.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.maja.2024 22:46:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gdzie złącze diagnostyczne?
PostNapisane: 06.maja.2003 18:14:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2003 20:54:05
Posty: 141
Lokalizacja: Bożepole Wielkie
Kurcze, szukam i szukam, żebym chociaż wiedział jak to wygląda... Pomóżcie - gdzie w C4 2.3 AAR (nie Quattro, ale z klimą) jest złącze do VAGa. I czy te kabelki i programy z Allegro działają czy jest to pic na wodę? A moze ktos ma jakis schemacik albo chce się pozbyć takiego kabelka? Pozdrawiam.

_________________
-----------------------
www.audicars.prv.pl
Wszystko o Audi
-----------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2003 19:25:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
szukaj w puszce bezpiecznikow pod maska w podszybiu

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2003 19:25:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Nie mam 100% pewnosci co do C4 ale powinny byc z lewej strony skrzynki bezpiecznikow (patrzac z przodu). Takie dwie wsowki elektryczne jedna szara druga czarna. Co do kabelkow z allegro to niedlugo sie bede mogl wypowiedziec bo je sobie kupilem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2003 20:54:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2003 20:54:05
Posty: 141
Lokalizacja: Bożepole Wielkie
Hansik, po maską w C4 nie ma bezpieczników. sa tam tylko przekaźniki. A ile ma być tych kostek (wsuwek) - 4 czy moze więcej?

_________________
-----------------------
www.audicars.prv.pl
Wszystko o Audi
-----------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2003 21:28:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Jesli C4 to na 99% 2 sztuki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2003 14:18:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2001 00:00:00
Posty: 466
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Ciekawa strona odnosnie kabelkow itp.
http://obd2.glt.pl/
W dziale download duzo ciekawych spraw :)
Kabelek juz czeka na poczcie jutro odbieram i testy :)

_________________
_-=== mIReCk ===-_
.... A4 na gnojówkę .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 00:29:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2003 03:55:26
Posty: 19
Lokalizacja: Szczecin-West Pomerania-Poland
Przyłącze w puszce z przekaźnikami nie musi być podłączone do kompa(tak przynajmniej jest u mnie,ponoć czsem chandlarze celowo odcinają kable przed sprzedażą auta aby nie można było okreslić jego faktycznego stanu technicznego),ale istnieje jeszcze drugie-bezpośrednio w silniku (gdzieś między silnkiem a przednią ścianką kabiny pasażera)dojscie jest po ch... i czasem nawet doswiadczony diagnosta moze miec kłopot z podłaczeniem wtyczki od VAGa,szczególnie kiedy silnik jest nagrzany) :oko:

_________________
Audi 100 C4 Avant 92' 2.3E+LPG Automatic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 11:58:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2001 00:00:00
Posty: 197
Lokalizacja: Koszalin
Moje doświadczenia z zakupionego interfejsu są OK !!! Ładnie działa na wszystkich autach VW i Audi ( sprawdzałem na kilkunastu ) i można się trochę pobawić , ale lepiej nie wchodzić w nastawy , bo bez większej wiedzy można coś spieprzyć . Jeszczxe tylko rada - czasami , gdy VAG się nie wpina ., to można włączyć jak najwięcej odbiorrników prądu w czasie odpalonego silnika i dopiero wtedy ... Polecam !

_________________
B4 2,6 V6 Thiefs will be shot , survivors will be shot again !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 15:34:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2003 01:28:39
Posty: 19
Lokalizacja: Gdańsk
Taxi Driver napisał(a):
Przyłącze w puszce z przekaźnikami nie musi być podłączone do kompa(tak przynajmniej jest u mnie,ponoć czsem chandlarze celowo odcinają kable przed sprzedażą auta aby nie można było okreslić jego faktycznego stanu technicznego),ale istnieje jeszcze drugie-bezpośrednio w silniku (gdzieś między silnkiem a przednią ścianką kabiny pasażera)dojscie jest po ch... i czasem nawet doswiadczony diagnosta moze miec kłopot z podłaczeniem wtyczki od VAGa,szczególnie kiedy silnik jest nagrzany) :oko:

A w 2.8 AAH jest tez jakies drugie przylacze poza tym co jest pod maska w puszce z przekaznikami od strony kierowcy ? I czy ktos je namacalnie widzial??
Pozdrawiam

_________________
LUCAS A6 2.8 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: