.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
Mam nowy samochod ! https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=74378 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | mq [ 05.mar.2008 19:23:03 ] |
Tytuł: | Mam nowy samochod ! |
Wreszcie dzisiaj moge to napisac oficjalnie bo zaczal jezdzic. Moja nowa fura - Audi Coupe quattro 2.8 30V Jest to przy okazji jedyny znany mi i googlowi udany swap do budy b3/b4 tego silnika, przynajmniej nie znalazlem zadnych informacji aby ktos wyszedl poza pomysl. Motor jest z konca 2000 r uzywany przez 2 lata 76 tysi orginalnego przebiegu, jest to APR od Passata 2.8 4motion w automacie, katalogowo 194 KM. Jak ogarne reszte kwestii elektrycznych i elektronicznych to zrobie jakies story z tej operacji. |
Autor: | spanky [ 05.mar.2008 19:30:37 ] |
Tytuł: | |
no wkoncu .... jeden z najbardziej oczekiwanych projektow ![]() grtulacje ![]() jak wrazenia z jazdy ![]() |
Autor: | mq [ 05.mar.2008 19:33:01 ] |
Tytuł: | |
Przy moim obecnym toczydelku to raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakieta. Powaznych testow jeszcze nie robilem. |
Autor: | spanky [ 05.mar.2008 19:42:29 ] |
Tytuł: | |
mq napisał(a): Przy moim obecnym toczydelku to raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakieta. Powaznych testow jeszcze nie robilem.
czekam na zaproszenie na jazdy testowe na spocie .... ![]() |
Autor: | Baskecior [ 05.mar.2008 20:10:30 ] |
Tytuł: | |
Powrót z zaświatów ![]() Gratulacje Marku , niech fura służy jak najdłużej. ![]() |
Autor: | BiLu [ 05.mar.2008 20:11:59 ] |
Tytuł: | |
a gdzie foty? ![]() |
Autor: | Simpson [ 05.mar.2008 20:36:35 ] |
Tytuł: | |
BiLu napisał(a): a gdzie foty?
![]() Ty jeszcze eSy nie pokazałeś ![]() Marek jak będzie wszystko sprawne to pogratuluje ![]() |
Autor: | Morgi [ 06.mar.2008 08:43:36 ] |
Tytuł: | |
Gratuluję ![]() Musi piknie latać ![]() |
Autor: | Leo [ 06.mar.2008 08:47:12 ] |
Tytuł: | |
bardzo fajnie, trzymam kciuki, żeby było wszystko sprawne i bezawaryjne! |
Autor: | KORU [ 06.mar.2008 08:50:46 ] |
Tytuł: | |
Myslalem ze to 2.8 V6 ACK z A6/C4 bedzie siedzial pod maska. Pamietam ze Coupe jest koloru szarego, pogratulowac oryginalnej przekladki. ![]() |
Autor: | cygaro-avant [ 06.mar.2008 11:16:20 ] |
Tytuł: | |
A czy ja dobrze pamiętam, że poprzedni silnik to był AAH? |
Autor: | Simpson [ 06.mar.2008 11:16:54 ] |
Tytuł: | |
cygaro-avant napisał(a): A czy ja dobrze pamiętam, że poprzedni silnik to był AAH?
Dobrze pamiętasz. |
Autor: | cygaro-avant [ 06.mar.2008 11:22:20 ] |
Tytuł: | |
Hmm....no to różnica w mocy nominalnej nie jest jakaś powalająca.... Może to AAH jakieś niezdrowe było...., no bo mq pisze, że rakieta się zrobiła. Z ABT na 2,8 30V to rozumiem, ale z AAH? Kolego mq - jak to jest? |
Autor: | mq [ 06.mar.2008 12:45:46 ] |
Tytuł: | |
AAH to byla padlina, wiec sie wziolem za remont. Po rozebraniu truchla i oszacowaniu kosztow wyszlo ze zrobienie AAH PORZĄDNIE to jakies 3 kpln a mialem do wziecia tego APRa za mniejsza kase. Po rozpoznaniu tematu stwierdzilem ze wkladam nowy motor - i to byl blad. Trzeba bylo przerobic w zasadzie wszystko - mocowanie silnika, uklad hamulcowy, uklad wydechowy, dolot, mocowanie akumulatora, uklad chlodzenia, wspomaganie, sprzeglo, skrzynie biegow, lekko zmodyfikowac komore silnika o elektryce i elektronice nawet nie wspominam bo miedzy tymi rocznikami to zupelnie inna bajka, nawet zegary musze robic od podstaw bo bez can`a to mozna zobaczyc poziom paliwa. WIec przekladka, ktora mogla by sie wydawac prosta bo blok silnika jest taki sam, okazala sie byc zbudowaniem wszystkiego od podstaw. Zdecydowanie latwiej i taniej by bylo tam wsadzic 1.8 turbo przed 99 rokiem niz 2.8 30V po 99 roku. |
Autor: | Sprinter [ 06.mar.2008 13:08:35 ] |
Tytuł: | |
Gdybyś wsadził ACK, to też odpadłoby Ci sporo grzebania, tam też nie było jeszcze CAN'a w komunikacji pomiędzy elementami wykonawczymi ![]() Gratuluję wytrwałości w budowie i niech się sprawuje dobrze ![]() |
Autor: | mq [ 06.mar.2008 18:40:24 ] |
Tytuł: | |
cygaro-avant napisał(a): no bo mq pisze, że rakieta się zrobiła
Rakieta w porownaniu do obecnego toczydelka napisalem, czyli Toyoty Corolli 1.4 vvti w kombi ![]() |
Autor: | cygaro-avant [ 06.mar.2008 22:46:34 ] |
Tytuł: | |
mq napisał(a): cygaro-avant napisał(a): no bo mq pisze, że rakieta się zrobiła Rakieta w porownaniu do obecnego toczydelka napisalem, czyli Toyoty Corolli 1.4 vvti w kombi ![]() he, he - dobre ![]() |
Autor: | Fishbone [ 07.mar.2008 17:56:24 ] |
Tytuł: | |
mq napisał(a): AAH to byla padlina, wiec sie wziolem za remont. Po rozebraniu truchla i oszacowaniu kosztow wyszlo ze zrobienie AAH PORZĄDNIE to jakies 3 kpln a mialem do wziecia tego APRa za mniejsza kase. Po rozpoznaniu tematu stwierdzilem ze wkladam nowy motor - i to byl blad. Trzeba bylo przerobic w zasadzie wszystko - mocowanie silnika, uklad hamulcowy, uklad wydechowy, dolot, mocowanie akumulatora, uklad chlodzenia, wspomaganie, sprzeglo, skrzynie biegow, lekko zmodyfikowac komore silnika o elektryce i elektronice nawet nie wspominam bo miedzy tymi rocznikami to zupelnie inna bajka, nawet zegary musze robic od podstaw bo bez can`a to mozna zobaczyc poziom paliwa. WIec przekladka, ktora mogla by sie wydawac prosta bo blok silnika jest taki sam, okazala sie byc zbudowaniem wszystkiego od podstaw. Zdecydowanie latwiej i taniej by bylo tam wsadzic 1.8 turbo przed 99 rokiem niz 2.8 30V po 99 roku. Generalnie przebudowanie całego auta pod silnik musiało wymagać w cholerę cierpliwości , zaparcia i $ ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | emge [ 09.mar.2008 19:39:32 ] |
Tytuł: | |
Gratulacje. Fotki, fotki ![]() |
Autor: | sebolec [ 09.mar.2008 21:09:15 ] |
Tytuł: | |
Mq, widzę, że przeszedłeś istną drogę przez mękę. Gratuluję wytrwałości. Dużo jeszcze masz z nią do roboty, czy pozostała już tylko radość z jazdy? ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |