Temat dotyczy silnika Golfa. Myślę, że jest na tyle uniwersalny, że mogę go tu umieścić.
Otóż mam w Golfie Syncro silnik GX 1,8 na mechanicznym wtrysku w którym poprzedni właściciel był łaskaw zespawać panewkę korbowodową z wałem
Chciałbym uruchomić samochód w tym tygodniu i cierpliwie czekać na okazję kupna jakiegoś ładnego silniczka.
Dysponuję zdrowym dołem od silnika 1,8 PH 90 KM. Głowica od niego nadaje się do śmietnika.
Chciałbym położyć głowicę od GX do dołu PH. Średnica cylindrów i uszczelka pod głowicę jest taka sama. Inne są tłoki. Te od PH mają bardziej płaskie denko. Kształt taki sam. Załączam zdjęcia.
Pytanie brzmi : czy mogę wykonać taki manewr ? Jak kształt denka tłoka wpływa na pracę silnika ?
Fotki pod linkiem :
http://autozlomowanie.pl/galeria/index.php?sfpg=X3Rsb2tfLyoqKioqYTY1MTgxNTc3ZDVjZjIxZjRiNDcwNDdmM2U1MzNlMGU
pozdro
