.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

CHCĘ KUPIC ALE SIĘ NIE ZNAM
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=5690
Strona 1 z 1

Autor:  flavios [ 26.cze.2004 13:28:06 ]
Tytuł:  CHCĘ KUPIC ALE SIĘ NIE ZNAM

Jak to jest z KUPEJAMI
Chciałbym kupić 90 2,3 20V (nie turbo) w KUPECIE ale nie wiem, czy to jest takie proste.
Ile takie ustrojstwo pali i jak jeździ??
U nas jest taka czarna do sprzedania w dodatku Quattro ale nic o tym modelu nie wiem.
Jakie tam są najczęstsze usterki.
Pytam tak, zeby się później nie wku.....

edit:Leo

Kolego, staraj się nie sprawiać wrażenia małoletniego i używaj poprawnej polszczyzny. Audi zobowiązuje :peace:

Autor:  j@cek [ 26.cze.2004 14:05:35 ]
Tytuł: 

2,3 20v to jeden z lepszych wolnossacych silnikow audi a w tamtych latach chyba najlepszy!!idealny do zagazowania poniewaz wtryski sa elektorniczne!polecam sekwencyjny gaz i jezdzisz bezobslugowo..co do quattro to ma ono wady i zalety.Szczegolna uwage zwróc na stan walu,mostu,podopry wału oraz wahaczy z tylu i amortyzatorów równiez z tylu (bo tyl w quattro to droga impreza)zwróc uwage na skrzynie bo w modelach z quattro lubia padac!
Autko musi byc proste(rama)inne niedociagniecia po wlascicielu poprawisz...a tego nie!!Zroc uwage na wyposazenie im bogatze tym wieksza wartosc autka oraz na stan tapicerki..
ps. Generalnie goraca polecam ten model...szczegolnie w wersji bez quattro to naprawde rakieta 170ps

Autor:  flavios [ 26.cze.2004 14:09:19 ]
Tytuł: 

dzięki jacek
:):

Autor:  j@cek [ 26.cze.2004 14:19:08 ]
Tytuł: 

zaryzykowal bym stwierdzenie ,ze to lepszy silnik nic 2.6 i chyba lepszy od 2.8

Autor:  MJ [ 26.cze.2004 18:22:41 ]
Tytuł: 

Co do silnika to faktycznie milo sie nim jezdzi jednak - musisz brac pod uwage ze jako wielozaworowy silnik swoje skrzydla rozwija powyzej 4tys obrotow, czyli trzeba go troche pokrecic zeby pojezdzic - a to odbija sie w spalaniu. Jezeli chodzi o 2.8 to znacznie wczesniej ciagnie. Tak poza tym to Qupetka to bardzo ladna buda, wiec jak faktycznie stan jest ciekawy to bierz!!
Pozdro MJ

Autor:  MJ [ 26.cze.2004 18:31:54 ]
Tytuł: 

Acha a co do spalania
Na oryginalnych felgach i oponach 15' 205x60
W miescie spokojnie od 12
przy butowaniu od 15
trasa od 8
W zimie - na zimowkach 15' 185x65
w miescie od 12
trasa od 8
W lecie na felgach 17' i oponach 225x45
+1-2 litry
Pozdro MJ

Autor:  Wuja [ 26.cze.2004 18:40:29 ]
Tytuł: 

Marcin, brales sie latem w bydzi np z Kuba Zakiem (coupe 2.8) ??

Autor:  wowo [ 26.cze.2004 18:47:16 ]
Tytuł: 

MJ ze mną się próbował na ubiegłorocznym zimowym. Jednak 2.3 20V do 2.8 troszke brakuje. :D

Autor:  MJ [ 26.cze.2004 21:00:02 ]
Tytuł: 

wowo napisał(a):
MJ ze mną się próbował na ubiegłorocznym zimowym. Jednak 2.3 20V do 2.8 troszke brakuje. :D


Z Kuba sie nie scigalem w lecie bo padalo mu sprzeglo, a co do naszego scigania z wowo to roznica byla minimalna i to glownie od dolu bo pozniej przeciez z Toba wygrywalem, tak samo z kolega Wojti, ale oczywsicie wszystko do konfrontacji :diabel: wrecz bardzo chetnie - szkoda ze nie bylo Ciebie na majowce.
Sadze ze na 400, takie mierzone, mogloby byc z korzyscia dla mnie - poniewaz 2.8 (o ile sie nie myle) kreci sie do 6.5-6.7 a ja do 7.1-7.3 co daje mi to ze na 400 wystarcza mi 3 biegi a 2.8 raczej musi zapiac 4 bieg
Pozdrofki MJ

Autor:  flavios [ 26.cze.2004 22:56:35 ]
Tytuł: 

MJ szkoda, ze w twoim opisie jest "od" a nie "do"
Pół roku latałem S6 4,2 i trochę mnie bolało spalanie.
no bo 20 l/100 to wychodzi 80zeta
a w mojej turbo opałówce 7 l/100 to daje 21zeta
Jest z deka różnicy a tedeik ma 140 kucy.
Ale ktoś mądry napisał, że łatwo ją unieszkodliwić gazem i wtedy lata się trochę bardziej ekonomicznym furasem.
Co ty na gaz sekwencyjny w 2,3 20V
POZDRÓWKA TIRÓWKA :(:

Autor:  flavios [ 26.cze.2004 23:33:21 ]
Tytuł: 

Tyle znalazłem:
1/ http://www.autoscout24.pl/home/index/de ... oto=0&zip=
2/ http://www.autoscout24.pl/home/index/de ... oto=0&zip=
3/ http://www.autoscout24.pl/home/index/de ... d=31796257

Sami oceńcie

Autor:  DeS [ 26.cze.2004 23:46:11 ]
Tytuł: 

Jeżeli jest w dobrym stanie to nawet bym się nie zastanawiał !! ->

Autor:  MJ [ 27.cze.2004 00:48:30 ]
Tytuł: 

Jezeli chodzi o gaz to nic nie podpowiem bo go nie mam, SGI ma np. Miki w swojej 2,8q wiec moze On cos naskrobie w temacie.
Uwazam ze jak stan jest ok, to warto kupic takie autko - moc juz daje satysfakcje, nadwozie Coupe jest wedlug mnie ladne i ponad czasowe, a jakies minusy to ma kazde autko, bo nie ma samochodu doskonalego. ;)
Pozdro MJ

Autor:  wowo [ 27.cze.2004 11:41:26 ]
Tytuł: 

Tak, pamietam. Róznica ponad długość samochodu. Dlatego tak było, bo mam problem z motorkiem przy zmianach biegu. Przy wrzuceniu kolejnego biegu silnik nie wkręca mi sie od razu na obroty, tylko następuje ostre przydławienie, na kórym trace kupe czasu. Do dzisiejszego dnia tego nie wybadałem :/ ale na LPG jest ok. Podejrzewam ze któryś wtryskiwacz szwankuje. Myśle ze sie jeszcze zmierzymy :P

Autor:  MJ [ 27.cze.2004 20:05:23 ]
Tytuł: 

wowo napisał(a):
Myśle ze sie jeszcze zmierzymy :P


:diabel: :diabel: :diabel:
Pozdro MJ

Autor:  sebi2 [ 28.cze.2004 00:02:24 ]
Tytuł:  Re: CHCĘ KUPIC ALE SIĘ NIE ZNAM

flavios napisał(a):
Jak to jest z KUPEJAMI
Chciałbym kupić 90 2,3 20V (nie turbo) w KUPECIE ale nie wiem, czy to jest takie proste.
Ile takie ustrojstwo pali i jak jeździ??
U nas jest taka czarna do sprzedania w dodatku Quattro ale nic o tym modelu nie wiem.
Jakie tam są najczęstsze usterki.
Pytam tak, zeby się później nie wku.....

edit:Leo

Kolego, staraj się nie sprawiać wrażenia małoletniego i używaj poprawnej polszczyzny. Audi zobowiązuje :peace:

Pali dużo 12 -16 jak rzekli rzedmówcy
Jeżdzi cudownie, zwłaszcza w ekstremalnych warunkach(deszcz,śnieg)
Gaz powinien byc sekwencyjny wtrysk a tutaj niestety jest duzy koszt.

Nic nie napisałes o tym jaki to rocznik , czy sprowadzony teraz, ile kosztuje, więc ciężko cokolwiek więcej rzec.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/