|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| myszon90 |
|
||||
Dołączył(a): 22.sty.2005 14:44:57 Posty: 2391 Lokalizacja: Milanówek/Warszawa Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic |
|
||||
| Góra | |
||||
| emsi |
|
|||
Dołączył(a): 21.mar.2006 20:04:56 Posty: 2454 Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek" |
|
|||
| Góra | |
|||
| giganteusz_997 |
|
||||
Dołączył(a): 10.gru.2013 13:06:40 Posty: 723 |
|
||||
| Góra | |
||||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| GR235I3K |
|
||||
Dołączył(a): 18.lis.2011 21:03:40 Posty: 48 Lokalizacja: SUWAŁKI Auto: B2Q+B4Q+S2 |
|
||||
| Góra | |
||||
| Kiki79 |
|
|||
Dołączył(a): 10.sty.2013 20:57:31 Posty: 243 |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| spanky |
|
||||
Dołączył(a): 09.sie.2003 23:57:31 Posty: 8869 Lokalizacja: Otwock Auto: Renata |
|
||||
| Góra | |
||||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| mek1 |
|
|||
Dołączył(a): 28.sie.2007 11:22:28 Posty: 781 Lokalizacja: a-chów/b-b |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|||
| Góra | |
||
| Zarathustra |
|
|||
Dołączył(a): 03.mar.2011 23:54:52 Posty: 6751 Lokalizacja: Toruń Auto: A6 C5 AVF |
|
|||
| Góra | |
|||
| drookash |
|
|||
Dołączył(a): 28.sty.2015 18:36:37 Posty: 4004 Lokalizacja: Bydgoszcz Auto: Leśnego dziadka |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| Baskecior |
|
||||
Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| tomeksopot |
|
|||
|
|
|
|||
| Góra | ||||
| Joziek79 |
|
|||
Dołączył(a): 05.kwi.2016 15:41:45 Posty: 26 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Zarathustra |
|
|||
Dołączył(a): 03.mar.2011 23:54:52 Posty: 6751 Lokalizacja: Toruń Auto: A6 C5 AVF |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||



) Wadliwa była długa głowica aluminiowa, która zwyczajnie wyginała się i pękała w komorach spalania,silniki te wybuchały w Hiszpanach, starych GR-ach , potem w nowszych Y61 dołożyli im chłodnicę powietrza, i coś tam niby poprawili, a wraz wybuchały. W późniejszych tych 3,0 taki właśnie nabyłem, są kłopoty z pompą wtryskowa, i trzeba regularnie zmieniać olej ,bo układ korbowy jest nie za mocny. Ale wybór był świadomy, pompa jak by co to koszt 1000 pln, więc nie ma co panikować. Tym bardziej ze wóz stał tam już spory czas siadłem i zapalił jak wfm -ka od kopa 
Pierwszy raz jak miałem z nimi do czynienia to nie wiedziałem o co kaman i klient zamawiał 3 razy bo mówił "panie nowe i spalone!" sprawdzał miernikiem przejście między obudową świecy i gwintem 
. Ten egzemplarz silnikowo wygląda bardzo dobrze, dostanie nowy olej , płyny, przy rozważnej eksploatacji nie zakładam żadnych awarii.




















