.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

2.3 b4 coupe 94 r
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=5726
Strona 1 z 1

Autor:  iommi [ 27.cze.2004 20:49:05 ]
Tytuł:  2.3 b4 coupe 94 r

witam :)
mam mozliwosc sciagniecia z niemiec takiego autka i mam pytanko.
.1jaki to ma wtrysk ? bo chce zalorzyc gazior
2.jakie osiagi
3
ile kucy ten silniczek rozwija

sorki pewnie to bylo 1000 razy ale cos nie moge znalesc a potrzebuje szybkiego info bo furacza moze ktos inny kupic :/
pozdrawiam

Autor:  DeS [ 27.cze.2004 21:00:51 ]
Tytuł: 

Ja wiem, że Ci się spieszy i mnie to nie dziwi bo auto jest rewelacyjne, ALE z tego wszystkie nawet nie wiemy z kim rozmawiamy, co poza wiedzą Cię tu sprowadza i tak dalej... średni początek.. ale z racji, że uwielbiam Coupę wyjaśnię Ci co i jak ;)

Wtrysk jest mechaniczny, dla większości gazowników to nie problem, i pchają tam największe gówno jakie mają chwaszcząc motor i samochód, który poza serwisem gazowniki nie widzi innych miejsc.

Moc to w przypadku auta dziesięcio zaworowego 136 koni i odpowiednio 167 dla auta z głowicą 20V, ale w 1994 nie były już produkowane, więc Cię to niedotyczy.

Osiągi:
10V
0-100 9.1
V-max 208


Pozdro :peace:

Autor:  UFOtm [ 27.cze.2004 21:15:23 ]
Tytuł: 

-> Ja od siebie dodam ze jest to silnik ktory ma przepiekny klank, tylko v8 mnie sie bardziej podoba. Jak masz okazje to bierz ale tylko jezeli posiada klime i elektryke ;) :P :peace: .

Autor:  jmm [ 27.cze.2004 21:58:42 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
Moc to w przypadku auta dziesięcio zaworowego 136 koni i odpowiednio 167 dla auta z głowicą 20V, ale w 1994 nie były już produkowane, więc Cię to niedotyczy


No i tu nie masz racji bo 2,3 10V ma 133KM :peace: , 136KM to mialy 2,2 :)

Autor:  marek [ 27.cze.2004 22:07:20 ]
Tytuł: 

a właśnei ze ma NG > 133KM
NF > 136KM
AAR> 133KM
KV > 136KM ale o czym tu mowa :diabel:

Autor:  sebi2 [ 27.cze.2004 23:46:04 ]
Tytuł: 

Człowieku ja walczę żeby takie autko ściągnąć, ale moi lawciarze się nie popisują pewnie chcą dużo zarobić.

silnik moze być

11.88-06.94 coupe 2.3E 10 V silnik NG 100kW
08.89-06.94 coupe 2.3 20V silnik 7A 125kW

ale jeżeli to jest 20V to po otwarciu maski zobaczysz napis właśnie 20 V.

Do 10 V wystarczy zwykły gaz z mikserem warto dodać komputer kosztuje około 500 zł a wyniki sa znaczące.
Do 20 V ze względu na moc wskazany wtrysk a to koszt od 4500 zł , przynajmniej u mnie w Krakowie.
Jak nie dasz wtrysku musisz się liczyc z wystrzałami to jest jednak duża moc.

Koniecznie daj znać jak Ci się powiodło.

Jeżeli byłbyś tak uprzejmy daj mi na maila info ile taki wózek kosztuje , jakie ma wyposażenie.Zależy mi na szyber dachu.

I oczywiście czy nie mają namiaru na następny.
Człowieku ile ja się męczę z kupnem takiej bryki to tylko ja wiem.

POWODZENIA

ps.przyłaczam się do Desa nikt Cię tu nie skrzywdzi,więc miło jest jak wiadomo gdzie mieszkasz jakie jest Twoje gg.
Przemyśl to sobie na przyszłość.

Autor:  yooo25 [ 28.cze.2004 00:01:34 ]
Tytuł: 

Ja mam silnik 2,3 Ng smigam na gazie i jest gicio.... :diabel: a km to on ma chyba 136 tak niby podaja :/

Autor:  sebi2 [ 28.cze.2004 00:11:43 ]
Tytuł: 

yooo25 napisał(a):
Ja mam silnik 2,3 Ng smigam na gazie i jest gicio.... :diabel: a km to on ma chyba 136 tak niby podaja :/


11.88-06.94 coupe 2.3E 10 V silnik NG 100kW
08.89-06.94 coupe 2.3 20V silnik 7A 125kW

co oznacza że 10V ma 136 KM
a 20V 170 KM
nie inaczej

Autor:  iommi [ 28.cze.2004 00:44:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Do 20 V ze względu na moc wskazany wtrysk a to koszt od 4500 zł , przynajmniej u mnie w Krakowie.
Jak nie dasz wtrysku musisz się liczyc z wystrzałami to jest jednak duża moc.


ale jak zainstalowac wtrysk gazu ?? :/ jak to kurde jest mechaniczny wtrysk bez kompa niby.

a co do samego autka juto bede mail moze zdj to wrzuce :)

Autor:  marek [ 28.cze.2004 00:50:59 ]
Tytuł: 

w razie wątpliwości o tą róznice 133 / 136 KM mozna sie zaopatrzyć w komplet naklejek klubowych, powinny zniwelować róznicę :diabel: :peace: :P

Autor:  Leo [ 28.cze.2004 01:09:24 ]
Tytuł: 

DeS, zbyt optymistyczne osiągi podajesz, 2.3 10v miały 9.6 do stu, ale rzadko który egzemplarz schodzi poniżej 10, to nie sa auta nowe!

Autor:  DeS [ 28.cze.2004 09:32:10 ]
Tytuł: 

Leo napisał(a):
DeS, zbyt optymistyczne osiągi podajesz, 2.3 10v miały 9.6 do stu, ale rzadko który egzemplarz schodzi poniżej 10, to nie sa auta nowe!


Dane katalogowe... powtarzalne.. poza tym miałem takie auto ;)

Autor:  sebi2 [ 28.cze.2004 10:27:28 ]
Tytuł: 

iommi napisał(a):
Cytuj:
Do 20 V ze względu na moc wskazany wtrysk a to koszt od 4500 zł , przynajmniej u mnie w Krakowie.
Jak nie dasz wtrysku musisz się liczyc z wystrzałami to jest jednak duża moc.


ale jak zainstalowac wtrysk gazu ?? :/ jak to kurde jest mechaniczny wtrysk bez kompa niby.

a co do samego autka juto bede mail moze zdj to wrzuce :)


To jest 20V ,to ma wtrysk elektroniczny.I dlatego wchodzi w grę gaz wtryskowy.2.3 10 V to jest mechaniczne,Ty masz kupić 20V.
Założenie wtrysku gazu, do silnika z mechanicznym wtryskiem też jest możliwe, ale jak dla mnie to za duża ingerencja w silnik.

Autor:  sebi2 [ 28.cze.2004 10:32:46 ]
Tytuł: 

marek napisał(a):
a właśnei ze ma NG > 133KM
NF > 136KM
AAR> 133KM
KV > 136KM ale o czym tu mowa :diabel:


Z wymienionych przez Ciebie silników KV i NG było montowane w Audi coupe.
Oba silniki mają po 100 kW.
Aby to przeliczyć na konie trzeba przyjąć że 1KM = 735 W
i wychodzi 136 KM.
http://omsow.republika.pl/konmech.htm
:): :): :): :peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace:

Autor:  marek [ 28.cze.2004 10:46:07 ]
Tytuł: 

ok to przelicz sobie 98kw :peace:

Autor:  maudi90 [ 28.cze.2004 11:25:29 ]
Tytuł: 

NG mialy i 133 i 136 koni... :D nie ma o co sie sprzeczac :P
133 z tego co mi wiadomo to mialy auta z katalizatorem 136 bez :P

Autor:  Lukasik [ 28.cze.2004 14:12:26 ]
Tytuł: 

133 i 136 co za roznica, wystarczy ze te 133 sa lepiej dokarmione :D

NG mają 98kW czyli 133kunie firmowo. Po zalozeniu gazu pewnie ze 20 zdycha :D

Do silnika 7A (2,3 20V) szkoda wstawiac zwykly gaz, bo wtedy te 20 zaworow na niewiele sie zda, powietrze bedzie mialo ostrą restrykcje w postaci zwezki w mieszaczu gazu i juz nie bedzie lepszych osiagow w gornym zakresie obrotow. podejzewam ze 2,3 10V i 2,3 20V obydwie zagazowane zwykla instalacją beda mialy prawie identyczne osiągi.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/