.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.maja.2024 09:31:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zakladac turbine?
PostNapisane: 07.cze.2003 17:09:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2002 23:20:23
Posty: 157
Lokalizacja: Krakow
Witam!

Pytanie na razie teoretyczne. Czy mozna dolozyc turbine do motoru, w ktorym jej nigdy nie bylo? Mam silnik KV, troche juz na koncie ma kilometrow, ale ostatnio zafundowalem mu "druga mlodosc" w postaci rozrzadu, paskow, uszczelniaczy zaworow, szklanek itd. kompresja OK.
Mam do kupienia turbine K26. Czy to po pierwsze jest sensowne, po drugie jak duzo trzeba by modyfikowac i po trzecie czy to drastycznie wplynie na moj silniczek?;-)
POzdrawiam

_________________
Marcin
Audi Coupe GT 2,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 17:21:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Polecam K24, będziesz miał mniejszego laga, będzie silnik bardzo elastyczny, będzie ciągnąć już od 1900 RPM, a i mocy wystarczająco, do 250 KM Ci spokojnie podciągnie, choć Twój silnik tyle nie wytrzyma, bez przeróbek.

Czy warto? Cóż, jeżeli masz na koncie wolne 10.000 zł... to jasne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 17:26:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2002 23:20:23
Posty: 157
Lokalizacja: Krakow
LeoLepsi napisał(a):
Polecam K24, ....

Czy warto? Cóż, jeżeli masz na koncie wolne 10.000 zł... to jasne.


A czym K24 rozni sie od k26?
a skad taka kwota? turbine kupie za 500 zl (pewna). Czy cale oprzyrzadowanie i dostrojenie tyle kosztuje? nie sadze...;-)

_________________
Marcin
Audi Coupe GT 2,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 17:43:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
K24 jest mniejsza po prostu. A K26 którą prawdopodobnie będziesz miał, to jest turbina za duża do tego silnika. Będzie owszem więcej kręciła ale od 4000 RPM

A skąd 10.000? Chyba chcesz, żeby silnik Ci pojeździł dłużej niż 20 h pracy? To musisz pewne koszty ponieść. Pewno, można to zrobić za mniejszą kwotę. Próbuj.
Wiesz, to 10.000 to jest bezpieczna kwota, w której się zamkniesz na 100% dodając wszystkie koszty. Nie wierz nikomu, kto mówi Ci, że założy Ci turbo za mniej niż 5000 zł. Zresztą, nigdy za 1. razem nie wychodzi i zawsze trzeba poprawiać...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 18:12:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
taniej cie wyjdzie jak zalozysz silnik 2.2T ... tylko bez quattro ... hmm ... nie bedziesz mial tej przyjemnosci i moc nie bedzie pod kontrola ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 18:38:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Moim zdaniem przy założeniu że nie masz Quattro co przy Turbo jest jednak większym minusem polacałbym motor 2.2 T 10v. Można kupić całe auto na przykłąd z niemiec na białych tablicach i wszystko przeżołożyć. Fakt że 10V to nie 20V ale jest mniej komplikacji i problemów przy przekładce. Po takim manewrze miałbyć pół Audi UrrQuattro :oko:

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 21:42:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2002 23:20:23
Posty: 157
Lokalizacja: Krakow
DeS napisał(a):
Można kupić całe auto na przykłąd z niemiec na białych tablicach i wszystko przeżołożyć. Fakt że 10V to nie 20V ale jest mniej komplikacji i problemów przy przekładce. Po takim manewrze miałbyć pół Audi UrrQuattro :oko:


Po takim manewrze to bym przekladal, ale w druga strone... :grin: :grin:
A swoja droga to marzy mi sie quattro w takiej budzie od dziecka- powaznie...!!! na mobile.de stercza takie juz od 1000E. Poczekamy zobaczymy...
A wracajac do turbiny, to chyba faktycznie nie ma co kombinowac. To tak jakby staremu dziadkowi dac Viagry -to co ma stanac to stanie , ale przy okazji tez moze stanac cos niepozadanego i co wtedy... :lol:

_________________
Marcin
Audi Coupe GT 2,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: