.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
A4 1.9TDi brac czy nie brac - pomozcie https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=4005 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | smakosz [ 02.kwi.2004 00:28:10 ] |
Tytuł: | A4 1.9TDi brac czy nie brac - pomozcie |
Witam Chce kupic A4 1.9TDi z komisu, rocznik 97 a model niby z 98 (co to znaczy bo nie potrafili mi wyjasnic) za 38.000 brac czy nie - stan bardzo dobry, czerwona - poradzcie Aha jak go sprawdzic jeszcze w komisie bo to moje pierwsze? Pozdrawiam |
Autor: | hans [ 02.kwi.2004 00:32:32 ] |
Tytuł: | |
rok modelowy zaczyna sie od czerwca roku porzedniego i trwa do maja roku modelowego czli 97 rok modelowy 98 znaczy ze zostal wyprodukowany po czerwcu 97 |
Autor: | BiLu [ 02.kwi.2004 00:33:26 ] |
Tytuł: | |
jaki tam siedzi silniczek: 1Z czy AFN (90 czy 110 KM)? |
Autor: | smakosz [ 02.kwi.2004 00:39:48 ] |
Tytuł: | |
oznaczenia literowego nie znam ale ma miec 110 tak zapewniali |
Autor: | Baskecior [ 02.kwi.2004 08:02:36 ] |
Tytuł: | |
Bierz mechanika z laptopem i VAG-comem i zapinijcie się pod złacze diagnostyczne. VAG -com prawde ci powie. Jesli nie sypie bledami to zrobic rundkę i posluchac jak toto pracuje. Sprawdz kod literowy w numerze silnika, jesli zaczyna sie od 1Z.... to silnnik ma 90 KM jesli AFN.... to 110 KM. No chyba ze 1Z zostal poddany tuningowi (np zmiana softu). Optycznie silnik nie powinien byc ulany. Nie zaluj forsy na sprawdzenie TDI, jesli mozesz to podjedź z tym autkiem do kogoś kto zna te silniki. |
Autor: | Rogal [ 02.kwi.2004 08:14:22 ] |
Tytuł: | |
Nie mam etki pod ręką ale wydaje mi się, że w `97 roku nie było już 1Z... |
Autor: | michu [ 02.kwi.2004 10:02:05 ] |
Tytuł: | |
a tym, ze rok modelowy 98 czy 97 to ZUPELNIE sie nie zajmuj. Jakby to byl model 99 to kompletnie co innego - inne wnetrze, inne klamki i MASA technicznych modyfikacji (np. zawieszenia) i w sumie (chyba - koledzy powiedzcie jesli sie myle) - o wiele lepszy samochod. a 97 i 98 to jeszcze wciaz stara buda. pozdro |
Autor: | BiLu [ 02.kwi.2004 14:22:24 ] |
Tytuł: | |
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=23166770 troche starsze ale za to tansze ![]() albo... http://www.allegro.pl/show_item.php?item=23471678 jeszcze starsze i jeszcze tansze a roznice w cenie mozna zainwestowac w niunie ![]() |
Autor: | kristof200 [ 02.kwi.2004 20:49:17 ] |
Tytuł: | |
jak będziesz nim jechał to sprawdź czy nie ściąga na bok auta przy puszczeniu kiery - oraz przy szybszej jeździe naciśnij heble i spradź czy równo hamuje koła... no i najważniejsze sprawdź czy auto nie zostawia po sobie 4 śladów - bo kto wie czy nie miał czołówki z TIR`em... ![]() ![]() |
Autor: | Ataman70 [ 02.kwi.2004 21:38:35 ] |
Tytuł: | |
kristof200 napisał(a): jak będziesz nim jechał to sprawdź czy nie ściąga na bok auta przy puszczeniu kiery - oraz przy szybszej jeździe naciśnij heble i spradź czy równo hamuje koła...
no i najważniejsze sprawdź czy auto nie zostawia po sobie 4 śladów - bo kto wie czy nie miał czołówki z TIR`em... ![]() ![]() a jak bedzie ściągał przy hamowaniu to co? dyskwalifikacja? przyczyna tego moze być rózna - choćby prozaiczna różnice w ciśnieniu opon lub zła zbieżność. Ale krzywa podłoga też może w tym wypadku być. Generalnie mało przydatny parametr. Bo można nim tez sterowac prosto - właśnie regulująć ciśnieniem w kolach lub nawet rozmiarem opon - koleś tak kiedyś kupił autko - rożne szerokości były założone na strony, aby tylko prosto jechał ![]() |
Autor: | kristof200 [ 02.kwi.2004 22:07:00 ] |
Tytuł: | |
Ataman70 napisał(a): a jak bedzie ściągał przy hamowaniu to co?
dyskwalifikacja? przyczyna tego moze być rózna - choćby prozaiczna różnice w ciśnieniu opon lub zła zbieżność. Ale krzywa podłoga też może w tym wypadku być. Generalnie mało przydatny parametr. Bo można nim tez sterowac prosto - właśnie regulująć ciśnieniem w kolach lub nawet rozmiarem opon - koleś tak kiedyś kupił autko - rożne szerokości były założone na strony, aby tylko prosto jechał ![]() jak będzie ściągało to logiczne że coś jest nie tak (może niekoniecznie podłoga krzywa ale zawsze warto się przyjrzeć i upewnić - a poza tym to od razu daje wiele do myślenia (przynajmniej dla kogoś kto chce jeździć tym autem dłużej a nie po jakimś czasie zwiedzać szpitale lub odrazu ustawiać się z grabarzami...) no i napewno wróży dodatkowe koszty...a tak swoją drogą to chyba w pierwszej kolejności sprawdza się czy są takie same lacze na osiach (przynajmniej ja tak robię)... |
Autor: | smakosz [ 02.kwi.2004 23:34:07 ] |
Tytuł: | |
Dzieki za wszystkie porady, mechanika z laptopem znalazlem ale dopiero we wtorek, takze dam znac co z tego wyszlo moze nie bedzie tak zle ........ ![]() |
Autor: | smakosz [ 08.kwi.2004 00:18:28 ] |
Tytuł: | |
Jest, jest, jest!!!!!! Diagnostyke przeszła bez błędów, jazda próbna super i już jest moooja ![]() |
Autor: | Baskecior [ 08.kwi.2004 13:31:38 ] |
Tytuł: | |
No to suuuper ![]() |
Autor: | UFOtm [ 08.kwi.2004 14:07:25 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() ![]() |
Autor: | smakosz [ 08.kwi.2004 22:29:20 ] |
Tytuł: | |
Jak tylko skołuje od kogoś aparacik to na pewno będą fotki ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |