Witam, chcialbym odświeżyć temat i poprosić o rade. Otóż w mojej skrzyni wystepowały wszystkie objawy opisywane powyżej. 
Dzieki instrukcji od mariuszwojciuk podjąłem samodzielną próbe naprawy. Od strony demotażu, wymiany części i montażu poszło bardzo sprawnie. Oczywiście nowy olej, filter, rurki etc.
Niestety po wymienie zniknęły biegi nieparzyste. Wyświetla sie komunikat błędu skrzyni plus TPMS.
Błędy związane z temperaturą sprzęgła juz nie występują. Pojawiają się natomiast nowe:
 Address 02: Auto Trans       Labels: 0B5-927-156.clb
Control Module Part Number: 8K0 927 156 F    HW: 0B5 927 156 E
  Component and/or Version: 0B5 20TFSIRdW H03 0011
           Software Coding: 000001
            Work Shop Code: WSC 04742 780 00200
              ASAM Dataset: EV_TCMDL501 A02044 (AU48)
                       ROD: EV_TCMDL501.rod
                      VCID: 377AF09E8ED6C4F918-8062
2 Faults Found:
8027 - Valve 3 in Transmission Part 1 
          P174B 00 [104] - Electrical malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 163807 km
                    Date: 2018.08.25
                    Time: 16:38:10
                    Engine speed: 1165 /min
                    Transmission input speed: 1165 /min
                    Transmission output speed: 0 /min
                    Engine torque: 24 Nm
                    Transmission fluid temperature: 63 °C
                    Accelerator position: 5.2 %
                    Clutch status: Beide Kupplungen offen
8090 - Gear Selector 2 Cannot be Regulated 
          P176B 00 [101] - -
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 163816 km
                    Date: 2009.06.26
                    Time: 00:01:11
                    Engine speed: 1178 /min
                    Transmission input speed: 1178 /min
                    Transmission output speed: 0 /min
                    Engine torque: 16 Nm
                    Transmission fluid temperature: 23 °C
                    Accelerator position: 0.0 %
                    Clutch status: Beide Kupplungen offen
Płytki kupiłem używane  (sprzedający zapewniał, ze są w 100 % sprawne). Mechatronike wyciągałem 2 krotnie. przy drugim podejsciu sprawdziłem ciągłość przewodów na płytkach za pomocą multimetru.
Na dużej płytce multimetr nie piszczał jedym ze styków/przewodów lecz pokazywał wartość rezystancji. Zaczęło rodzić to moje podejżenia ponieważ na mojej starej płytce multimetr piszczal na kazdym styku.
Zrobiłem więc mix - duża płytka moja/mała od psrzedającego. 
Niestety w dalszym ciągu te same błędy, brak biegów nieparzystych, wyświetlanie błędu skrzyni i TPMS.
Żadna z opcji adaptacji nie startuje.
Próba adaptacji według:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... DSG/0B5%29, 
Panowie, czy macie jakies pomysły? czy jest jakas specjalna procedura resetu adaptacji po wyciągnięciu mechatroniki?