy maske oddzielnie z atrapa? Przepraszam za laickie pytania ale dopiero zaczynam interesowac sie Audi ![]() Pozdrawiam i Wesolych Swiat |
Autor: | Audista [ 24.gru.2003 13:15:23 ] |
Tytuł: | |
Dość egzotyczny wóz. Jeśli wszystko działa to dobrze, ale części do quattro czasem ciężko zdobyć. Mój brat kupił też 90 quattro (z gazem) w dużym pośpiechu i miał sporo problemów z doprowadzeniem auta do odpowiedniego stanu. Co do cen to dość szybko się zorientujesz tu: http://www.gieldasamochodowa.com/ogloszenia.asp ![]() |
Autor: | czarekh100 [ 24.gru.2003 13:46:41 ] |
Tytuł: | |
zapomnialem jeszcze o jednym: moze ktos zna te auto? numery WN.... felgi seryjne, spojler na klapie,koncowka wydechu pojedynczy DTM |
Autor: | hans [ 24.gru.2003 16:21:48 ] |
Tytuł: | |
znowu chce rozwiac mity ze 90 to egzotyka i quattro to ciezkie w utrzymaniu ... to mit ... co do instalacji gazowej ... no coz ... jak ma i chozi to OK , jak nie chozi to juz gorzej ... wtedy tylko dobry spec od gazu jedynie pomoze ... ale da sie jezdzc na tej instalce ... zabiera to torche mocy ze wzgledu na zwezke w dolocie ale ... nie jest to az tak drastyczny spadek mocy ... tarcze i klocki sa takie same jak we wszystkich 80tkach/90tkach z tym silnikiem ... z oponami to raczej bym cos zrobil ... jeszcze jak jest rozny bierznik to pol biedy ...gorzej jak sa rozne rozmiary ... czerwone kierunki o ile dobrze pamietam byly tylko w B4(od 92)Avant .... czyli to co masz jest oryginalne ... wszystkie B3 mialy osobno grill i osobno maske ... dopieor od polowy 92 roku kiedy to wszedl model B4 mska byla zintegrowana z grillem ... oczywiscie te czesci sa wymienne wiec czesto jak auto w przszlosci bylo bite to latwo to poznac bo przewaznie ma maske od B4 .... ogolnie jest to jedno z najtanszych w utrzymaniu quattro ... zawieszenie jest naprawde malo skomplikowane jak na quattro ale tez daje wiele radosci z jazdy i zabawy zima z quattro ... generalnie w takim aucie trzeba sprawdzic czy jest proste i w zasadzie to wszystko ... z reszta idzie sobie poradzic ... |
Autor: | Czarek_S [ 24.gru.2003 16:54:25 ] |
Tytuł: | |
co do opon to z przodu i z tyłu rozmiar musi być ten sam a bieżnik wszystko jedno - na jednej osi ma być taki sam (z resztą takie są też przepisy). Części do quattro - w serwissie drogie ale można dostać używane bez większych problemów. Z reztą Hans wszystko już powiedział... |
Autor: | MariuszD [ 24.gru.2003 20:42:50 ] |
Tytuł: | |
Przede wszystim to sprawdz czy silnik wchodzi na obroty 7 tys i je trzyma. Nie powinien ani razu sie zadusic jak wpakujesz do dechy. I ten dzwiek przy 7 tys. Jak ja swoja kupywalem to zrobilem plan jakie silniki wchodza w gre: albo 2.0 16V albo 2.3 20V. Wtedy o turbo nie myslalem. Aha. I tylko quattro. Najlepiej niech cos MJ powie na tema tego silnika i samochodu bo on taki ma tylko bez quattro. |
Autor: | Neme [ 24.gru.2003 21:01:34 ] |
Tytuł: | |
Zamieniaj sie ![]() Tak powaznie to z czesciami nie bedzie problemu. Potwierdzam zdanie Hansa - roznice cenowe w utrzymani Quattro a oski nie sa znaczace, nie ma problemu ze zdobyciem czesci a jazda jest bez porownania ![]() Zreszta ... ....nie zna zycia kto nie jezdzil Audi Quattro ![]() ![]() ![]() ![]() pzdrw Neme |
Autor: | MJ [ 25.gru.2003 16:19:46 ] |
Tytuł: | |
Faktycznie mam 2,3 20v, jest temat zajebisty, jednak przy roczniku '91 nie jest to auto bezawaryjne, przynajmniej moj egzemplarz jakis takis, ale za to jak sie mozna z autem zzyc. Wymienilem juz wiekszosc czesci, lacznie z silnikiem i wciaz autko sprawia mi wiele... satysfakcji, ladnie mozna nia poszalec, niestety to prawie 1,4 tony trzeba czyms napoic, gazu nie mam, a na benzynie przy ciezkich 17 w lecie w miescie ciezko zejsc ponizej 14, na trasie takie neutralne 9, na zimowkach spalanie spada o 1-2 litry - i oczywiscie sa to dolne rejestry. Licznikowo powinna Tobie pojsc ok 240, wiec frajda jest. Co do samego audi to sie nie bede wypowiadal bo to oczywista sprawa jest ze jest to jedyna sluszna marka, co do quattro sie niech jakis magik quattro wypowiada. Jedyna wada silnika, maks moment jak na wielozaworowke przystalo powyzej 4kilo, troszke to wysoko i starty takie jakies oporne ma, za to im wyzej tym lepiej. Jakby co to pytaj smialo, no a ogolnie z v6 2,8 mozna konkurowac, tylko ten start do dupy. Pozdrawiam MJ |
Autor: | BiLu [ 25.gru.2003 20:40:14 ] |
Tytuł: | |
fotki oraz dane a90: http://www.audi90.de/ |
Autor: | czarekh100 [ 26.gru.2003 22:38:02 ] |
Tytuł: | |
Dzieki za info. Ogolnie podoba mi sie ten model, Mysle ze w tej wersji silnikowej nie bedzie duzo wolniejszy od Astry 2.0 16v Przerazilo mnie troszke te spalanie, o ktorym napisal MJ.Moja Astra rzadko kiedy spali wiecej niz 13.5l gazu ![]() Ale i tak mysle ze moim kolejnym autem bedzie 80 lub 90. Najchetniej Tdi,tylko trudno cos znalezc w granicach 20 tys. |
Autor: | hans [ 26.gru.2003 22:42:42 ] |
Tytuł: | |
masz EcoTec'a czy C20XE ? |
Autor: | czarekh100 [ 26.gru.2003 23:25:43 ] |
Tytuł: | |
C20XE |
Autor: | hans [ 26.gru.2003 23:33:58 ] |
Tytuł: | |
to ciezko bedzie ci znalezc Audi ktore osiagami bedzie dorownywalo tej astrze ... no chyba ze ten twoj egzemplarz to jakis zajezdzony ... sprawne Astry GSI jezdza porownywalnie z B4 2.8 albo jeszcze lepiej ... astra jest stosunkowo lekkim autem co daje jej przewage nad ciezkim Audi ... ale jezeli chozi o komfort podrozowania to wlasnie zieki masie auta Audi podrozuje sie wygodniej ... jest ciszej ... takze zanim sie zdecydujesz , zrob jzde probna bo 2.3 do emonow przyspieszenia nie nalezy ...a tymbardziej w o prawie 100 kg ciezszym quattro ... no chyba ze jest to wersja 20V to z jego 170 KM jeszcze jakos jezdzie ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |