.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lis.2024 01:07:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: znowu obroty - B3 :(
PostNapisane: 19.maja.2003 21:42:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2003 23:23:20
Posty: 67
Lokalizacja: Wrocław
czesc!!! mam ju tego dosyc - chyba wyjde z siebie i stane obok ... no ale o rzeczy.
POniewaz nie znam sie dobrze na autach opisze problem od poczatku gdyz saze ze mam on znaczenie. Otoz:
Kilka miesiecy temu obroty w mojej niuni zaczely niespadac ponizej 2000 dopiero po jakims czasie udawalo im sie. Wzroslo zurzycie paliwa (gazu). W necie odszukalem ze moze to byc czujnik temp. Pojechalem jednak na diagnostyke aby to sprawdzic - wszystko zrobili ok i znalezli ze mam walnietego kompa gdyz silnik krokowy po przkreceniu kluczyka w stacyjce wariuje znaczy wyjezdrza i pracuje (ciagle wydaje dzwieki), zmiana silnika nie pomagala - dopiero wymiana kompa zniwelowala problem. (W miedzy czasie kombinowalem cos z powietzrem gdyz jak zatykalem dolot to obroty spadaly - no ale to byla bledna diagnostyka)
Jednak cel nie zostal osiagniety - po dluzszej zabawie okazao sie ze to jednak czujnik temp. Problem praktycznie stal jednynie po odpaleniu mam wyzsze obroty przez jakisc czas (nawet przy goracym silniku) ale spadaja :)) no i az kilka dni temu obroty zaczely spadac do 100/200 :bardzozly: zaczalem cos kombinowac i oto moje spostrzezenia.
1.Wylaczenie silnika i wlaczenie go nieweluje na chwile ww. efekty
2.Problem pojawia sie z nienacka i potrwi trwac 2 h albo kilka minut.
3.Poruszanie kablem przy silniku krokowym czasami pomaga (nie wiem czy to przypadek)
4 (UWAGA!!!) CZASAMI jak przekrece kluczyk silnik krokowy znowu wariuje - duzo zadziej i slabiej niz wtedy ale wariuje :bardzozly:

BLAGAM o jakies rady, pomoc obojetnie co !!! Moze jakis zaklad we wrocku lub okolicach bo ten w ktorym byle pewnie zaraz znowu powie ze musi robic cala diagnostyke - a po co jak robilem to 4 miechy temu (a pozatym kaski brak:( )

Dodam ze objawy identyczne na gazie i benzynie silnik to 1,8s - monowtrysk, filtr pow - nowy; swiece i kable WN - raptem 6 tys!!

Ale sie rozpisalem - no ale jestescie chyba moja ostatnia deska ratunku

_________________
[WRC] Audi B3 + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2003 21:56:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2002 00:00:00
Posty: 608
Lokalizacja: Poznań
Spadki obrotow wygladaja jak dla mnie na silniczek krokowy znowu, skoro miales go wymienianego to byc moze mechanicy tylko go wrzucili do benzynki na wyczyszczenie a nie faktycznie go wymienili.
Ale poczekaj az sie specjalisci wypowiedza :oops: :zakrecony:
Pozdrowko MJ

_________________
MARCIN MJ
AUDI KLUB
AUDI COUPE 2,3 20V
SUZUKI BANDIT 600


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2003 22:03:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2003 23:23:20
Posty: 67
Lokalizacja: Wrocław
silniczkow bylo kilka ale poniewaz na kazdym bylo to samo wrocilismy do starego - a do wymiany poszedl sam komp

_________________
[WRC] Audi B3 + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2003 05:36:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2003 11:20:34
Posty: 12
Sprawdż stan kabelków i wtyczki przy silniczku krokowym

_________________
80 B4 2.0 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2003 18:49:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2003 19:28:58
Posty: 23
Lokalizacja: Żagań
Witam, Ja mam podobny problem. Objawy sa takie, ze po zapaleniu gorącego silnika obroty bardzo szybko wzrastają do okolo 2000 lecz po około 5 sukundach powoli spadają do normalnych. Dzieje się tak od kilku dni. Moj silni to 2.0 E + LPG monowtrysk AAE. Powiedzcie w którym miejscu znajduje się silniczek krokowy i czy w warunkach dom,owych mogę go zdemontować i wyczyścić i jak.

pozdrawiam,

_________________
Artur
Audi C-4 2.0E + LPG
1992r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2003 19:16:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2003 23:23:20
Posty: 67
Lokalizacja: Wrocław
wiesz 5 sec. to nie problem moim zdaniem u mnie utrzymuje sie to znacznie dluzej ale do tego juz sie przyzwyczailem i nie jest to tak uciazliwe jak spadek obrotow-gdyz w tym przypadku silnik potrwafi zgasnac i nieprzyjemnie trzepie. Dzies wyjalem wtyczke poruszalem nia i zalozylem. Poki co czyli kilka godzin jest ok - miejmy nadzieje ze tak zostanie :) Co nieznaczy ze pytanie jes nieaktualne - bo kto wie....

_________________
[WRC] Audi B3 + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: