grzeslaw napisał(a):
Witam!
Problem jak w temacie. Pali w miare normalnie chociaz nieco dłużej niż zwykle.
Ale podczas jazdy jest strasznie zamulony, wolno przyśpiesza jak zwykły diesel.
Jeszcze nie dawno było wszystko ok, kiedys wyągałem nim 200 KM/h , teraz ledwo 150. Co to może być? Filtr paliwa? Bo żonka ciągle na rezerwie jeździ?

Jakies inne sugestie, od czego zacząć?
1) Zacznijmy od kodu silnika ... Znajdziesz go na wlepce we wnęce koła zapasowego. W zależności od posiadanej turbosprężarki nakreślimy możliwe scenariusze usterki.
2) Co wypluł VAG ? Potrzebny jest numer błędu, wtedy będzie można Cię poprowadzić za rączkę do miejsca usterki.
3)Nic nie rób do czasu przeprowadzenia diagnostyki VAG`iem. Wróżenie zostawmy kumplom Harry`ego Potter`a
