.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
Audi A6 2.5 TDI https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=29235 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Loosiak [ 06.lut.2006 09:57:58 ] |
Tytuł: | Audi A6 2.5 TDI |
Czesc, Chce kupic Audi A6 2.5 TDI 99 - 00 rok. Czytam forum i doczytalem sie ze troche ludzi nie poleca tego silnika. Mam aktualnie Vectre i mi sie psuje. Przeraza mnie troche zakup nowego auta ktore bedzie awaryjne jak Opel ![]() Czy A6 2.5 TDI to dobry wybor z tych lat na wiecej mnie nie stac ![]() I nie chcialbym bywac w warsztacie raz w miesiacu ![]() Dzieki Pozdrawiam Tomek |
Autor: | atal [ 06.lut.2006 11:15:10 ] |
Tytuł: | |
A6 2,5TDI to dobry silnik, tylko musi byc z malym przebiegiem -ok.100tys.km .... Ciezko znalezc z realnym takim przebiegiem wiec poprostu trzeba szukac i pojezdzic do serwisu i sprawdzic silnik i czy przebieg REAL.... |
Autor: | szwagier [ 06.lut.2006 11:34:32 ] |
Tytuł: | |
Witam cie serdecznie ![]() ![]() |
Autor: | Loosiak [ 06.lut.2006 13:55:42 ] |
Tytuł: | |
Dziekuje za informacje. Podczas zakupu na pewno wezme zaprzyjaznionego fachowca i podjade do serwisu. Czy 2.5 TDI ma jakies czeste doleggliwosci ? Doczytalem sie ze trubosprezaraka sie przegrzewa czy jakos tak i cos o walkach rozrzadu ? Pozdrawiam Tomek |
Autor: | lenoks [ 06.lut.2006 14:21:16 ] |
Tytuł: | |
Witam serdecznie. W sierpniu przesiadłem sie też z Opla do Audi 2.5 TDI V6 Quattro. Różnica kolosalna - przepaśc. Kupiłem 2000 rok z udokumentowanym przebiegiem 150 tys. km. i do dzisiaj rzadnych problemów. Polecam. |
Autor: | bullet [ 06.lut.2006 14:58:14 ] |
Tytuł: | |
dlaczego tylko do 100 tys km??? troche ciezko cos takiego utrafic. jak jest ze spalaniem tych silnikow. bo slyszalem ze lubia wypic ze 12 literkow na miescie, a przy dzisiejszych cenach paliwa to nie jest juz oszczene auto. |
Autor: | Kirdan_ [ 06.lut.2006 15:24:27 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli 1Z palił ok 7 litrów do ten 2.5l nie będzie potrzebował więcej niż 9.... Moje Audi wypala 12 litrów/100 km w mieście i jakoś nie narzekam....a jeśli kolega szuka oszczędnego silnika to niech kupi malucha albo Tico ![]() |
Autor: | Loosiak [ 06.lut.2006 15:25:53 ] |
Tytuł: | |
Ja z koleji slyszalem ze malo pala ![]() |
Autor: | szwagier [ 06.lut.2006 15:37:26 ] |
Tytuł: | |
bullet napisał(a): dlaczego tylko do 100 tys km??? troche ciezko cos takiego utrafic. Jak cie stać na taki samochod to i na paliwo , a niema juz oszczedności bo i benzyna i diesel kosztuja tyle samo jak jest ze spalaniem tych silnikow. bo slyszalem ze lubia wypic ze 12 literkow na miescie, a przy dzisiejszych cenach paliwa to nie jest juz oszczene auto. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | rafala6 [ 06.lut.2006 15:46:05 ] |
Tytuł: | |
Napisze tak ![]() ![]() |
Autor: | Kirdan_ [ 06.lut.2006 16:05:09 ] |
Tytuł: | |
Z tego co pamiętam to jakis czas temu był post zamieszczony (a może odpowiedź) i w nim jego autor pisał, że zdecydowanie lepsza będzie rzędówka od V'łki - coś na temat kiepskiego i bardzo awaryjnego diesla w konfiguracji V6.... ![]() |
Autor: | atal [ 06.lut.2006 16:24:44 ] |
Tytuł: | |
2,5TDI 180KM pali ok.10l/100 , wiiec 2,5TDI 150KM bedzie palil ok. 8,5l/100km-kiedys sam szukalem info na temat 2,5TDI i srednio wszedzie wychodzilo ze 8,5 ![]() |
Autor: | martab99 [ 06.lut.2006 16:39:20 ] |
Tytuł: | |
Atal-star napisał(a): 2,5TDI 180KM pali ok.10l/100 , wiiec 2,5TDI 150KM bedzie palil ok. 8,5l/100km
A to niby dlaczego? Jak przesledzisz posty n/t 2.5 TDI, to zobaczysz, ze najlepszaym wyborem bylaby rzedowa piatka ( AAT, AEL) montowana w C4/A6. Jesli jednak szukasz młodszego auta, to jesli zainwestujesz kilkaset PLN ( moze mniej, nie orientuje sie, w przypadku Passta bylo to ok 300 PLN) w porzadna, kompleksowa diagniostyke w ASO bedziesz wiedzial co kupujesz. Sprawdza Ci go VAGiem, bedziesz wiedzial w jakim stanie masz przeplywomierz, turbine i cala reszte osprzetu oraz nadwozie, zawieszenie itd. Generalnie nie ma sie co bac, silnik jak silnik- zobacz jak sie ksztaltuja ceny czesci (rozrzad, przeplywka itd) i ocen czy Cie na to stac. Jesli tak, to bierz. Inaczej sobie daruj, bo zaoszczedzisz na czyms a potem bedziesz mądry po szkodzie ![]() Powodzenia! |
Autor: | arezyy [ 06.lut.2006 16:44:53 ] |
Tytuł: | |
Miałem A6 Avant 2.5 tdi tiptronic 150 koni z 98 roku (około 200 tyś km), teraz jest A4 Avant (155 tyś km) z tym samym silnikiem ale w manualu, na zadne z nich nie narzekam. Nie miałem do tej pory problemów z tym silnikiem, natomiast 2 awarie tiptronika i dlatego przesiadłem się na manuala. Myśle że mit awaryjności bierze się stąd, że są właściciele aut którzy je normalnie użytkują (wymieniaja części eksploatacyjne itd), i ci co je zajeżdżają (zero czynności serwisowych, opał do pełna i jazda). Kup auto od tych pierwszych, nie powinnieneś mieć wtedy problemów z użytkowaniem:) |
Autor: | rafala6 [ 06.lut.2006 16:49:43 ] |
Tytuł: | |
Kup okazyjnie to będziesz miał łupa ![]() |
Autor: | Loosiak [ 06.lut.2006 16:52:54 ] |
Tytuł: | |
No to czuje sie pocieszony ![]() Zaczynam poszukiwania tylko jak znalzezc tych co wymeiniaja czesci Wlasnie sie zastnawialem nad Tipitronikiem czy go chce , wlasciwie to bardzo chccialem Tipi ale moze jednak wezme manuala. W sumie to zobacze co sie trafi i bede sie zastanawial. Mam nadzieje dolaczyc niedlugo do zadwolonych posiadaczy Audi A6 2.5 TDI Avant ![]() Pozdrawiam Tomek |
Autor: | atal [ 06.lut.2006 17:34:18 ] |
Tytuł: | |
daj zdjecia jak bedziesz mial cos na oku.... Forumowi eksperci sie wypowiedza.... ![]() |
Autor: | Bilo [ 06.lut.2006 18:03:24 ] |
Tytuł: | |
Jak czytam te mity o 2.5 TDi V6 to mnie juz skreca.... kazdy ma przewaznie 1.9 albo 2.5 w rzedzie ale z gory wie ze 2.5 V6 jest awaryjne i turbina sie przegrzewa....... ba nawet sie chyba roztapia ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Timo [ 06.lut.2006 19:33:18 ] |
Tytuł: | |
Nie no nie moge ![]() Kazdy narzeka na v6 ale tylko dlatego , ze ktos slyszal , gdzies ktos kiedys cos mowil ![]() ![]() Silnik drozszy w eksploatacji ale jest tego warty ![]() |
Autor: | Bilo [ 06.lut.2006 19:50:50 ] |
Tytuł: | |
Timo napisał(a): Nie no nie moge
![]() Kazdy narzeka na v6 ale tylko dlatego , ze ktos slyszal , gdzies ktos kiedys cos mowil ![]() ![]() Silnik drozszy w eksploatacji ale jest tego warty ![]() Kiedys podobne mity krazyly wsrod wlascicieli cinquecento 700 na temat modelu 900....... kazdy mial padake 700 ale z gory wiedzial ze ma lepiej bo 900 to sie psuja i skrzynie im wypadaja na ulice itp rzeczy.... natomiast cala europa zachodnia kupowala 900 ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |