.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
[wydzielony] Sierra Cosworth https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=25&t=114442 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | *Robi* [ 01.gru.2011 18:06:24 ] |
Tytuł: | |
Puk puk a gdzie druga strona |
Autor: | martab99 [ 01.gru.2011 18:28:36 ] |
Tytuł: | |
Panowie, wątek jest o Cosworth i niech tak zostanie. Jeśli macie chęć pogadać o czym innym, coś zaproponować czy pogawędzić o czymkolwiek- otwórzcie sobie inny wątek a temu pozwólmy być o tym, o czym być miał. |
Autor: | Gustav [ 01.gru.2011 19:42:36 ] |
Tytuł: | |
Classic To jest to. Wolę oglądać to niż temat - " Jakie żarówki wstawić itp... " |
Autor: | marcino8 [ 01.gru.2011 19:46:35 ] |
Tytuł: | |
Też miałem chęć,kiedyś śniłem po nocach, taki escort lub ściera od cosworth'a to było to:!: A fascynacja błekitnym owalem i jego 4x4 odeszła wraz z odkryciem QUATTRO |
Autor: | emcior [ 01.gru.2011 19:49:42 ] |
Tytuł: | |
no tym fordem to mi zaimponowales, ford nie ford ale jakby nie patrzeć z rodowodem historycznym , daj wiecej fotek |
Autor: | martab99 [ 01.gru.2011 19:54:22 ] |
Tytuł: | |
Ostatnio Wheeler Dealers'i na Discovery doprowadzali Sierrę Cosworth do stany "zbywalnego" Mieli naprawdę ładną bazę ze spyconym motorem. Pod koniec programu wzięli to na tor, i w deszczu zrobili 5.9s/100 km- całkiem sprawnie jak na pełnoletnią lodówkę Może się podobać lub nie, ale to jeden z pierwszych "wilków w owczej skórze"- kawał motoryzacyjnej i rajdowej historii... |
Autor: | audik [ 01.gru.2011 20:16:58 ] |
Tytuł: | |
martab99 napisał(a): Może się podobać lub nie, ale to jeden z pierwszych "wilków w owczej skórze"- kawał motoryzacyjnej i rajdowej historii...
e tam można sie kitrać nad wieloma jeszcze Ja lubię też: PEUGEOT 205 GTI, LANCIA DELTA, RENAULT 5 GTE - ale dla tego, że udało i się nimi jeździć, a potem................ w rodzinie pokazał się fiat 126p ( po znajomościach ) |
Autor: | emge [ 01.gru.2011 20:23:23 ] |
Tytuł: | |
*Robi* napisał(a): Puk puk a gdzie druga strona
Mało kto ją widział pewnie. martab99 prawie codziennie oglądam ten program, czasem jeden odcinek kilka razy. Ścierkę już dwa razy oglądałem |
Autor: | *Robi* [ 01.gru.2011 21:24:50 ] |
Tytuł: | |
martab99 napisał(a): Panowie, wątek jest o Cosworth i niech tak zostanie.
I o Cosworth-cie się wypowiedziałem a tu echooo.. Post #16 wogole tu nie pasuje bo nic nie wnosi i wogole jest anty na inne marki i to w dziale Hyde Park... sory Panowie. Cosworth jest dla mnie bardziej kultowy i z większą historia na plecach niz B2 sedan quattro. B2 q.. zwykłe auto z napedem na 4 koła a wy sie nad nim trzepiecie.. Drupi masz koncówke wydechu z tyłu pod zderzakiem czy przy progu z prawej strony Dopiszę bo wykasowali wczesniej. Jesli cosworth to tylko w twojej budzie bo w nowszej juz mi nie lezał |
Autor: | Papel [ 01.gru.2011 22:30:46 ] |
Tytuł: | |
Piękna sierra:) Pamiętam kiedyś jak podobna po Gdańsku wymiatała. Nikt się nie chciał z gościem ścigać:) Chciałbym kiedyś taką polatać. Jak przeczytałem kilka osób się wypowiadało też o Escortach. Z ciekawostek mogę powiedzieć, że Escort Cosworth był zbudowany na płycie podłogowej sierry cosworth i jak się siadało za fajerą to tułów był lekko skręcony do środka, ze względu na różnicę w szerokości sierry i escorta:) |
Autor: | emge [ 01.gru.2011 22:32:36 ] |
Tytuł: | |
Pamiętamy to samo auto |
Autor: | Papel [ 01.gru.2011 22:34:53 ] |
Tytuł: | |
emge napisał(a): Pamiętamy to samo auto
wielu takich nie było:) |
Autor: | zioolko [ 01.gru.2011 23:01:16 ] |
Tytuł: | |
*Robi* napisał(a): martab99 napisał(a): Panowie, wątek jest o Cosworth i niech tak zostanie. I o Cosworth-cie się wypowiedziałem a tu echooo.. Post #16 wogole tu nie pasuje bo nic nie wnosi i wogole jest anty na inne marki i to w dziale Hyde Park... sory Panowie. Cosworth jest dla mnie bardziej kultowy i z większą historia na plecach niz B2 sedan quattro. B2 q.. zwykłe auto z napedem na 4 koła a wy sie nad nim trzepiecie.. Drupi masz koncówke wydechu z tyłu pod zderzakiem czy przy progu z prawej strony Dopiszę bo wykasowali wczesniej. Jesli cosworth to tylko w twojej budzie bo w nowszej juz mi nie lezał A ja dodam od siebie, że w MB 190 2.3 16V był silnik Coswortha, a że MB był przez pewien czas właścicielem Audi więc nie widzę problemu w temacie o marce Coswortha na forum Audi. Notabene Cosworth z Fordem ma tyle wspólnego co AMG z taksówkarzem z mietka 124 spod dworca. Taki essi cossi to fajna alternatywa dla youngtimerskich audi - silnik 5 cylindrów, 4x4. Ściera cossi też miażdży, ale ja bym się nie odważył na takie auto w specyfikacji RWD. |
Autor: | Zagor [ 01.gru.2011 23:21:08 ] |
Tytuł: | |
zioolko napisał(a): *Robi* napisał(a): martab99 napisał(a): Panowie, wątek jest o Cosworth i niech tak zostanie. I o Cosworth-cie się wypowiedziałem a tu echooo.. Post #16 wogole tu nie pasuje bo nic nie wnosi i wogole jest anty na inne marki i to w dziale Hyde Park... sory Panowie. Cosworth jest dla mnie bardziej kultowy i z większą historia na plecach niz B2 sedan quattro. B2 q.. zwykłe auto z napedem na 4 koła a wy sie nad nim trzepiecie.. Drupi masz koncówke wydechu z tyłu pod zderzakiem czy przy progu z prawej strony Dopiszę bo wykasowali wczesniej. Jesli cosworth to tylko w twojej budzie bo w nowszej juz mi nie lezał A ja dodam od siebie, że w MB 190 2.3 16V był silnik Coswortha, a że MB był przez pewien czas właścicielem Audi więc nie widzę problemu w temacie o marce Coswortha na forum Audi. Notabene Cosworth z Fordem ma tyle wspólnego co AMG z taksówkarzem z mietka 124 spod dworca. Taki essi cossi to fajna alternatywa dla youngtimerskich audi - silnik 5 cylindrów, 4x4. Ściera cossi też miażdży, ale ja bym się nie odważył na takie auto w specyfikacji RWD. Ja wspomnę tylko, że Cossie zrobił coś dla CCCO - 2.7BT dla RS4 B5 i 4.2 BT dla RS6 C5, więc troche się zasłuzyli i mozna tej marce te kilka stron poświęcić. Swego czasu maiłem okazję pojeździć Sierra RS Cossie 4x4 - bardzo fajne to było auto Co do centralnego dyfra w Escorcie Cossie, to niestety nie torsen, a wiskoza z rozkładem 36/64 o ile się nie mylę. |
Autor: | Drupi [ 01.gru.2011 23:21:13 ] |
Tytuł: | |
Papel napisał(a): Jak przeczytałem kilka osób się wypowiadało też o Escortach. Z ciekawostek mogę powiedzieć, że Escort Cosworth był zbudowany na płycie podłogowej sierry cosworth i jak się siadało za fajerą to tułów był lekko skręcony do środka, ze względu na różnicę w szerokości sierry i escorta:) Escort jest krótszy od Sierry. Rozstaw osi jest taki sam. Tylna belka, wahacze, półosie ... przednia belka, przekładnia, drążki, zwrotnice to to samo co Sierra Cosworth 4x4. Sierrę i Esioka prowadzi się inaczej. Mowa tu i tu o 4x4. Zagor napisał(a): Co do centralnego dyfra w Escorcie Cossie, to niestety nie torsen, a wiskoza z rozkładem 36/64 o ile się nie mylę.
Tak dokładnie. Przód dyfer otwarty, tył szpera 25%. |
Autor: | emge [ 02.gru.2011 09:02:36 ] |
Tytuł: | |
No jest maszynka, ale rejestracja GA i ta biała klatka wskazuje, że widywałem to auto (w ruchu) na skwerku czy pasie Zaspa |
Autor: | Papel [ 02.gru.2011 20:26:43 ] |
Tytuł: | |
emge napisał(a): No jest maszynka, ale rejestracja GA i ta biała klatka wskazuje, że widywałem to auto (w ruchu) na skwerku czy pasie Zaspa
dokładnie tak:) pamiętam jak tył nosiło przy bucie w podłogę:) zacnie to wyglądało |
Autor: | Drupi [ 07.mar.2012 00:41:53 ] |
Tytuł: | Re: [wydzielony] Sierra Cosworth |
Z ciekawostek. Silnik się dociera. - porting głowicy dolot/wylot + polerka, docieranie zaworów - szpilki arp - uszczelka cometic - tłoki wossner - panewki acl racing - dół wyważony Już 3000km. Next tydzień szykuję komorę w Niebieskiej i wkładam serducho. |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |