|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| fishmanr1 |
|
||||
Dołączył(a): 12.cze.2005 13:05:32 Posty: 82 |
|
||||
| Góra | |
||||
| mariuszj0808 |
|
|||
Dołączył(a): 22.lut.2008 22:47:51 Posty: 2910 Lokalizacja: łuków -->UK Auto: 80 b3 2.0 16v q |
|
|||
| Góra | |
|||
| speco |
|
||||
Dołączył(a): 30.wrz.2007 13:17:37 Posty: 2235 Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska |
|
||||
| Góra | |
||||
| czekereke |
|
||||
Dołączył(a): 16.lut.2009 19:06:28 Posty: 480 Lokalizacja: Pruszków Auto: D5 |
|
||||
| Góra | |
||||
| fishmanr1 |
|
||||
Dołączył(a): 12.cze.2005 13:05:32 Posty: 82 |
|
||||
| Góra | |
||||
| speco |
|
||||
Dołączył(a): 30.wrz.2007 13:17:37 Posty: 2235 Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska |
|
||||
| Góra | |
||||
| mariuszj0808 |
|
|||
Dołączył(a): 22.lut.2008 22:47:51 Posty: 2910 Lokalizacja: łuków -->UK Auto: 80 b3 2.0 16v q |
|
|||
| Góra | |
|||
| fishmanr1 |
|
||||
Dołączył(a): 12.cze.2005 13:05:32 Posty: 82 |
|
||||
| Góra | |
||||
| mariuszj0808 |
|
|||
Dołączył(a): 22.lut.2008 22:47:51 Posty: 2910 Lokalizacja: łuków -->UK Auto: 80 b3 2.0 16v q |
|
|||
| Góra | |
|||
| fishmanr1 |
|
||||
Dołączył(a): 12.cze.2005 13:05:32 Posty: 82 |
|
||||
| Góra | |
||||
| mariuszj0808 |
|
|||
Dołączył(a): 22.lut.2008 22:47:51 Posty: 2910 Lokalizacja: łuków -->UK Auto: 80 b3 2.0 16v q |
|
|||
| Góra | |
|||
| fishmanr1 |
|
||||
Dołączył(a): 12.cze.2005 13:05:32 Posty: 82 |
|
||||
| Góra | |
||||
| mariuszj0808 |
|
|||
Dołączył(a): 22.lut.2008 22:47:51 Posty: 2910 Lokalizacja: łuków -->UK Auto: 80 b3 2.0 16v q |
|
|||
| Góra | |
|||
| fishmanr1 |
|
||||
Dołączył(a): 12.cze.2005 13:05:32 Posty: 82 |
|
||||
| Góra | |
||||




????
. Czy to może przekaźnik ze starosci nie reaguje jak powinien rano? Czy jest ktoś na tyle kumaty żęby to sprawdzić rano miernikiem lub jakoś jeszcze inaczej. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy bo wiem że wiele osob ma problem z odpalaniem rano i ma to tak czy siak związek z poziomem paliwa w baku u jednych mniej u drugich bardziej. Wiecej paliwa szybsze dobicie cisnienia mniej wolniejsze to też jest fakt. Moim zdaniem ogladając przekaźnik 372 czyli pompki paliwa stwierdzam że on powinien mieć dwa tryby pracy . Ciągły i czasowy ( dobijanie ) Proszę o pomoc w rozwiązaniu definitywnym tego problemu. Być możę jest to wielki problem A6 c5 ze większość naszych NIuń po prostu ma zepsuty ten przekaźnik ze względu na starość. Do tego dodam że w serwisie pan stwierdził że "raczej powinien się załączyć rano na chwile przekaźnik i pompka, przecież żeby nie wiem co to tam nie ma ciśnienia i pierwszy obrót bedzie lać wtrysk" w serwisie AUDI VW oczywiscie


