.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lip.2025 23:32:02

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2.8] silnik klekocze
PostNapisane: 25.sie.2010 11:43:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2009 11:35:44
Posty: 4
Po odpaleniu klekocze mi coś w silniku, po dłuższej jezdzie hałas trochę się uspokoja. Znajomy powiedział mi że to pewnie szklanki. Jakie mogą byc konsekwencje bagatelizowania problemu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2010 15:00:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 11:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Jezeli szklanki klekoczą ze starości ( nie trzymania oleju ), to silnikowi, prócz spadku mocy nic nie będzie .
Gorzej jak przyczyną klepania są problemy z olejem ( zła jakość, niski poziom, brak ciśnienia ), wtedy szybko cały silnik moze szlag trafić.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2010 21:51:30 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w obu glowicach masz zawory upustowe oleju. tak zeby za duze cisnienie oleju nie szlo na glowice. zdaza sie ze sie wydmuchaja. wtedy na glowicach masz za male cisnienie oleju i szklanki klepia prawie caly czas chyba ze pilujesz silnik na wysokich obrotach

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2010 22:01:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 20:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
hans napisał(a):
w obu glowicach masz zawory upustowe oleju. tak zeby za duze cisnienie oleju nie szlo na glowice. zdaza sie ze sie wydmuchaja. wtedy na glowicach masz za male cisnienie oleju i szklanki klepia prawie caly czas chyba ze pilujesz silnik na wysokich obrotach


Dobrze mówi, wymieniaj te zaworki nawet profilaktycznie kosztują koło 70 zł za sztukę, roboty przy wymianie też specjalnie dużo nie ma, a jak są zepsute to ciśnienie na głowicach nie przekracza 0,5 bara. Po ich wymianie ciśnienie w głowicy wynosi max 3.7-3,9 bara.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: