.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
chce kupic A6 https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=3002 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | roofy [ 07.lut.2004 07:04:58 ] |
Tytuł: | |
Hej !!! Po pierwsze radziłbym ci posprawdzać: pompę paliwową , pompę wspomagania - czy przy ostrych ruchach kierownicą nie hałasuje, albo czy się nie przycina, możesz podjechać na diagnostykę i sprawdzić stan zawieszenia oraz nie pamiętam jak to się dokładnie nazywało - badanie płyty podłogowej auta - ma za zadanie sprawdzić czy auto nie jest skoszone (przód gdzie indziej a tył jeszcze w inną strone) - to chyba najważniejszy element - płyta podłogowa odpowiedzialne za bezpieczeństwo i prowadzenie autka . Poza tym to proponuję sprawdzić sprężanko na garach 0 jak jest taka możliwość i ogólny stan autka ( czy czasem gdzieś nie odłazi szpachla ) ![]() |
Autor: | Lukasik [ 07.lut.2004 11:16:15 ] |
Tytuł: | |
Poza tym mozna sprawdzic czy i jak autko jeździ ![]() ![]() |
Autor: | Ataman70 [ 07.lut.2004 11:29:57 ] |
Tytuł: | |
a6 byly produkowane bodajże od połowy 1994 roku, ale ludziska w ogloszeniach różne dziwne rzeczy piszą. W tym ogłoszeniu może chodzi o to, że już go ktoś przestylizował na a6? |
Autor: | audik [ 07.lut.2004 12:49:09 ] |
Tytuł: | |
Ja przedewszystkim prponuje jednak 2,8 bo 2,6 to popreostu elastyczne 2,3. ![]() |
Autor: | j@cek [ 07.lut.2004 13:14:23 ] |
Tytuł: | |
dokladnie ![]() ![]() |
Autor: | piotr [ 07.lut.2004 13:46:58 ] |
Tytuł: | |
ja kiedyś oglądałęm A6 z 93 roku. z nr VIN wychodziło że 93 rok, w papierach też. kiedyś już był post o tym... ustaliliśmy że chodzi tam o roczniki modelowe, a one się jakos w połowie roku zmieniają... poszukaj sobie... |
Autor: | Forest [ 07.lut.2004 16:44:47 ] |
Tytuł: | |
Ale ogólnie 2.6 to kiepski wybór. Też miałem kiedyś taki dylemat i wziąłem trochę starsze auto ale 2.3. Najlepszy wybór to jednak 2.8 lub 2.5 TDi. Nic innego nie wchodzi w rachubę. No, chyba, że 4.2 ![]() |
Autor: | Audista [ 07.lut.2004 16:59:47 ] |
Tytuł: | |
2.6 V6 pomimo że moc ma podawaną 150 KM to jakoś nie czuć tego podczas jazdy, niby nowszy konstrukcyjnie od 2.8 ale w 2.8 jakoś lepiej czuć depnięcie gazem. Poza tym plastikowy koletor dolotowy raczej wyklucza zastosowanie tańszych wersji instalacji gazowych LPG. (warto to wziąć pod uwagę bo V6 to potrafią czasem wciągać potężne ilości benzynki) ![]() |
Autor: | audik [ 07.lut.2004 19:36:45 ] |
Tytuł: | |
Forest napisał(a): 2.8 lub 2.5 TDi. Nic innego nie wchodzi w rachubę. No, chyba, że 4.2
![]() 2,2 T ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |