.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
B4 kontra C4 https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=7118 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Gand [ 30.sie.2004 22:54:10 ] |
Tytuł: | B4 kontra C4 |
Witam Coraz bardziej zastanawiam się nad C4 cygaro, może urzytkownicy tych aut się wypowiedzą. ![]() ![]() ![]() ![]() Wiem że temat napewno był już przerabiany ale nie zaszkodzi jak odpowiecie jeszcze raz na te pytania. Z góry dziękuję za odp. i pozdrawiam Gand(alf) |
Autor: | jmm [ 30.sie.2004 23:04:20 ] |
Tytuł: | |
Silniki te same co w B4 plus jeszcze V8mki |
Autor: | Silent Bob [ 30.sie.2004 23:05:41 ] |
Tytuł: | Re: B4 kontra C4 |
nie ma czegoś takiego jak C4 cygaro - tzw Cygaro to buda C3,. C4 natomiast nie ma "popularnej" nazwy i było produkowane w latach 91-97 (w 94 miało lifting) |
Autor: | Megster [ 30.sie.2004 23:20:51 ] |
Tytuł: | |
W C4 masz wszystko większe, łącznie z komfortem i spalaniem. |
Autor: | Sprinter [ 30.sie.2004 23:35:02 ] |
Tytuł: | |
Dziwne pytanie. Oba auta należą do różnych klas, C4 to większy luksus, za większe pieniądze. |
Autor: | hans [ 31.sie.2004 00:15:36 ] |
Tytuł: | |
uzyj funkcji szukaj , juz sie kiedys pytales o to samo tyle ze chyba pod innym nickiem .... ![]() |
Autor: | Simpson [ 31.sie.2004 11:29:21 ] |
Tytuł: | |
Sprinter napisał(a): Dziwne pytanie. Oba auta należą do różnych klas, C4 to większy luksus, za większe pieniądze.
Większe pieniądze? Ja bym obstawiał ze stoją na podobnym poziomie. Oczywiście nie mówimy tutaj o S4 ![]() A jeśli chodzi o wielkość/przestronność to tu róznica jest spora na rzecz C4. Co do komfortu to sie nie wypowiadam bo nie mam porównania ![]() Pozdro EDITED: Szukarka Twoim przyjacielem - klik klik |
Autor: | Maridk [ 31.sie.2004 11:36:06 ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem B4 wypada cienko co do komfortu jazdy w porównaniu do C4. B4 moim zdaniem jest bardziej twarde lepiej pokonuje zakręty jest krótsze łatwiej się prowadzi. C4 to jednak większy komfort lepsze tłumienie nierówności. Cichsze wnętsze w związku z większą budą. |
Autor: | roofy [ 31.sie.2004 14:20:47 ] |
Tytuł: | |
Maridk napisał(a): Moim zdaniem B4 wypada cienko co do komfortu jazdy w porównaniu do C4. B4 moim zdaniem jest bardziej twarde lepiej pokonuje zakręty jest krótsze łatwiej się prowadzi. C4 to jednak większy komfort lepsze tłumienie nierówności. Cichsze wnętsze w związku z większą budą.
Jeśli chodzi o pokonywanie zakrętów B4 nie ma szans z C4 . C4 jest dłuższe , szersze , przez co lepiej trzyma się drogi . Mialem 2 B4 i teraz mam C4 i takie jest moje odczucie. Wiem napewno że nie zamieniłbym C4 na B4 . Komfort jazdy jest nieporównywalny - ceny części również ![]() |
Autor: | Czarek_S [ 31.sie.2004 15:20:36 ] |
Tytuł: | |
roofy napisał(a): Maridk napisał(a): Moim zdaniem B4 wypada cienko co do komfortu jazdy w porównaniu do C4. B4 moim zdaniem jest bardziej twarde lepiej pokonuje zakręty jest krótsze łatwiej się prowadzi. C4 to jednak większy komfort lepsze tłumienie nierówności. Cichsze wnętsze w związku z większą budą. Jeśli chodzi o pokonywanie zakrętów B4 nie ma szans z C4 . C4 jest dłuższe , szersze , przez co lepiej trzyma się drogi . Mialem 2 B4 i teraz mam C4 i takie jest moje odczucie. Wiem napewno że nie zamieniłbym C4 na B4 . Komfort jazdy jest nieporównywalny - ceny części również ![]() Dołanczam się do tej opinii - C4 ma stare zawieszenie konstrukcujnie (i proste) ale prowadzi się o niebo lepiej i pewniej od B4. |
Autor: | kotrrin [ 31.sie.2004 15:26:52 ] |
Tytuł: | |
B4 znam tylko jako pasażer TAXI ale jesli chodzi o C4 - komfort super, spalanie (koszty eksploatacyjne) z moim motorkiem - może być. Może troszkę mało widać w lusterkach wstecznych ale można się nauczyć. Na dużo kilometrów w roku ( wiele godzin w aucie) polecam Bardzo, bardzo gorąco. |
Autor: | Sprinter [ 31.sie.2004 17:46:29 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): Większe pieniądze?
Ja bym obstawiał ze stoją na podobnym poziomie. Oczywiście nie mówimy tutaj o S4 ![]() Obstawałbym przy swoim jednak ![]() |
Autor: | Megster [ 31.sie.2004 17:53:32 ] |
Tytuł: | |
Zalezy jakie wersje porównywać. Najsłabsze silnikowo może faktycznie tańsze są 80tki, ale jak wchodzimy na ten sam "pułap" to różnice zanikają (no chyba ze do akcji wkracza A6 C4 ![]() |
Autor: | Czarek_S [ 31.sie.2004 18:32:14 ] |
Tytuł: | |
cześci są droższe do C4 a o S4 to już nie wspomnę (świece 65zł za sztukę!! ze zniżkami) |
Autor: | Megster [ 31.sie.2004 19:28:14 ] |
Tytuł: | |
Czarek_S napisał(a): cześci są droższe do C4 a o S4 to już nie wspomnę (świece 65zł za sztukę!! ze zniżkami)
No to faktycznie, 65 zeta za sztukę to nie mało. Zwłaszcze, że piszesz że to po zniżkach. Ale chyba są jeszcze inne przykłądy ![]() ![]() |
Autor: | Czarek_S [ 31.sie.2004 19:58:07 ] |
Tytuł: | |
Megster napisał(a): Czarek_S napisał(a): cześci są droższe do C4 a o S4 to już nie wspomnę (świece 65zł za sztukę!! ze zniżkami) No to faktycznie, 65 zeta za sztukę to nie mało. Zwłaszcze, że piszesz że to po zniżkach. Ale chyba są jeszcze inne przykłądy ![]() ![]() hamulce włąśnie przerabiam na te od 2,8 i będzie już rozsądnie z kosztami ale świec innych nie da się zabardzo wkręcić bo jest ryzyko ze się stopią do cylindrów więc muszą być platynowe (a w tym silniku 100-105 stopni to normalka jak się mu ostro pociśnie) |
Autor: | Megster [ 31.sie.2004 21:08:23 ] |
Tytuł: | |
A dużo roboty jest z tym przerabianiem na hamule z 2.8 ? I czy nie pogorszy się za bardzo ich skuteczność? |
Autor: | Czarek_S [ 31.sie.2004 21:40:25 ] |
Tytuł: | |
Megster napisał(a): A dużo roboty jest z tym przerabianiem na hamule z 2.8 ? I czy nie pogorszy się za bardzo ich skuteczność?
najlepiej kupić całę kolumny zawieszenia i przełożyć bo potrzeba do tego: zaciski, tarcze, klocki i piasty. Skuteczność - raczej się nie pogorszy. 2,8 ma tarcze średnicy 288mm a UFO to 310mm. W teorii różnica znacząca ale w praktycze różnicę mozna poczuć hamując z 200km/h a to się tak znowu często nie zdarza. Zaciski i tu i tu są jednotłoczkowe a w ufo klocki są o jakieś 20 % mniejsze więc różnicy zapewne nie będzie. Zresztą te zaciski od 2,8 były montowane w ostatnich modelach 200 20V i jak tam dały radę to i tutaj też spokojnie się nadadzą (w końcu to praktycznie ten sam silnik co w S4) |
Autor: | Sprinter [ 31.sie.2004 22:58:46 ] |
Tytuł: | |
Megster napisał(a): Zalezy jakie wersje porównywać. Najsłabsze silnikowo może faktycznie tańsze są 80tki, ale jak wchodzimy na ten sam "pułap" to różnice zanikają (no chyba ze do akcji wkracza A6 C4
![]() Ogólnie rzecz ujmując C4 zawsze, ale to zawsze jest droższe od B4. Chyba, że zaczniemy zajmować się ekstremalnymi przypadkami z C4 bez niczego jakieś 2.0E w stosunku do B4 Quattro 2.8 V6, itd., itp. Zawsze można znaleźć wyjątek od reguły, ale chyba nie o to chodzi. C4 to było w swoim czasie auto prawie najwyższej klasy, więc gdzie tu miejsce na porównanie z B4. |
Autor: | xxlobo [ 31.sie.2004 23:06:19 ] |
Tytuł: | |
Ja wlasnie zastanawiam sie nad jakims tuningiem hamulcow w mojej C4... Moze wystarcza lepsze klocki... Ale najchetenij to bym zamontowal cos z S4... W mojej C4 2.8 '91 tarcze nie sa wenylowane i srednica tez nie jest za duza przez co przy ostrym palowaniu zaraz mi sie zaczynaja hamulce dymic... ![]() ![]() Z tego co wiem to Audi nie ma chyba zbyt dobrych hamulcow, wiem ze niektorzy wlasciciele S2 narzekali na ten element... zeby moja wypowiedz ni ebyla calkiem OT dodam, C4 to dobry wybor jak sie jezdzi w dalsze trasy, daje wiecej komfortu, mozna zmiescic duza butle w bagazniku (w B4 jedyne rozsadne rozwiazanie to butla w kole zap, zeby nie tracic rozkladania siedzen) co do cen B4 i C4 to radze zerknac na mobile.de i porownac, B4 chyba jednak troche tansze ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |