Cześć 
 Potrzebowałbym od Was pomocy w analizie logów z mojego C4 S4 2.2t, automat, 1992 r. 
Od dłuższego czasu ma problem z brakiem mocy. Podczas przyspieszania auto szarpie, falują obroty i tak jakby się dusi. Zanim zacznę wszystko rozbierać, chciałbym, żebyście wyrazili swoją opinię 
 Poniżej ostatnie logi i błedy z VAG. Wiem, że niektóre parametry mogą się powtórzyć, ale szczerze nie miałem pojęcia, które grupy sprawdzać w przypadku 2.2t.
Grupa 000,001,002 - 
statyczne http://vaglogi.pl/log-000_001_002_z0atOla.htmlGrupa 004,005,006 - 
statyczne http://vaglogi.pl/log-004_005_006_wVvZM3E.htmlGrupa 007,008,009 - 
statyczne http://vaglogi.pl/log-007_008_009_4ji4y5.htmlGrupa 000,013,014 - 
statycznehttp://vaglogi.pl/log-000_013_014_mS8XyXi.htmlGrupa 000,001,002 -
 dynamicznehttp://vaglogi.pl/log-000_001_002_UCYmh0.htmlGrupa 004,005,006 - 
dynamiczne http://vaglogi.pl/log-004_005_006_2Bo7K0K.htmlGrupa 007,008,009 - 
 dynamicznehttp://vaglogi.pl/log-007_008_009_m6eal2.htmlBłędy: 
SILNIK: 
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
17-10 - Control Difference - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation   ------ nie wiem czy nie wynika z faktu, że do testów doładowania ściągnąłem wężyk z WG. Wtedy komputer pokazywał na wyświetlaczu 2.2 bar, natomiast podczas zwykłej jazdy pompuje max 1.7 bara.
12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded
00513 - Engine Speed Sensor (G28) - błędy sprawdzane na wyłączonym silniku
SKRZYNIA: 
00526 - Brake Light Switch-F
29-00 - Short to Ground
00296 - Kick-Down Switch (F8)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Będę wdzięczny za pomoc 
